Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2005, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 19-09-2005 @ 21:48 :
Pff, en dan john op het eind horen zeggen dat Esther een cursus moet doen over hoe je met mensen om moet gaan. Ik zat me echt serieus kwaad te maken over die gast. wat een eikel
jaa idd, gewoon belachelijk

Ik heb me zooo ontzettendl open ergeren aan die gast.
Vind die nieuwe indeling stukken beter, maar het valt op dat het team van Marnix gewoon stukken gezelliger en leuker is dan dat van Esther.
Esther wordt gewoon dom behandeld. Wat kan zij eraan doen dat ze nu pas de echte expeditie in kan en dat ze als leider verkozen wordt. Het enige wat ik op haar aan kon merken is met dat bed: 'ja er kan elke avond een ander iemand bij mij slapen,' dan denk ik laat gewoon elke avond 2 verschillende mensen erin slapen ipv jij elke keer.
Advertentie
Oud 19-09-2005, 23:06
MTpower
MTpower is offline
Douwe die nog begon te lachen over dat bed
Bij dat andere kamp was het oorlog, maar hij zag er de humor wel van in
Oud 20-09-2005, 10:38
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-09-2005 @ 22:18 :
probleem is dat ze dan helemaal geen sympathie meer krijgt van d'r medespelers. En die heeft ze voor ná de samensmelting toch echt wel nodig, aangezien ze nog helemaal geen vrienden heeft, op die leider van het andere kamp na.
ik denk dat wanneer ze die john en carl eruit heeft gewerkt ze best wel de symphatie van die belgen van het jongeren kamp krijgt, want ze doet wel erg haar best ervoor. Je zag ze ook twijfelen toen ze voorstelde om bij haar in de hut te liggen, maar toen kwam john er met zijn grote bek weer tussen

Hehe ben benieuwd wat john nu van zichzelf vind nu die dit allemaal terug ziet, vooral het commentaar een paar afleveringen terug, dat er nog nooit iemand is geweest die zoveel op bed lag, en er geen commentaar op had gehad, en dat ie daarna bijna euforisch is als hij het vuurstokje vindt
Oud 20-09-2005, 10:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
*~Angel~* schreef op 19-09-2005 @ 21:53 :
Jammer genoeg gaat Esther er volgende keer uit, als ze de proef verliezen (denk ik/weet wel zeker). Ik weet zeker dat, als ze gewonnen hadden, dat ze zo niet deden.
Esther gaat er niet uit, ze heeft namelijk immuniteit. Pas bij de samensmelting kan ze weggestemd worden, maar dan ligt de groep er toch anders bij

En: ook ik heb me kwaad gemaakt om John. Wat een lummel!
Vorig jaar was er toch Mick, aan wie iedereen een hekel had?
Ik ben benieuwd wat zo'n programma doet met die mensen na afloop en hoe er op ze gereageerd wordt
Oud 20-09-2005, 11:25
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 20-09-2005 @ 11:45 :
Esther gaat er niet uit, ze heeft namelijk immuniteit. Pas bij de samensmelting kan ze weggestemd worden, maar dan ligt de groep er toch anders bij

En: ook ik heb me kwaad gemaakt om John. Wat een lummel!
Vorig jaar was er toch Mick, aan wie iedereen een hekel had?
Ik ben benieuwd wat zo'n programma doet met die mensen na afloop en hoe er op ze gereageerd wordt
** Laat me gokken: er komen dan mensen die op fora hun adres en telefoonnummer gaan posten, en uiteindelijk worden de deelnemers gedurende enkele weken lastig gevallen door mensen met te veel tijd.

Voor de rest is iedereen hun al vrij snel weer vergeten. Zoiets? (waarmee ik wil zeggen: het is niet netjes om hier mensen hun adres en telefoonnummer te publiceren)

** ik denk dat Ester het na de samensmelting ook niet gemakkelijk gaat krijgen. Ze zal dan weer in een positie zitten waarin ze zowat de helft van de deelnemers van haar nog pluim kent. De mensen waarmee ze wel al kennis heeft gemaakt, daartegen heeft ze het al hard genoeg gehad. Het lijkt me een onhoudbare situatie voor haar. Benieuwd of ze er niet onder kraakt.
Oud 20-09-2005, 12:00
Earphone
Earphone is offline
@die poster boven mij:

Ik vind het helemaal geen onhoudbare situatie voor Esther. Bij de samensmelting kan de situatie er helemaal anders uit zien. Je weet nooit wat het spel nog in petto heeft. Ze kent toch al Marnix en de mensen van het andere kant lijken me toch ook redelijk.

