Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2002, 11:07
carla-tje
carla-tje is offline
Iedereen weet intussen wel dat 80% van de vrouwen niet klaarkomt door penetratie. Ze hebben voordien of nadien extra stimulatie nodig. Ik ook... tot ik gisteren met m'n vriend per ongeluk iets ontdekte! Hij kwam, toen hij in mij zat, heel hoog op mij liggen - met zijn tepels zo'n beetje op mijn mondhoogte, om exact te zijn. Ik weet niet of het je je kan inbeelden? In ieder geval was de hoek van z'n piemel met mijn vagina (per ongeluk) zo stijl, dat hij bij elke stoot langs mijn clitoris wreef. Ik miste dan wel het gevoel van een diepe penetratie, aangezien enkel zijn eikel op deze manier even naar binnen schiet, maar ik heb dus wél een zalig hoogtepunt gekregen tijdens de penetratie!

PS: eerlijk is eerlijk, als ik het zelf doe blijft het nog altijd intenser, omdat ik me bij m'n vriend op zoveel dingen tegelijk concentreer, dat het gevoel gewoon zwakker is... maar dat is ook zo als hij me likt...
Oud 15-08-2002, 11:25
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Iedereen weet intussen wel dat 80% van de vrouwen niet klaarkomt door penetratie. Ze hebben voordien of nadien extra stimulatie nodig. Ik ook... tot ik gisteren met m'n vriend per ongeluk iets ontdekte! Hij kwam, toen hij in mij zat, heel hoog op mij liggen - met zijn tepels zo'n beetje op mijn mondhoogte, om exact te zijn. Ik weet niet of het je je kan inbeelden? In ieder geval was de hoek van z'n piemel met mijn vagina (per ongeluk) zo stijl, dat hij bij elke stoot langs mijn clitoris wreef. Ik miste dan wel het gevoel van een diepe penetratie, aangezien enkel zijn eikel op deze manier even naar binnen schiet, maar ik heb dus wél een zalig hoogtepunt gekregen tijdens de penetratie!

PS: eerlijk is eerlijk, als ik het zelf doe blijft het nog altijd intenser, omdat ik me bij m'n vriend op zoveel dingen tegelijk concentreer, dat het gevoel gewoon zwakker is... maar dat is ook zo als hij me likt...
euhm je clitoris werd gewoon gestimuleerd, dus bestaat de mogelijkheid dat je klaar kunt komen...ik mis verder even je punt?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 11:35
carla-tje
carla-tje is offline
Punt is dat ik dus klaarkom TIJDENS de penetratie, zonder manueel gefrunnik of gelik van mijn partner...
Oud 15-08-2002, 12:03
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Punt is dat ik dus klaarkom TIJDENS de penetratie, zonder manueel gefrunnik of gelik van mijn partner...
Mijn Ex vriendin is voort eerst klaargekomen door alleen penetratie , enm ik heb het gedaan Mischien heb ik de ritme gewoon goed te pakken ofsow maar het was iig een heel bijzondere ervaring eiglijk na al haar vriendjes lukt het mij

Tis makkelijk mogelijk je meot alleen ff weten hoe
Oud 15-08-2002, 12:45
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

Mijn Ex vriendin is voort eerst klaargekomen door alleen penetratie , enm ik heb het gedaan Mischien heb ik de ritme gewoon goed te pakken ofsow maar het was iig een heel bijzondere ervaring eiglijk na al haar vriendjes lukt het mij

Tis makkelijk mogelijk je meot alleen ff weten hoe
Deel je wijsheid .
Oud 15-08-2002, 12:59
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
ik vind het een beetje een loos bericht
Oud 15-08-2002, 13:17
verbal-violence
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Deel je wijsheid .
regel een echte lul , niet een duitse mini-penis
Oud 15-08-2002, 13:38
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik kom meestal wel door penetratie.
Weet niet hoe dan eigenlijk, hij zal mijn (so caled) g-plek wel stimuleren ofzow.
Maar ik denk eigenlijk dat het ook de combinatie is, en penetratie en de opgewondenheid op zich en dan gewoon af en toe wat dingetjes erbij enzow. (denk aan dat hij me vingert of aan m'n tepels zit) Maar uiteindelijk kom ik dan terwijl het alleen penetratie is.
Oud 15-08-2002, 13:55
verbal-violence
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik kom meestal wel door penetratie.
Weet niet hoe dan eigenlijk, hij zal mijn (so caled) g-plek wel stimuleren ofzow.
Maar ik denk eigenlijk dat het ook de combinatie is, en penetratie en de opgewondenheid op zich en dan gewoon af en toe wat dingetjes erbij enzow. (denk aan dat hij me vingert of aan m'n tepels zit) Maar uiteindelijk kom ik dan terwijl het alleen penetratie is.
jij weet iig wel hoe je meot neuken Je geniet ervan en komt ook nog es lekkker klaar wat wil je meer
Oud 15-08-2002, 14:57
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Carla-tje schreef:
In ieder geval was de hoek van z'n piemel met mijn vagina (per ongeluk) zo stijl, dat hij bij elke stoot langs mijn clitoris wreef.
dan komt het toch niet door de penetratie, maar door de wrijving op je klit.

