![]() |
Verwijderd
Pibbo schreef op 19-09-2005 @ 16:54 :
Zullen we jeugdzorg alvast inschakelen |
![]() |
Goed dat je het eindelijk verteld hebt.
Nu moet je even samen met je vriend goede afspraken maken over wie wat doet in het huishouden en over de kosten e.d. anders gaat het al gauw mis. ![]() Leonoor schreef op 19-09-2005 @ 17:09 :
Voor iemand van 18? ![]() |
![]() |
*Juliah* schreef op 19-09-2005 @ 19:27 :
Goed dat je het eindelijk verteld hebt. Nu moet je even samen met je vriend goede afspraken maken over wie wat doet in het huishouden en over de kosten e.d. anders gaat het al gauw mis. ![]() ![]()
Verwijderd
![]() ![]() |
![]() |
Dat zal ook zeker niet nodig zijn.
![]()
Maurice schreef op 19-09-2005 @ 19:29 :
wat zeiden je ouders?
x-ViXeN-x schreef op 20-09-2005 @ 22:24 :
Anders hou je gewoon op met die onzinnige vragen en antwoorden, je bereikt er niks mee. Als je een andere mening hebt ok, maar verder kun je je er gewoon buiten houden. Of mis ik iets? ![]()
Verwijderd
crook schreef op 17-09-2005 @ 19:14 :
Mensen van 18 horen uit te gaan met vrienden en niet thuis te zitten met hun partner. |
![]() |
Krummeltje schreef op 21-09-2005 @ 12:25 :
Ik woon dan wel samen, maar dat betekent echt niet dat ik de godganse week samen met mn vriend op de bank zit. Ik weet niet wat jij voor idee van relaties hebt...? ![]() |
![]() |
*Juliah* schreef op 21-09-2005 @ 15:04 :
En dan nog, vind ik dat er niks mis is met op de bank zitten op de zaterdagavond. ![]() ![]()
Precies, kan hardstikke gezellig zijn en je bespaart er ook nog eens geld mee.
![]()
Verwijderd
En dan nog, vind ik dat er niks mis is met op de bank zitten op de zaterdagavond. ![]() dat zou alleen mn argument onderuit halen ![]() |
![]() |
En dan nog, vind ik dat er niks mis is met op de bank zitten op de zaterdagavond. ![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
![]() |
![]() |
Verwijderd
Sarah schreef op 22-09-2005 @ 09:06 :
het kan misschien wat lastig te begrijpen zijn, maar weet je, het komt wel eens voor dat andere mensen níet precies dezelfdehobby's en interesses hebben als jij ![]() ![]() |