De enige die helemaal niet redelijk is, is John. Het is verdorie Expeditie Robinson, het is al jaren dat er telkens mensen bijkomen en dat er met immuniteit wordt gewerkt. What's the problem? Hij ziet ook dat Esther een beetje zwak is en probeert die gewoon uit de expeditie te praten. Niet slecht geprobeert maar zeg dan niet dat Esther een cursus mensenkennis moet gaan volgen.

Esther moet gewoon zeggen: fuck off, ik zit tot aan de samensmelting goed en wat daarna gebeurt zien we wel. En steeds op John/Carl stemmen en genieten van de expeditie. Die John: ja, ik zou op jou stemmen want jij hebt de proef verloren en daarna doet hij het ook superslecht in de volgende proef! Ik zou me niet laten doen en zeggen, John was slecht, nu moeten we hem eruit stemmen. Komaan. Met die Elber had hij ook al discussie, eerst leek het dat het door Elber kwam maar nu weet ik al beter. Nuja, tot slot, ze laten zien wat ze willen laten zien natuurlijk.
Oud 20-09-2005, 12:06
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Earphone schreef op 20-09-2005 @ 13:00 :
@die poster boven mij:

Ik vind het helemaal geen onhoudbare situatie voor Esther. Bij de samensmelting kan de situatie er helemaal anders uit zien. Je weet nooit wat het spel nog in petto heeft. Ze kent toch al Marnix en de mensen van het andere kant lijken me toch ook redelijk.
Ze kent alleen Marnix en Douwe. Dat is het hele probleem. De groep van Marnix die word nu hecht met elkaar .. De groep van Esther is al hecht met elkaar en hebben allemaal de pik op Esther. Ga je die twee groepen samenvoegen, heb je in die groep twee hechte groepen die het wel voor elkaar opnemen, maar Esther zal bij alletwee de groepen er buiten vallen. Daarnaast duurt de samensmelting nog wel even en momenteel word ze gewoon continue aangevallen en afgebroken.
Oud 20-09-2005, 12:25
~SmG~
~SmG~ is offline
Leuke aflevering gister, ook al had ik wel heel erg zin om John te slaan. Wat een misselijke man en die andere man ook, want die doet net zo goed mee. En dan die 2 Belgen... wat een watjes. Dom dat ze Nicole eruit hebben gestemd, want nu krijgen ze het misschien zelf nog wel moeilijker. Ook sneu voor Esther, want Nicole was de enige die echt aan haar kant stond.

Volgende aflevering zegt John: 'Jij gaat eruit of ik ga!' Als Esther dan gaat zeggen dat ze er niet uit wil, moet hij zich ( eindelijk) maar eens als een echte vent gaan gedragen en uit de expeditie stappen.

En als hij toch misschien om een of andere onbegrijpelijke reden in de finale komt, denk ik niet dat hij veel stemmen zal krijgen!

* Ik hoopte al dat of Esther of Marnix de Robinson van 2005 zou worden, maar nu ben ik toch iets meer voor Esther, hoewel ik het Marnix ook nog wel gun.*
Oud 20-09-2005, 13:17
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-09-2005 @ 13:06 :
Ze kent alleen Marnix en Douwe. Dat is het hele probleem. De groep van Marnix die word nu hecht met elkaar .. De groep van Esther is al hecht met elkaar en hebben allemaal de pik op Esther. Ga je die twee groepen samenvoegen, heb je in die groep twee hechte groepen die het wel voor elkaar opnemen, maar Esther zal bij alletwee de groepen er buiten vallen. Daarnaast duurt de samensmelting nog wel even en momenteel word ze gewoon continue aangevallen en afgebroken.
Dat snap ik uiteraard wel maar je weet echt nooit wat er nog gaat gebeuren. Het valt toch gewoon op dat John en Carl bang zijn dat ze eruit gaan vliegen en dat ze dat dan afreageren op Esther om hun hagje te redden. Al die andere kampleden doen daar gewoon maar wat met mee omdat ze bang zijn om zelf weggestemd te worden. Toen de presentator vroeg, wie wil Esther nog een kans geven, dan kreeg ze al 4 ja stemmen, wat toch duidt op het feit dat ze gewoon niet durven/willen ingaan op wat John/Carl zegt. Wat als John (die echt wel denkt dat hij het meent te weten) en Carl wegvallen (door wegstemmen, door zwakte en moeten opgeven) en Esther wint eens een proef waardoor ze met iemand naar een luxe resort mag (waardoor ze een betere band kan smeden). Dat John ooit gaat opgeven (los van wat zich volgende week gaat afspelen) is wel reëel want in het vorige kamp sliep hij al 90% van de tijd.