Citaat:
verbal-violence schreef:

jij weet iig wel hoe je meot neuken Je geniet ervan en komt ook nog es lekkker klaar wat wil je meer
denk nou niet dat als het bij jou vriendin gebeurd, dat het dus bij iedereen kan...
Oud 15-08-2002, 15:00
verbal-violence
Citaat:
Kirk22 schreef:

dan komt het toch niet door de penetratie, maar door de wrijving op je klit.

denk nou niet dat als het bij jou vriendin gebeurd, dat het dus bij iedereen kan...
denk ik ook neit , ik laat alleen zien dat het wel mogelijk is
Oud 15-08-2002, 15:50
Roos
Roos is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Punt is dat ik dus klaarkom TIJDENS de penetratie, zonder [..] gelik van mijn partner...
Lenige partner als hij dat allebei tegelijk kan
Oud 15-08-2002, 19:23
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Blijkbaar hoor ik tot de 20% die wél klaarkomt van pentetratie *proud *

Dat was weer even een nutteloze mededeling van mijn kant
Oud 15-08-2002, 19:23
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
rosi schreef:

Lenige partner als hij dat allebei tegelijk kan

Dat zou wel ideaal zijn natuurlijk
Oud 15-08-2002, 19:38
Verwijderd
ik heb dat ik makkelijker,zeg maar super makkelijk kom door penetratie en moeilijk dmv stimulering van mijn clit. zeg maar.

lucky me!

maar gefeliciteerd dat je het gisteren gehaald hebt
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 21:40
verbal-violence
Citaat:
spacegirl schreef:
ik heb dat ik makkelijker,zeg maar super makkelijk kom door penetratie en moeilijk dmv stimulering van mijn clit. zeg maar.

lucky me!

maar gefeliciteerd dat je het gisteren gehaald hebt
volgens mij heb je op da tmoment een heel erg andere fantasie ofsow
Oud 15-08-2002, 22:53
Verwijderd
lukt mij niet hoor.....jammer genoeg.....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 22:57
verbal-violence
Citaat:
StefanLovertje schreef:
lukt mij niet hoor.....jammer genoeg.....
je hebt toch geen sex gehad ?
Oud 15-08-2002, 22:58
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

je hebt toch geen sex gehad ?
ben vanmorgen mijn maagdelijkheid verloren
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 23:00
verbal-violence
Hoe kan je nu dan weten dat he tnouw niet lukt ? na 1 x proberen kanje zoiets niet zeggen
Oud 15-08-2002, 23:01
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:
Hoe kan je nu dan weten dat he tnouw niet lukt ? na 1 x proberen kanje zoiets niet zeggen
nou we hebben zo'n beetje gelijk alle standjes beetje uitgeprobeerd dusja... 'k vond het heerlijk maar 't stimuleerde niet zo... maar misschien heel misschien vinden we een standje waarin het wel lukt
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 23:08
verbal-violence
Citaat:
StefanLovertje schreef:

nou we hebben zo'n beetje gelijk alle standjes beetje uitgeprobeerd dusja... 'k vond het heerlijk maar 't stimuleerde niet zo... maar misschien heel misschien vinden we een standje waarin het wel lukt
Oke leuk jij eindelijk sex gehad?
Oud 16-08-2002, 06:47
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

volgens mij heb je op da tmoment een heel erg andere fantasie ofsow
nee helemaal niet, ik fantaseer niet eens, mijn vriend komt steeds op een plekje binnen in me wat ik lekker vind
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 06:50
verbal-violence
Citaat:
spacegirl schreef:

nee helemaal niet, ik fantaseer niet eens, mijn vriend komt steeds op een plekje binnen in me wat ik lekker vind
veel verschillende plekjes zijn er niet hoor
Oud 16-08-2002, 07:01
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

veel verschillende plekjes zijn er niet hoor
bij mij in de binnen kant 2 helemaal onderaan en helemaal achteraan bij mijn buikkant zeg maar,of t wat bijzonders is weet ik niet(zal wel anders kom ik er niet door) maar ik vind t wel heeeel fijn en ik klaag er niet over
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 07:08
verbal-violence
Citaat:
spacegirl schreef:
bij mij in de binnen kant 2 helemaal onderaan en helemaal achteraan bij mijn buikkant zeg maar,of t wat bijzonders is weet ik niet(zal wel anders kom ik er niet door) maar ik vind t wel heeeel fijn en ik klaag er niet over
dat is dan mooi toch :0 jij geniet dan wel een beetje van sex neem ik aan Ik vind zelf persoonlijk lekkerder om haar tot een hoogtepunt te likken kost veeeeeeeel werk maar ach
Oud 16-08-2002, 14:33
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
carla-tje schreef:

