Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben behoorlijk kritisch, op beide gebieden, maar ik heb niet zozeer vaste eisen aan mensen. Ja, ze moeten intelligent zijn, een goed (lees: mijn) gevoel voor humor hebben en met goede ideeën komen. Er zijn echter genoeg mensen die daaraan voldoen en toch niet mijn vrienden zijn. Er is een bepaalde klik die er moet zijn, een soort wederzijds begrip dat er meestal vanaf het begin af aan al is. Ik moet iemand ook kunnen vertrouwen, maar dat is nooit zo'n punt geweest. Ik heb nooit problemen gehad met vrienden die me verraadden. Wat betreft verliefd worden... eh, tja, volgens mij word ik vrij gemakkelijk verliefd, toch wel, en dan niet per se op jongens die bij me passen. Ik kan mijzelf goed verliefd praten en een jongen een persoonlijkheid geven die hij uiteindelijk helemaal niet blijkt te hebben. Mijn eis voor relaties is echter wel dat de jongen in kwestie leuk en intelligent moet zijn en een goed gevoel voor humor moet hebben en nog veel meer dingen die met mij overeenkomen, en dan mij toch nog kunnen verrassen, en daarom doven die semi-verliefdheidjes meestal uit. Tot een jongen echt leuk is, natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
P. Fortuyn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben ik het een keer met hem eens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze moeten in ieder geval snel samen willen wonen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar vooruit, prof. Fortuyn was dan ook socioloog, geen Neerlandicus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat heb ik ook ja. Ik wil ook altijd verrassend uit de hoek komen ofzo, onvoorspelbaar zijn. Maar daar ben ik niet zo goed in. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar jot, we zullen dat wel overwinnen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij niet gezien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik word ook snel verliefd en het blijft gewoonlijk een hele tijd duren, ook als ik al inzie dat het niet echt verstandig is. Kben blijkbaar een makkelijke jongen ![]() Trouwens, als het allemaal niet zo goed lukt gaat dat gewoonlijk geleidelijk aan en komt het wat van beide kanten (of net heel plotseling en enkel van de andere kant ![]() Met vrienden net hetzelfde.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 30-09-2005 om 21:32. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Seksualiteit |
Valentijnsdag verder gaan FonkY_aSS_bitcH | 63 | 16-02-2005 10:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heeft god ons gemaakt of wij hem? Blues | 100 | 01-01-2005 04:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Psychologie |
Hopeloos, Wanhopig... ? Verwijderd | 27 | 31-05-2004 19:35 |