Je weet dus echt nooit wat er allemaal nog gaat gebeuren. Wie weet schieten van het leuke kamp van Marnix en Douwe nog maar 3 of 4 mensen over en is het kamp van Esther in de meerderheid. Er kan nog zoveel gebeuren. Als ik van Esther was zou ik nooit opgeven, wie denken ze wel dat ze zijn? Iemand proberen te overhalen om de expeditie te verlaten omdat zij niet kunnen verdragen dat de regels zo zijn. Esther heeft overleeft in die grot en zo een ganse vlottocht gemaakt, kortom, ze verdient toch wel duidelijk een kans. Precies of John heeft heel veel gedaan. Ik hoop dus dat John opstapt. Hoe deed die ook toen Esther zo aan het vertellen was. Esther is een braaf meisje, ik had allang gezegd, fuck off man, doe redelijk, de regels zijn zo en gedraag je dan zo. Volgens mij was het met Marnix nooit zo geweest omdat die zich vast niet had laten doen.

Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 13:23.
Oud 20-09-2005, 17:58
Halflight
Halflight is offline
Erg lastige positie voor Esther. Vind het gewoon respectloos van die 2 kerels Met mensen die ER volgen heb ik het al de hele dag over Maar ik kan dat soort mensen ook echt niet uitstaan, kreeg er helemaal jeuk van

Benieuwd hoe het verder gaat
Oud 20-09-2005, 18:24
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ze heeft helemaal niks gedaan en dan zo respectloos zijn . Zij heeft er niet voor gekozen leider te worden en dat weten zij zelf toch ook wel. Echt, die John mag er van mij echt direct uit.
Oud 24-09-2005, 19:21
Verwijderd
Ik moest bijna meehuilen met esther
vind het echt sneu voor haar. Zo blij dat ze eindelijk aan de echte expeditie kan beginnen, krijgt ze zoiets
En ik heb me in mn leven nog aan weinig mensen zo erg geërgerd als nu aan John.. damn, wat is dat een ongelooflijke klootzak. Alsof Esther zelf heeft beslis dat ze immuniteit wou en leider werd.

En ik vind het ook knap van Esther dat ze wel respectvol blijft tegen haar kampgenoten. Ook als antwoord op de vragen die bij het kampvuur werden gesteld.

argh.. ik moet me niet zo opwinden om een stom tv programma :$
Oud 26-09-2005, 21:50
PV
PV is offline
mooi, John weg wat een figuur
Oud 26-09-2005, 22:24
Balance
Balance is offline
wooehooeee! John d'r uit, geweldig!
Wat een verschrikkelijk zielig, zelfingenomen mannetje is dat toch. Zeker als je hem op het eind weer hoorde..
Nu die Carl nog.

De enige fout van Esther is alleen dat ze het bij die jongeren verknald heeft. Al vond ik het niet eens zo raar wat ze voorstelde; je kan het toch proberen? Hoe kunnen ze nou van jóu verwachten dat je het eerlijk speelt, terwijl anderen wel met z'n allen de groep tegen een ander mogen opzetten?
Oud 26-09-2005, 22:58
Marcade
Marcade is offline
Volgende week gaat Carl haar uitdagen; ben benieuwd hoe dat afloopt. Als hij wint; ligt Esther er bij de volgende stemronde er zeker uit. Als zij wint, ligt hij er uit.

Als ze 't dan red tot de groepen samen gevoegd worden .. gat ze er alsnog uit omdat ze dan een 'nieuwkomer' is.

Ik gok dat Maxime uit eindelijk wint.