Je beschrijft nu gewoon een clitoraal orgasme, geen vaginaal!!!!
Oud 16-08-2002, 15:10
verbal-violence
Citaat:
Marilyn schreef:

Je beschrijft nu gewoon een clitoraal orgasme, geen vaginaal!!!!
Hey ja , zag ik neit eens. Wat is lekkerder voor een vrouw , vaginaal klaarkomen of Clitoraal ?
Oud 16-08-2002, 15:23
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

dat is dan mooi toch :0 jij geniet dan wel een beetje van sex neem ik aan Ik vind zelf persoonlijk lekkerder om haar tot een hoogtepunt te likken kost veeeeeeeel werk maar ach
ooh.. wat loop jij ontzettend wijs te doen..

Het is gewoon zo dat heel veel vrouwen niet klaar KUNNEN komen door penetratie, en anderen wel. Jouw ex kan dat dus wel.. ik kan het bijv niet. Dat heeft niets te maken met hoe ik of degene met wie ik het doe neuk.. en dat doet ook helemaal niets af aan hoe lekker het is..

moest ik even kwijt
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 15:33
verbal-violence
Citaat:
Dusjcrib schreef:

ooh.. wat loop jij ontzettend wijs te doen..

Het is gewoon zo dat heel veel vrouwen niet klaar KUNNEN komen door penetratie, en anderen wel. Jouw ex kan dat dus wel.. ik kan het bijv niet. Dat heeft niets te maken met hoe ik of degene met wie ik het doe neuk.. en dat doet ook helemaal niets af aan hoe lekker het is..

moest ik even kwijt
wtf nou weer ? ik do ehelemaal neit wijs , ik deel enkel sommige van mijn ervaringen. Ohja wat weet ik van sex ik ben een jongen....

Hey heb ik gezegd dat het d emeisje ligt dat ze neit vaginaal klaar kan komen ? Did i ever ? Ik probee rmijn uiterste best hiero en dan komt er weer iemand mij afzeiken, wat heb ik ooit gedaan wat mij minder maakt dan jullie ?

Ohja ik kan niks goed das waar ook , thank god for feminism....
Oud 16-08-2002, 15:48
rabecca
rabecca is offline
ik kom ook wel klaar door penetratie maar ik vind het "clitoraal"
klaarkomen heel anders en lekkerder...
het duurde wel lang voor dat ik door penetratie klaarkwam
Oud 16-08-2002, 15:58
Vinzz
Vinzz is offline
mijn vriendinnetje komt ongeveer de helft (of meer) van de keren dat we het doen ook door alleen penetratie .. bestwel koel
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:25
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

Hey ja , zag ik neit eens. Wat is lekkerder voor een vrouw , vaginaal klaarkomen of Clitoraal ?
ik vind ze beide even lekker, maar clitoraal moet ik of mijn vriend meer doen,het kan ana mij liggen maar elke keer ben ik er moe-er door.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:34
verbal-violence
Citaat:
spacegirl schreef:

ik vind ze beide even lekker, maar clitoraal moet ik of mijn vriend meer doen,het kan ana mij liggen maar elke keer ben ik er moe-er door.
Mischien dan een lichaam daar wat meer energie voor gebruikt ofsow ? weet het niet echt.

Weet wel dat mijn ex vriendin alle 2 wel lekker vond en dat bij vaginaal kon je vantevoren merken dat ze er bijna was , begon ze me steeds harder tegen haar aan te trekken of de bed/bureau steeds steviger beetpakt. Eens bij het echt klaarkomen was ze van super tens naar super slap gegaan totale ontspanning van het lichaam , uitgeput naast me liggen of op me/onder me.

We waren een keer in de woonkamer bezig toen ik het idee kreeg om haar clitje maar lekker te stimuleren, naja dit ging allemaal goed. Ik besloot ook ff om super snel eht te doen en van het ene op het andere moment dus van normaal naar in eenkeer super tens spoot er warme vocht uit haar clitje. en toen was ze echt doodop je kon echt niks met dr dus denk dat je lichaam daar meer energie voor verbrand ofsow ( we zijn btw pas na de 5e keer klaarkomen gestopt , clitoraal he het begon gevoelig te worden zei ze )

Was best wel lachen had alleen pijn aan me handen/vingers maar die sapjes waren zeker weten wel lekker
Oud 16-08-2002, 17:48
Verwijderd
vocht uit der clit? nooit van gehoord!

weet je zeker dat t niet gewoon pis was
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

Oke leuk jij eindelijk sex gehad?
ja en 'k ga morgen aan de morning after... hehe

mammie vond het niet zo leuk....
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 17:54
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ja en 'k ga morgen aan de morning after... hehe

mammie vond het niet zo leuk....
morning after kun je heel ziek van worden dus suc6, eigelijk had je t vandaag moeten doen,het kan tot 3 dagen dacht ik, maar ik had gehoord dat t dan minder betrouwbaar was

maar je moeder had je maar aan de pil moeten sturen, ze had kunnen weten dat jullie t gingen doen jullie zijn immers meer dan een jaar bij elkaar, dan kan ze er van uit dat jullie t of al deden of t zeer binnen kort gingen doen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 18:51
verbal-violence
Citaat:
spacegirl schreef:
vocht uit der clit? nooit van gehoord!

weet je zeker dat t niet gewoon pis was
lool! neej man , heb alles netjes opgelikt Het ruikt gewoon water hoor en smaakt zouterig maar tis zeker wetengeen Urine!!

Meisjes kunnen wel spuitend klaa rkomen ( clitoraal ) dat weetje he ?
Oud 16-08-2002, 18:57
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:

lool! neej man , heb alles netjes opgelikt Het ruikt gewoon water hoor en smaakt zouterig maar tis zeker wetengeen Urine!!

Meisjes kunnen wel spuitend klaa rkomen ( clitoraal ) dat weetje he ?
nee wel vanuit der g plek
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 19:40
verbal-violence
Citaat:
spacegirl schreef:

nee wel vanuit der g plek
Oke dan weetik dat ook weer , heb er nog nooit echt bij zitten kijken :0 lijkt zo raar als je echt die lipjes wegtrekt om te kijken wat eronder zit
Oud 16-08-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

morning after kun je heel ziek van worden dus suc6,
me arts zei dat 't wel mee ging valle...

eigelijk had je t vandaag moeten doen,het kan tot 3 dagen dacht ik, maar ik had gehoord dat t dan minder betrouwbaar was nee hoef nie vandaag, heb vanmorge onveilig gevreeen voor 't eerste zeg maar istie klaargekome in me.. dus nu vond 'k dat maar morning after moest neme..

maar je moeder had je maar aan de pil moeten sturen, ze had kunnen weten dat jullie t gingen doen jullie zijn immers meer dan een jaar bij elkaar, dan kan ze er van uit dat jullie t of al deden of t zeer binnen kort gingen doen.
me ma vind me te jong voor sex. ik mag niet aan de pil, pas op me 16e. me arts zei dat 'k 't stiekum moest doen.. heb ik niet gedaan. me ma weet dat 'k 't wilde, en graag. maarja ze nam het risico en ik mag nu nog nie aan de pil. erwijl we het zo weer kunnen doen. doen we denk ik niet, want we hebben we 'n beetje genoeg van sex geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 06:38
Verwijderd
anders laat je toch zo'n staafje in je arm zetten, of de prikpil, daar weet je moeder dan niks vanaf
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 09:30
Bor
Bor is offline
dit noem je toch geen klaarkomen door penetratie, waar je van klaarkomt is het wrijven van de penis langs je clitoris..

Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:43
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Bor schreef:
dit noem je toch geen klaarkomen door penetratie, waar je van klaarkomt is het wrijven van de penis langs je clitoris..

het probleem is dus dat ie er meestal niet langs gaat d0h en dan nog kan het dus
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:44
verbal-violence
Citaat:
Alkahol!K schreef:

het probleem is dus dat ie er meestal niet langs gaat d0h en dan nog kan het dus
ligt eraan hoe je neukt
Oud 17-08-2002, 13:44
Vinzz
Vinzz is offline
vocht uit klitje dat meisjes kunnen ejaculeren is algemeent bekend maar dat komt zoals spacegirl al zei echt niet daar vandaan ... zeker gewoon zweet hehe
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:47
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

ligt eraan hoe je neukt
ja weet ik .. daarom zeg ik ook meestal, voorbeeldje:

edit: toch is dat bovenste stukken relaxter
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:55
Bor
Bor is offline
hoe zouden ze dit in het grote kamasutraboek noemen..

brullende leeuw?

Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:59
Vinzz
Vinzz is offline
irritant zo helemaal omhoog (met gebogen rug) vind ik
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:04
verbal-violence

zo kan ik mijn tempo beter regelen , en ist ook veel lekkerder mjah imho dan he

Regels voor berichten