| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
?
|
|
||
|
Citaat:
Naast deze droom heb ik regelmatig een maffe droom Ik ben een machinist en ga naar de dierentuin om Kingkong te halen, maar die zegt "alleen chiqitas" dus dan ga ik met mijn trein onder het water door en kom uit in brazilie waar ik ene Juan tegen kom die vraagt of ik kan uitleggen wat de Relativiteits theorie betekent, en hij zegt dat het klopt en dan moet ik met hem mee naar een temple waar twee grote marmeren hoofden een joint staan te roken. En binnenin ligt een reuze banaan van paar meter. Daarna ga ik terug naar Kingkong en zegt hij bedankt. En dan ga ik in een bootje varen en heeft Kingkong een bruidsjurk aan, daarna trouwt hij met balkenende en krijgen ze allemaal Harry Potters. Dan ontploft de wereld en word ik wakker. Echt ik snap geen ene fuck van deze droom.
|
|
||
|
Citaat:
Valdromen komen vrij veel voor, net zoals vlieg dromen. Ik geloof dat het iets te maken heeft met de angst om iets te verliezen, maar ik weet het niet zeker. En trouwens, al die sites met droom betekenissen zijn niet zo betrouwbaar. Het gaat er om welk gevoel jíj bij die droom hebt en wat die dingen voor jóu betekenen. Maar dan nog is het gewoon erg lastig om een droom te interpreteren.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik droomde niet over vallen oid, ik voelde gewoon ineens dat ik viel, voelde superecht, maar ik lag natuurlijk gewoon nog in bed. Lijkt net of je dan "in slaap valt", is misschien onzin, maar zo leek het me toen. Ik droom trouwens regelmatig dat ik op een scooter rijd, zonder brommercertificaat oid (ik kan t ook helemaal niet). Maar in mn droom heb ik een scooter en ga ik daar stiekem op rijden en ik kan helemaal niet goed deelnemen aan t verkeer en ik vind t ook best eng, maar toch doe ik het Zoiets heb ik ook wel eens gehad met autorijden (kan ik ook niet + geen rijbewijs), ik besloot boodschappen te gaan doen met een auto. Pakte er zomaar eentje en reed er mee weg, heel realistisch, want het ging dus ook voor geen meter. Vreemd die voertuigdromen die best vaak komen, vraag me af wat het zou kunnen betekenen..
|
|
||
|
Citaat:
Kan het zijn dat jij te snel dingen wilt hebben of geregeld of gedaan wilt hebben, ook al kan of mag je het nog niet? Misschien heb je daarom die dromen.. Je wil alles met een flink tempo nemen, maar misschien moet je het rustiger aan doen?
|
|
||
|
Citaat:
zoiets zal het wel zijn ja..Droom ook vrij vaak over inbrekers, althans dat de buitendeur de hele nacht open moet blijven (omdat het slot stuk is gegaan) of per ongeluk de volgende ochtend nog bleek open te staan. Dus niet eens echt de inbrekers, maar de dreiging van inbrekers. Zijn iig altijd nare dromen dan. Misschien wil ik alles wel heel snel en ben ik vervolgens bang het weer kwijt te raken oid Toch wel interessant die dromen, ga ze eens wat vaker proberen te onthouden en niet alleen de terugkerende..
Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 22:37. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
xxx Aukje
|
|
||
|
Citaat:
Deze droom betekent vast dat je je alweer beter voelt. xxx Aukje
|
|
||
|
Citaat:
In het echte leven wil jij dus een dieët volgen, ook al heb je geen overgewicht. Die leraar in je droom negeerde je, dat lijkt mij dan een reactie van je omgeving die niets doen aan je schreeuw om aandacht.. Khoop dat je het snapt. Heb het niet goed verwoord, maar kkan het niet beter.
|
|
||
|
Citaat:
Maar volgens mij is je redenering niet helemaal juist. Wat mensen van mij denken, kan mij net niet zoveel schelen. Maar je reactie heeft me wel aan het denken gezet en er zat een kern van waarheid in: het had meer met die leraar zelf te maken, dat ik wil dat hij mij "niet ordinair" vindt, omdat ik hem nogal respecteer, maar hij doet gewoon onverschillig. Dus het is een meer individueel gerichte schreeuw om aandacht.
| Advertentie |
|
|
|
|