En dat we volgende week iig. Elbert zien vertrekken.
Oud 26-09-2005, 23:36
MTpower
MTpower is offline
Lekker voor John, volgens mij had hij zelf niet eens door hoe hufterig hij zich gedroeg tegenover Esther...
Volgende week gaat Carl Esther uitdagen, hopen dat hij verliest en er ook uit ligt, walgelijk mannetje vind ik het maar.
Ik hoop dat ze Elbert over kunnen halen te blijven, hij is erg handig om te hebben bij die proeven.
Ik vond het wel ONTZETTEND stom van Esther om die magnesium stick kwijt te raken!!
Ik zie Marnix deze expeditie nog wel winnen, toch hoop ik stiekem op Douwe
Oud 27-09-2005, 05:04
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Volgens mij is John vandaag te gast bij Giel Beelen, maar dat komt redelijk vroeg.
Oud 27-09-2005, 11:09
Verwijderd
Argh, wat is John toch een vreselijke man. Gelukkig is hij weg!
Hopen dat Karl volgende week ook verliest.. of als ie wint, dat ze dan de eliminatie proef winnen, zodat Esther kan blijven. Zou het echt sneu voor haar vinden als ze er dan nu al uit moet Ik zie die groep nog wel met opzet een proef verliezen zodat ze Esther kwijt kunnen..

En dat team gedraagt zich ook vreselijk. Ze waren al eens hun magnesium stokje kwijt, kan me niet herinneren dat er toen zo'n ophef over werd gemaakt. Maar nu Esther het verliest ineens wel.
Zelfde met dat spel dat ze verloren, zegt karl tegen die meisjes dat het maar een spel is en dat het niet uitmaakt. Terwijl toen Esther vorige week die andere proef verloor, waren ze wel boos.

Ik vind Maxime toch wel de meeste Robinson, en Marnix ook
Oud 27-09-2005, 11:17
Verwijderd
Ik ben voor Marnix (wéér een Belgische man als favoriet), maar Esther mag van mij wel winnen.
Carl leek mij in het begin zo sympathiek, maar nu
Beetje jammer.

(ik heb het gisteren overigens gemist, maar ben goed bijgepraat door mijn vader, volgens mij).

Waar ik wel blij om ben, is dat er (nog) niet zoveel mensen weggaan vanwege heimwee enzo.. - afkloppen op ongeverfd hout - Ja, die Johnny was gewoon achterlijk en Elsje was een jammerlijk ongeluk. Maar vorig jaar was het echt té erg hoeveel mensen er opgaven.
Oud 27-09-2005, 11:46
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hm als Carl van Esther verliest, dan zou ik als ik haar was de volgende proef gelijk verliezen. Zo snel mogelijk op Karl stemmen en er dan helemaal voor gaan.

Wel een stomme fout dat Esther die magnesium stick kwijt raakte. Maar in vorige expedities hadden ze zo'n ding toch niet? Ik vond die reactie van John erg overdreven. tuurlijk is vuur belangrijk, maar er zijn ook andere mogelijkheden om vuur te maken..

Ook een stomme fout dat ze zei dat ze een groep zouden vormen met de jongeren zodat hun meer kans zouden krijgen, maar wel begrijpelijk. Misschien lokte ze het wel uit..
Alsof hun het eerlijk spelen.

Nee ik denk niet dat ze nog lang in de expeditie blijft, als iedereen tegen is.

Wat heeft Marnix dan een geluk gehad zeg iedereen wilde dat hij leider zou blijven, haha geweldig
Oud 27-09-2005, 12:50
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik heb het voorlopig nog niet kunnen zien...

In de trailer van vorige week werd er nog zo luid geroepen door John "of jij verlaat het eiland, of ik verlaat het eiland". Wat was hier nu de bedoeling van?
En gedroegen ze zich nog steeds zo hufterig tegenover Esther, of is dat spelletje weeral voorbij?
Oud 27-09-2005, 12:58
Footprint
Footprint is offline
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...mercial-hi.asf

haha ik wist wel dat die john een bekende kop had,
kijk eens wie Giel zo'n pak aanmeet

edit: hehe vanaf 8 sec ongeveer
Oud 27-09-2005, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Footprint schreef op 27-09-2005 @ 13:58 :
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...mercial-hi.asf

haha ik wist wel dat die john een bekende kop had,
kijk eens wie Giel zo'n pak aanmeet

edit: hehe vanaf 8 sec ongeveer
OMG
Oud 27-09-2005, 13:12
Footprint
Footprint is offline
haha die gast kan echt niet verder zinken
Oud 27-09-2005, 14:41
Love_Fulfilled
John is weg eindelijk !!
Oud 27-09-2005, 15:18
Balance
Balance is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 27-09-2005 @ 13:50 :
Ik heb het voorlopig nog niet kunnen zien...

In de trailer van vorige week werd er nog zo luid geroepen door John "of jij verlaat het eiland, of ik verlaat het eiland". Wat was hier nu de bedoeling van?
En gedroegen ze zich nog steeds zo hufterig tegenover Esther, of is dat spelletje weeral voorbij?
Dat is nog steeds bezig. Carl en John bleven maar lullig doen tegen Esther en gingen ook de anderen weer een beetje tegen d'r opzetten. Uiteindelijk verknalde Esther het zelf bij de jongeren door hen een voorstel te doen (met z'n drieën op John stemmen) en door de magnesiumstick kwijt te raken.

Dat 'jij eruit of ik eruit' ging over een brief. Daarin schreef Expeditie Robinson dat de leden op het eiland Esther konden uitdagen voor een duel. Won de uitdager, dan kreeg hij de immuniteit en werd de nieuwe leider, won Esther, dan zouden de stemmen tegen de uitdager bij de eilandraad dubbel gaan tellen.
Toen John hoorde van het voorstel van Esther aan de jongeren werd hij zo woest, dat hij zei dat Esther eruit moest of hij en besloot haar uit te dagen. John verloor het spel en zijn stemmen telden dubbel bij de eilandraad. Einde John.
Oud 27-09-2005, 17:47
Goede Fee
Goede Fee is offline
John weg, eindelijk!
Wat een arrogante kwal was die man. Brrr. Trouwens, ik vind Carl ook wel heel erg tegenvallen. Hij leek in het begin zo aardig.
Marnix of Maxime mag winnen, zij zijn échte Robinsons.
Hun kamp is ook zó veel leuker en gezelliger dan dat andere, niet normaal. De verschillen zijn volgens mij nog nooit zo groot geweest wat de twee kampen betreft (of wel?).
Oja, eigenlijk zijn álle Belgen veel aardiger dan de Nederlanders.
Oud 27-09-2005, 20:19
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-09-2005 @ 16:18 :
Uiteindelijk verknalde Esther het zelf bij de jongeren door hen een voorstel te doen (met z'n drieën op John stemmen) en door de magnesiumstick kwijt te raken.
Dat vind ik niet. Da's echt slecht in beeld gebracht. Die 2 kwamen naar Esther toe en Esther opert gewoon dat ze de mogelijkheid hebben om met 3 op iemand te stemmen, waar in mijn ogen echt niets mis mee is. Hoe hypocriet zijn Wim en dat 1 meisje, ze wouden zelf een complot smeden om hun kansen gaaf te houden maarja, dat durven ze natuurlijk niet toegeven. Ik heb echt respect voor Esther, dat ze het zo kan volhouden.
Oud 28-09-2005, 10:06
Verwijderd
Iedereen op dat kamp vindt Esther stom. Ze negeren haar enzo. Maar op tv wordt het weergegeven alsof Esther heel lief en aardig is enzo (zo komt ze ook bij mij over, daar niet van, en ik vind het dan ook erg zielig voor haar, hoe ze haar behandelen ).
Maar ik denk dat die mensen op haar kamp, niet voor niks zo tegen Esther doen, en dat ze ons niet alles laten zien (duh), maar alleen de positieve dingen over Eshter. Want als Esther zo doet hoe ze ook op TV wordt neergezet, dan snap ik echt niet waarom die mede-eilandbewoners zo tegen haar doen.

Dat dus
Oud 28-09-2005, 10:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 28-09-2005 @ 11:06 :
Maar ik denk dat die mensen op haar kamp, niet voor niks zo tegen Esther doen, en dat ze ons niet alles laten zien (duh), maar alleen de positieve dingen over Eshter. Want als Esther zo doet hoe ze ook op TV wordt neergezet, dan snap ik echt niet waarom die mede-eilandbewoners zo tegen haar doen.

Dat dus
Mwoah nog voordat esther kwam kwamen ze al licht over op mij als een stelletje starre oude knarren hoor. Hoe ze toen ook zaten te zeiken op Elbert toen die de proef voor hun won; ze konden gewoon niet blij zijn dat ze de proef wonnen maar moesten gelijk zeiken.
Oud 28-09-2005, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 28-09-2005 @ 11:09 :
Mwoah nog voordat esther kwam kwamen ze al licht over op mij als een stelletje starre oude knarren hoor. Hoe ze toen ook zaten te zeiken op Elbert toen die de proef voor hun won; ze konden gewoon niet blij zijn dat ze de proef wonnen maar moesten gelijk zeiken.
Ok dat is wel waar. Maar dan zouden die andere 4 er toch wel wat van gezegd hebben?
Na dat complot snap ik ook wel dat Wim en Meredith het eens zullen zijn met Carl en John, maar daarvoor hadden zij toch ook geen reden om Esther zo te negeren etc?
Oud 28-09-2005, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Moniek! schreef op 28-09-2005 @ 17:27 :
Ok dat is wel waar. Maar dan zouden die andere 4 er toch wel wat van gezegd hebben?
Na dat complot snap ik ook wel dat Wim en Meredith het eens zullen zijn met Carl en John, maar daarvoor hadden zij toch ook geen reden om Esther zo te negeren etc?
Er was ook gewoon niet echt tegen die Carl en John op te boksen, geloof ik.
Je zag dat Nicole, die zich er niet eens mee bemoeide, maar zich wel stilhield (omdat ze het er niet mee eens was dat Esther zo behandeld werd) er meteen uitgstemd werd.
Dus voor eigen veiligheid zullen die anderen ook wel een beetje meegedaan hebben, misschien.
En je weet nooit wat voor praatjes Carl en John hebben gehouden (die geloofden bijv. ook niet dat Esther in die grot had gezeten) om hen te overtuigen van hun gelijk. Zij kunnen met z'n tweeën die naďeve Wim en Meredith (want dat vind ik ze ook echt) makkelijk opstoken tegen Esther, denk ik.
Oud 03-10-2005, 20:54
Marcade
Marcade is offline
Heel jammer dat Esther eruit is Ik had wel willen zien dat ze er nog was bij de samensmelting.

Carl met z'n arrogante grijns is ten dode opgeschreven dadelijk bij de samensmelting.
Oud 03-10-2005, 21:03
Dexter_M
Dexter_M is offline
Hoop wel dat als de samensmelting komt,
de complotten weer komen om die en die er uit te stemmen
dat mis ik nog en dat maakt het altijd erg leuk.
Oud 03-10-2005, 21:31
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Moniek! schreef op 28-09-2005 @ 17:27 :
Dat snap ik nog steeds niet, waarom denkt iedereen dat Esther een complot wou smeden? Die Wim en Meredith kwamen naar Esther toe omdat zij het zwakste waren in de groep om de steun van Esther te vragen. Esther oppert dat ze met 3 wel eens samen kunnen stemmen, niet erg taktisch ok, en iedereen zegt dat Esther een complot wil smeden. Komaan, dat was gewoon een 'makkelijk' argument om zich achter Carl en John te scharen en zo hun positie veilig te stellen. Niet slim van Esther om dat te zeggen maarja.

Ik hoop echt dat als de beelden ongeveer waarheidsgetrouw weergeven wat er is gebeurd dat:

1. Die Carl er zo snel mogelijk uit ligt.
2. Dat die 3 andere laffe, zwakke mensen er ook uit liggen.

Ik heb echt te doen met Esther en ik vind dat ze echt serieus vriendelijk is gebleven. Straks geeft ze de schuld nog aan zichzelf. Wat kon zij er aan doen dat ze immuniteit kreeg?
Oud 03-10-2005, 22:40
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Earphone schreef op 03-10-2005 @ 22:31 :
Dat snap ik nog steeds niet, waarom denkt iedereen dat Esther een complot wou smeden? Die Wim en Meredith kwamen naar Esther toe ..
heu? Ik dacht dat Esther naar Wim en Meredith gingen; niet andersom?
Oud 03-10-2005, 22:55
Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Jammer dat Esther eruit is

Ben wel benieuwd naar de samensmelting van volgende week
Oud 04-10-2005, 06:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Marcade schreef op 03-10-2005 @ 23:40 :
heu? Ik dacht dat Esther naar Wim en Meredith gingen; niet andersom?
Nee hoor, Wim en Meredith gingen juist naar Esther toe. Daarom vond ik het ook zo zwak dat ze meteen in de groep gooiden dat Esther een complot aan het smeden was. Zij waren juist naar Esther toegegaan omdat hun plek in de groep onzeker was. Tssss

Ik zat trouwens gister in de chat met Esther. (Op talpa kun je elke maandag een uur chatten met de afvaller).

