![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Yasmin bracht me alleen maar aan het huilen, dagen lang, van de Diane heb ik geen last. Ook geen veranderd libido. 't Is dus maar net welke pil je wel en welke je niet ligt. ![]()
||
Citaat:
![]() Precies wat je zegt: elke mens reageert weer anders op elk merk pil.
|
![]() |
Mss heb je iets aan dit topic.
Ik heb dus ook zoiets. Maar bij mij is het wel met vlagen dat ik ineens weer wel veel zin heb. Maar ik zie mijn vriend weinig (alleen in het weekend)... dus het kan ook niet altijd als ik zin heb ![]() Vaak heb ik wel zin als we bezig zijn, maar daarvoor weinig. Ik denk dat het bij mij niet aan de pil ligt, omdat het eerst wel gewoon was dat ik vaak zin had. Verder probeer niet aan andere dingen te denken tijdens de seks, maar probeer te genieten en te ontspannen. Met je vriend bespreken, want het kan voor hem natuurlijk ook wel wat vervelend zijn.
||
Citaat:
![]() De Yasmin leek aanvankelijk perfect voor mij, maar als je je iedere dag voelt alsof je niks waard bent, om alles wat zielig is kunt huilen (of gewoon zomaar!) en daardoor zó kwetsbaar wordt, dan werkt die pil gewoon niet goed bij mij. Misschien zijn er wel vrouwen die een doodnormale pil slikken die ineens libido-verhogend werkt. Gewoon testen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pff, wat een actie. Als er iets demotiverend is... |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik begrijp dat dat dus niet het geval is... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pff, wat een actie. Als er iets demotiverend is... Even verder denken dan je neus lang is ![]()
||
Citaat:
Het probleem van de mens is dat relaties zijn bedoelt voor 5 jaar ongeveer, vanuit de natuur te zien. Dit is ongeveer de tijd dat een kind nodig heeft om verwekt te worden en zo ver te groeien dat het zijn eigen voedsel kan zoeken onder begeleiding. Als na 5 jaar (dit is een maximum!) de partners geen zin meer hebben in samen voortplanten en verder gaan naar een volgende partnerm, dan kan je er voor zorgen dat de algemene genetische flow over de populatie zo willekeurig mogelijk blijft. Dit betekend dat het een voordeel heeft om te zorgen dat dit naar 5 jaar gebeurd (vanuit het lichaam gezien). Dit wordt geregeld door na ongeveer 5 jaar de laatste verliefdheidshormonen te stoppen. *Note: Een relatieve korte tijd geleden is de menselijke populatie nog zeer klein geweest. In kleine populaties is het gevaar van verliest van genetische variatie veel groter. Dan zijn er natuurlijk mensen die gaan denken: "Al die lange relaties dan?" De menselijke psyche heeft ook invloed op het mentaal onderhouden van relaties. Ik weet hier niet zoveel over, maar ik weet wel dat het niet een 1-op-1 proces is waarbij verliefdheid permanent(er) wordt. bovendien is de 5 jaar die ik noemde een maximum. Verder dan dat gaat het niet. *Bron: 2 of 3 Discovery documentaires
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
oja discovery, is dat trouwens niet die zender die de bouw van piramides verklaarde mbv aliens ?? ontopic: aan de meisjes die weinig zin hebben een vraagje ... hoe vaak zien jullie je vriendje ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik merk wel dat wanneer we hier lekker samen op mijn kamer zitten ik veel meer zin heb, en alles veel spontaner gebeurd, dan wanneer ik thuis bij mams slaap samen met mijn vriend. |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb wel zin als we bijvoorbeeld helemaal alleen thuis zijn enzo
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |