![]() |
Deze ziet er veel en veel beter uit.
![]() ![]() |
![]() |
Het rechter oog is nog een beetje raar en zn kop is bovenop een beetje plat, maar het gaat inderdaad de goeie kant op
![]() |
![]() |
Verwijderd
ik houd niet van nagetekende minst orginele tekeningen maar! wel goed!
|
![]() |
Stukken beter
![]() ![]() |
![]() |
Ik vind hem wel enigzins overeen komen met de foto
![]() ![]() Ik ben benieuwd hoe hij er straks uitziet |
![]() |
Heel mooi!
![]()
Gewoon zwartwit houden. Ik zou pas gaan kleuren als je zwartwit goed onder de knie hebt.
|
![]() |
ik zou hem ook zwart wit houden, maar het donkere donkerder maken.. ik vind het te slap getekend snap je ?
keep up the good work ![]() |
![]() |
Rooster schreef op 13-09-2005 @ 18:09 :
Het rechter oog is nog een beetje raar en zn kop is bovenop een beetje plat, maar het gaat inderdaad de goeie kant op ![]() ![]()
Het is een beetje vaagjes nu, wel mooi!
Maar ik zou hem wat dikker tekenen en iig niet inkleuren, je hebt daarmee namelijk een grote kans dat je hem verpest. |
![]() |
hij is wel mooi.. dit is volgens mij nu ook je eerste SERIEUZE TOPIC...
|
![]() |
Verwijderd
marsboy schreef op 24-09-2005 @ 18:40 :
hij is wel mooi.. dit is volgens mij nu ook je eerste SERIEUZE TOPIC... Doet die jongen zijn best, krijgt hij nog zo'n kaleote commentaar! ![]() cherry-springs, vind dit een hele mooi tekening ![]() doorgaan... en niet letten op ijkels als marsboy |
![]() |
het is geen jongen maar een vrouw...
das pas een klote opmerking |
![]() |
omg zo veel beter als eerst ga zo door
![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
marsboy(girly) schreef op 26-09-2005 @ 16:31 :
het is geen jongen maar een vrouw... das pas een klote opmerking ![]() Trek ik terug... ![]() __________________________________________________ Jeeez! Het is ook NOOOOOIT goed! Doet dat meiske haar best, krijgt ze nog zo'n kaleote commentaar! cherry-springs, vind dit een hele mooi tekening doorgaan... en niet letten op ijkels als marsboy |
![]() |
het is verder ook wel mooi maar ze postte heeeeeel veel de laatste tijd
eikels is trouwens met ei en niet met ij |