Ze zei dat het haar heel goed deed om alle steunbetuigingen te horen van mensen die gekeken hebben. En dat ze blij was dat mensen nu op TV kunnen zien wat er echt gebeurde (en dat het dus niet aan haar lag, zoals ze zelf soms dacht).
Ook zei ze dat na afloop van de expeditie, toen de afleveringen al op TV waren geweest, ze een excuusbrief van Carl heeft gehad (Als je die brief pas na de afleveringen krijgt dan weet je hoe het zit...) Van John heeft ze niets meer gehoord.
Wim heeft meteen na de expeditie zijn excuses aangeboden.
Verder zijn er schijnbaar nog ergere ruzies/discussies geweest buiten het oog van de camera.
Oud 04-10-2005, 09:53
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-10-2005 @ 07:23 :
Nee hoor, Wim en Meredith gingen juist naar Esther toe. Daarom vond ik het ook zo zwak dat ze meteen in de groep gooiden dat Esther een complot aan het smeden was. Zij waren juist naar Esther toegegaan omdat hun plek in de groep onzeker was. Tssss

Ik zat trouwens gister in de chat met Esther. (Op talpa kun je elke maandag een uur chatten met de afvaller).

Ze zei dat het haar heel goed deed om alle steunbetuigingen te horen van mensen die gekeken hebben. En dat ze blij was dat mensen nu op TV kunnen zien wat er echt gebeurde (en dat het dus niet aan haar lag, zoals ze zelf soms dacht).
Ook zei ze dat na afloop van de expeditie, toen de afleveringen al op TV waren geweest, ze een excuusbrief van Carl heeft gehad (Als je die brief pas na de afleveringen krijgt dan weet je hoe het zit...) Van John heeft ze niets meer gehoord.
Wim heeft meteen na de expeditie zijn excuses aangeboden.
Verder zijn er schijnbaar nog ergere ruzies/discussies geweest buiten het oog van de camera.
Nog ergere ruzies/discussies buiten het oog van de camera? Ik snap gewoon niet dat ze zo vol kunnen blijven houden dat het allemaal aan Esther lag ipv aan de groep zelf. Maar dat Wim gelijk na de expeditie zijn excuses heeft aangeboden is in elk geval al iets..

Maar dat het zover ging dat ze zelf begon te denken dat het aan haar lag..
Oud 04-10-2005, 10:44
Balance
Balance is offline
Maar Wim en Meredith gingen volgens mij niet naar Esther toe om echt iets te regelen. Ze gingen bij d'r zitten, waren met d'r aan het kletsen en gaven aan dat ze ook wel wisten dat hun positie erg zwak was nu er niet op Esther gestemd mocht worden.
Oud 04-10-2005, 10:57
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-10-2005 @ 11:44 :
Maar Wim en Meredith gingen volgens mij niet naar Esther toe om echt iets te regelen. Ze gingen bij d'r zitten, waren met d'r aan het kletsen en gaven aan dat ze ook wel wisten dat hun positie erg zwak was nu er niet op Esther gestemd mocht worden.
Mja, da's inderdaad wel twijfelachtig en dubbelzinnig. Ik herinner me nog de voice-over die suggereerde dat Wim en Meredith steun ging zoeken bij Esther voor de komende eilandraad. Maar dan nog, hoe hypocriet is het niet van Wim en Meredith om Esther te beschuldigen van complotten etc. etc. Zo expliciet zei Esther dat helemaal niet. Bovendien is dat gewoonweg een deel van het spel!

Die excuses achteraf vind'k maar flauw. Het is iets maar als je niet kunt opboksen tegen een groep en uitkomen voor je eigen mening op een diplomatische wijze, doe dan niet mee. Dan ben je echt niet expeditie Robinson waardig. Wat een zwakkelingen.

Als er nog ergere ruzies waren, respect voor Esther. Ik had bijlange niet zo vriendelijk meer geweest. Ik had stiekem voedsel verstopt of extra gegeten ofzo.

Iemand een idee wat het addertje voor volgende week is?
Oud 04-10-2005, 11:20
Verwijderd
Jammer voor Esther
Ik had haar echt wel een leuke expeditie gegund, zeker met die stomme kampgenoten. Ik vond Meredith en Wim nog wel leuk in het vorige kamp (net als karl), maar nu mogen ze van mij allemaal zo snel mogelijk weg. Marleen ook.

