Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nee je kon geen korting krijgen ![]() ik dacht idd al dat je spullen voor school je terug kon vragen, maa rik wist niet wat wel en wat niet de een zegt dat schoolboeken er dus wel bij horen, en de ander zegt van niet.. moeilijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bedoel je dat je vader het bedrag bij zijn belastingaangifte kan verrekenen, of bedoel je dat je vader jouw belastingaangifte voor je doet ? (in het laatste geval, ja, dan kan je de kosten voor je studie inbrengen als kostenpost en hoef je logischerwijs minder belasting te betalen. in het eerste geval denk ik ook, hoewel ik het niet zeker durf te zeggen, aangezien je meerderjarig bent. )
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij kwam het over dat je een studie van 3000€ deed, in 6 jaar, en elke 2 jaar een nieuwe laptop kreeg, die je kon over kopen voor 125€? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En goh, dat jij presentaties moet geven mbv powerpoint ed is wel een slappe smoes dat je een laptop nodig hebt. Of je moet informatica "studeren" oid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb ze elk jaar tot nu toe kunnen aftrekken met mijn aangifte. (nou betaal ik toevallig wel zelf belasting, dus dat is dan al geen probleem.)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Er zijn trouwens wel meer belastingsvoordeeltjes ed waar veel mensen niet vanaf weten. Mijn neef had laatst ook iets uitgevonden waardoor ze meer dan 1000 euro van de belasting kregen (had te maken met het feit dat er bij hun een bepaalde periode 3 kinderen aan het studeren waren ofzo). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vraag alleen of je er geld terug voor kan krijg en jij begint me allemaal verwijten te maken? ik heb nooit gezegd dat ik powerpoint presentaties moet maken, alles op school word daarmee gegeven en dan kan ik al die presentaties op me laptop krijgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en ookal heb ik het niet nodig?, wat maakt jou dat uit? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |