Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Di-Rect vind ik serieus de meest kloterige band die nederland ooit heeft voortgebracht , op een paar uitzonderingen na
||
Citaat:
||
Citaat:
ze hebben al 2 keer door Canada getoured, met toch niet de minste namen (Belvedere en Deville) en hebben daar een goede indruk achtergelaten. Ook zijn ze sinds de nieuwe drummer er is jammergenoeg een iets andere weg ingeslagen (tenminste dat is wat ik gehoord heb) ze zijn iets maar poppier gaan spelen (misschien wel door de emo-hype) wel jammer denk ik, maar dat zal bij het volgende concert wel blijken of niet greetz
|
sui masen verdient het absoluut.
Van Travoltas: ah, dat wist ik niet, wel cool, ze hebben op laatste cd ook wel veramerikaansde sound gekregen. Death metal is redelijk, maar een band als svervre torture is nog niet doorgebroken, nu-metal tja, wie hebben we eigenlijk? Dreadlock pusy, dimension 7,smogus , celldust, concubine en nog wat, maar ik lig daar ook niet echt van wakker, al vind ik dp, d7 en concubine wel aardig
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Green Lizard is toch op zich ook wel al beetje bezig in Europa enzo? Ja verder weet ik niet of er nu echt bands op doorbreken staan.. Brainshake is iig in Nederland daar op zich best hard mee bezig en zou me niets verbazen als dat uiteindelijk verder gaat buiten Nederland.. En btw, Celldust bestaat toch niet meer??? of ben ik nu gek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Brainshake op doorbreken, ben benieuwd. Agresion, zou idd die tour doen, maar is nog steeds niets van gekomen. Cultura 3 moet ik nog kopen ![]()
||
Citaat:
je kan wel door slovenie en bhutan gaan touren, leuk voor thuis na te vertellen, maar of je dan ook doorbreekt..
|
![]() |
||
Citaat:
wat ik hoorde bij het try out concert was het meer meelopen met de massa, en dat vond ik jammer. Maar goed, ik wil de cd eerst horen, identity was goed, en ze hebben potentie.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
-Golden Earring is wereldwijd bekend geworden.
-Herman Brood heeft een hit gehad in Amerika met Saturday Night. -Shocking Blue heeft over de halve wereld aardig gescoord met Venus. -De Van Halen broertjes zijn van oorsprong Nederlands ...Herman van Veen is een grote in Duitsland ![]() ...alle Japanners kennen de vogeltjesdans ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Volgens mij lijkt het alleen maar of nederland minder talentvolle bands heeft....een land als de VS is tig keer groter, dus waarschijlink is de kans dat daar talent rondloopt ook een factor x groter....
Kdenk dat nederland procentueel gezien best wel evenveel talent heeft...je moet alleen wat beter zoeken :-D
|
Valensia
Robby Valentine In Japan en wat andere Aziatische landen al jaren megapopulair, in Nederland kennen zeer weinig mensen ze. Twee Nederlandse artiesten waarvan de albums niet in Nederland verkrijgbaar zijn, enkel in Japan, Zuid-Korea, af en toe Maleisie..... Overigens gaan jullie binnenkort meer van Valens horen, want we zijn bezig met een promo. 40 Euro voor een importalbum is té veel.
||
Citaat:
haha, Amerika kutbands? dredg, tool, glassjaw, shun, ultraspank, spineshank, Nile, alice in chains, filter, Static-x enz. enz.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nederlandse band met muziekprijs G.T.C. | 3 | 07-03-2006 17:22 | |
Muziek |
van Nederlandse bodem attrib | 59 | 19-03-2005 10:12 | |
Muziek |
welke nederlandse bands zijn cool? YHCDEATHMACHINE | 250 | 07-02-2004 19:45 | |
Muziek |
Wie van de NLse en/of Belgische bandjes zou jij op het podium graag zien verschijnen? Gatara | 18 | 02-02-2004 15:31 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
welke nederlandse band vind je kut toolloot | 3 | 17-07-2002 17:02 |