En ik vond het geweldig dat het andere kamp zo aardig deed tegen Esther Ze wisten er nog best veel van, ik wist niet dat ze nog zo met elkaar kunnen communiceren.

Ik hoop ook dat bij de samensmelting niet Esther slecht wordt afgeschilderd door haar kampgenoten, en dat de rest dat dan maar zo aanneemt. Gewoon eerst karl er uit, en dan de rest!

En dat andere team is leuk
Oud 04-10-2005, 13:34
Balance
Balance is offline
Wil iemand misschien een samenvatting geven van de aflevering?
Ik begrijp dat Esther eruit is, dus dat betekent dat ze d'r imuniteit kwijt was geraakt. Had Carl van d'r gewonnen? En wat is er verder gebeurd?

Echt jammer voor Esther; haar expeditie (iets waar ze waarschijnlijk super naar heeft uitgekeken) is gewoon een grote flop door een paar sukkels die vinden dat zij als eilandbewoners meer verdienen dan de twee grotbewoners.
Oud 04-10-2005, 13:41
Verwijderd
Oud 04-10-2005, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 04-10-2005 @ 14:34 :
Ik begrijp dat Esther eruit is, dus dat betekent dat ze d'r imuniteit kwijt was geraakt. Had Carl van d'r gewonnen? En wat is er verder gebeurd?

Echt jammer voor Esther; haar expeditie (iets waar ze waarschijnlijk super naar heeft uitgekeken) is gewoon een grote flop door een paar sukkels die vinden dat zij als eilandbewoners meer verdienen dan de twee grotbewoners.
ik vind het ook zo jammer voor Esther
Zoals zij en Marnix zich verheugden om met de echte expeditie mee te doen, krijgt ze zoiets

Carl is idd gewonnen met die uitdaging. Iedereen stemde daarna op Esther.
Andere proef had dat team ook al verloren, de prijs daarbij was belminuten.

Maar er komt toch ook een herhaling? Ik dacht op woensdag..
Oud 04-10-2005, 17:21
Love_Fulfilled
Ik mag hopen dat met de samensmelting het oude team Noord al die pleurisgasten van oud team Zuid eruit gooien en dan als eerste Carl !
Oud 04-10-2005, 17:53
ook hallo
ook hallo is offline
Het viel me deze keer wel op dat die telefoontjes naar huis best vrolijk waren en echt een goede uitwerking hadden. In eerdere expidities kregen mensen er vaak alleen nog maar meer heimwee van
Oud 04-10-2005, 18:01
Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-10-2005 @ 14:34 :
Heb je het gemist? Via www.talpa.tv en dan uitzending gemist kan je het ook nog eens kijken.
Oud 05-10-2005, 05:59
Bequiristain
Bequiristain is offline
kamp Zuid stemt zo dom he,een fite en sterke Esther eruit terwijl die 2 jonge belgen Tim en dat meisje het fysiek erg moeilijk hebben,daar win je geen proef mee,maar die Karl wou maar 1 ding en dat is Esther eruit werken,gaat lachen worden als de samensmelting,denk dat kamp Noord z'n etterbal snel exit stuurt
Oud 05-10-2005, 08:22
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 05-10-2005 @ 06:59 :
kamp Zuid stemt zo dom he,een fite en sterke Esther eruit terwijl die 2 jonge belgen Tim en dat meisje het fysiek erg moeilijk hebben,daar win je geen proef mee,maar die Karl wou maar 1 ding en dat is Esther eruit werken,gaat lachen worden als de samensmelting,denk dat kamp Noord z'n etterbal snel exit stuurt
Het was idd niet slim gestemd. Esther is blijkbaar ook populair in het andere kamp, dus door haar nu zomaar weg te stemmen, maar je je gewoon niet populair bij het andere kamp, hehe, maar in de voice over zeiden ze dat er volgende aflevering een addertje onder het gras zat bij de samensmelting en zie je ze allemaal zo in een bootje roeien. Iemand enig idee? Want zoals het er nu naar uit ziet, wordt het wel heel erg voorspelbaar. Noord stemt Zuid er 4 keer na elkaar uit (tenzij er immuniteit wordt gehaald)?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten