Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2005, 19:25
Verwijderd
Alweer gewinkeld vandaag
Advertentie
Oud 07-10-2005, 22:47
Verwijderd
net gegeten bij wok to go en toen bleek dat mn fiets gestolen of meegenomen is gvdmm . Nu wacht ik op de buurman die zn computer/modem uit zet en ik geen draadloos internet meer heb hmm
Oud 07-10-2005, 22:48
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik heb teveel gedronken omdat ik een kutdag achter de rug had.
Oud 08-10-2005, 00:19
Verwijderd
OMG, ik dronk speciaalbier en keek Oprah met m'n moeder Na 'r derde glas werd ze giechelig en ging ze vertellen over dat ze op tv had gezien dat Jody Bernal "op kontjes valt"
Oud 08-10-2005, 01:34
Metal
Metal is offline
Citaat:
merels schreef op 07-10-2005 @ 16:23 :
het lukt niet om foto's op een cd te zetten en raak er

n00b!
Oud 08-10-2005, 11:16
RockaholiC
RockaholiC is offline
vandaag weer lekker niet aan het werk want ziek en nou mis ik ook het afscheid van mn baas ach ja.
en zometeen ff snel naar gamma om verf te halen en daarna thuis huiswerk inhalen en ff uitzieken want vanavond ga ik uit bwuh
Oud 08-10-2005, 11:42
ZerO
ZerO is offline
ik heb een masker op mijn gezicht gesmeert en nu is het lekker hard geworden
zometeen naar bands kijken en verder toffe dingen doen want het is weekend
Oud 08-10-2005, 11:55
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ga vandaag naar amsterdam en effe schoenen kopen en dan eten en dan naar n cafe bier zuipen en voetbal kijken en dan uit in de melkweg
Oud 08-10-2005, 11:58
Jolene
Jolene is offline
Het patronaat was weer helemaal geweldig .Nu heb ik een kater en herinner ik me een spacy droom van vannacht die echt te cool was .Ik durf niks te eten omdat ik het dan toch ga uitkotsen dus ga ik maar ramadan doen vandaag en ik wil vanavond weer naar het patronaat maar dat willen mn brakke vrienden vast niet
Oud 08-10-2005, 12:31
grandmommy
grandmommy is offline
hmm ik heb vanacht gedroomd dat ik meegenomen werd door geheim agenten die mij gingen verhoren omdat ik een of ander perkament had gestolen waarop stond hoe je mensen in computers moest veranderen en dat stamde uit de 13de eeuw. en toen kwam er een opperagent en die was natuurlijk heel heet en die veranderde me in een computer want hij had het perkament zelf gestolen die matennaaier.

en verder heb ik gekankerd op mijn werk en muziek gedraaid en me op zitten winden over het feit dat ik 289, 60 heb en ik 300 euro nodig heb en ik dus net een tientje tekort kom voor een aankoop die ik komende week ga doen en damn.
Oud 08-10-2005, 13:09
merels
merels is offline
Citaat:
Metal schreef op 08-10-2005 @ 02:34 :
n00b!
het ligt aan dat programma denk ik zz
Oud 08-10-2005, 13:46
suikerprinses
suikerprinses is offline
gistermiddag gewerkt en het was heel saai. gebeld met vriendinnetjes en die kwamen 's avonds coebergh drinken en roddelen. dat was heel gezellig en ik ging nog naar de kroeg met andere vriendinnetjes. en mn ex-minnaar was er ook en hij was heel dronken en vervelend. vanmorgen moest ik kotsen van alle coebergh&wodka-lime en zometeen mag ik werken. holéé.
Oud 08-10-2005, 13:50
Verwijderd
gisteren eerste stage dag

dat was wel leuk en daarna in het kroeg gedeelte punkbandjes, dat was wel dope. door naar de Zorba kraakbar en daar heel lam geworden.
Oud 08-10-2005, 14:09
Luna
Luna is offline
ik was gister in een pisbui en toen ging ik pissige smsjes naar mn vrienden sturen. als ze me dan gingen bellen nam ik niet op. maar ik neem nooit op eigenlijk
en ik ging meet the parents kijken, wat een kutfilm zeg.
Oud 08-10-2005, 15:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gister heb ik teveel gedronken, toen ging ik naar mn vriend en ik viel in slaap waar hij niet blij mee was, kregen we ruzie omdat hij vind dat ik niet moet drinken en ik heb tot 13u in bed gelegen en daarna braaf huiswerk gemaakt
Oud 08-10-2005, 15:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
merels schreef op 08-10-2005 @ 14:09 :
het ligt aan dat programma denk ik zz
nero is je beste vriend.

ik ben brak want ik heb gedronken gister en tot 6 uur vanochtend met 'iemand' zitten chatten.
Oud 08-10-2005, 15:15
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb gewerkt en het was saai .Morgen weer .
Oud 08-10-2005, 15:28
vixen
vixen is offline
Ik heb een kutdag, dr is hier niks te doen, er zijn geen leuke boeken en mn vriendje is een liegebeest. Vanavond wordt vast heel leuk.
Oud 08-10-2005, 18:25
Jolene
Jolene is offline
Ik heb echt een te erge kater.Nog steeds niks gegeten maar ik moet wel want het word nou alleen maat erger .En ik moest in de videotheek bijna nekken
Oud 08-10-2005, 22:27
Verwijderd
Ik werd brakjes wakker.. En ik heb gistersvond Def Rhymz gezien op Sloterdijk!!!! Jah, toen mijn trein niet reed, omdat op last van de politie er geen treinen door de tunnel reden Maar toen ik Def Rhymz zag was mn avondje alweer goed.
En toen ging ik boodschapjes doen, en toen werken. Beetje gestoorde bejaarden in bedwang houden en voor gevangenisbewaker spelen toen ze van de afdeling wilden gaan.
En zometeen ga ik naar de kroeg
Oud 08-10-2005, 22:36
sorry
sorry is offline
ik ben gister naar jamiroquai geweest en ik vond het niet echt leuk. verder heb ik vandaag uitgeslapen en worms gespeeld.
Oud 08-10-2005, 22:37
Verwijderd
ik heb met mijn vader de boot terug gevaren van zeeland naar gorcum en daarvoor moest ik veel te vroeg opstaan en ik had gisteravond te veel gedronken dus ik heb heel de reis geslapen en alleen maar even buiten geweest voor te helpen bij sluizen enzo en blll wat een kutdag
Oud 08-10-2005, 23:22
Glory
Glory is offline
ik verwacht een mail van een iemand maar erm die word gefrusteerd van mij en ik wil alleen maar vrienden zijn zzz wat een gedoe allemaal. opsnollen. en verder heb ik rondgehangen, schooldingen blabla
Oud 08-10-2005, 23:29
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 08-10-2005 @ 23:37 :
...
Enigszins verwend, ondankbaar dan wel aansteller...

- Ik heb film gekeken en rosé gedronken bij een vriendin, leuk. Verder heb ik een groot deel van de middag wat gelezen.

Laatst gewijzigd op 08-10-2005 om 23:34.
Oud 08-10-2005, 23:34
Verwijderd
Citaat:
sorry schreef op 08-10-2005 @ 23:36 :
ik ben gister naar jamiroquai geweest en ik vond het niet echt leuk. verder heb ik vandaag uitgeslapen en worms gespeeld.
waarom vond je het niet leuk?
Oud 09-10-2005, 11:23
lookuptome
lookuptome is offline
gisterr ging ik werken en ik had een nieuwe baas waarvan ik een uur eerder naar huis mocht (L)!! derna gekookt en gegeten met mn familie! toen kwam mn beste vriend rose drinken en gingen we naar nighttown voor clash of titans! en was supervet
en nu met mn brakke hoofd een paper schrijven over emoties
Oud 09-10-2005, 12:07
Verwijderd
Leren en werken.
Oud 09-10-2005, 12:11
merels
merels is offline
Ik heb gister niets gedaan, daarna wat gedronken met mijn moeder. ´s Avonds kwam een vriendin langs en hebben we een film gekeken. Vandaag moet ik leren.

en er waren net twee jehova´s die een tijdschrift wilden verkopen aan de hand van de bijbel en dan nemen ze een klein schattig jongetje mee om medelijden op te wekken, hoe durf je grr
arm kind

Laatst gewijzigd op 09-10-2005 om 12:20.
Oud 09-10-2005, 12:53
Verwijderd
Vrijdag middag en avond ging ik shoppen met een vriendin en heb een lekkere strakke spijkerbroek gehaald. Zaterdag ging ik met mn vriendje naar de stad en we waren tering moe, maar van wat? Ik ben sowieso erg moe de laatste tijd. Dus gingen we heel moe en hongerig door de stad lopen tot het tijd was om te gaan eten bij mexicaans restaurant. Toen hadden we een voorgerecht genomen wat we normaal nooit doen, dus toen zaten we al vol en mijn vriendje kon zijn hoofdgerecht na 5 happen al niet meer op. Ik, vreetzak als ik ben, kon alles wel op natuurlijk. Daarna thuis alle afleveringen van LOST seizoen 1 gekeken op dvd ha!

Net mn vriendje naar de trein gebracht en eierkoeken en bagels gehaald bij AH. Nu moet ik afwassen en stofzuigen enzo.
Oud 09-10-2005, 13:24
Haligh
Haligh is offline
gister een optreden gehad en naar allerlei bandjes gekeken.
het optreden ging best goed en we zijn geboekt voor 2 andere shows.

verder was het chaos: ik werd tijdens een screamo band bij mijn benen omhoog getild en door de zaal getild.
een punker ging bij ons door de microfoon meebleren.

en er lag een fucking 14 jarig snotjong een meisje te vinger recht voor de ingang van die zaal.
GADVERDAMME!
Oud 09-10-2005, 13:30
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 09-10-2005 @ 14:24 :
.
en er lag een fucking 14 jarig snotjong een meisje te vinger recht voor de ingang van die zaal.
GADVERDAMME!
eeeh daar heb ik gelukkig niks van gemerkt
Oud 09-10-2005, 13:32
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 09-10-2005 @ 14:30 :
eeeh daar heb ik gelukkig niks van gemerkt
was pas 's nachts.

owja!
hoogtepunt was ook ivo van razo crusade. helemaal geflipt die gast.
Oud 09-10-2005, 15:15
vixen
vixen is offline
Gisteren zou ik naar een kraak-iets in Nijmegen, maar ik was toch naar Utrecht gegaan om de relatie met mn vriendje wat te verbeteren. Dat lukte prima, alleen had ie de croissantjes aan laten branden. Nu ben ik thuis en er staat heel hard Joe Cocker aan en ik krijg er hoofdpijn van.
Oud 09-10-2005, 15:19
Back Door Man
Back Door Man is offline
ja hetzelfde als haligh zo ongeveer.. ik was erg zat en er gebeurde van alles
Oud 09-10-2005, 15:34
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 09-10-2005 @ 16:19 :
ja hetzelfde als haligh zo ongeveer.. ik was erg zat en er gebeurde van alles
je was flink naar de kanker job.
ik ook best, ik herinner me dat ik tegen marcel mulder heb geschreeuwd .
Oud 09-10-2005, 15:54
Verwijderd
Vanmorgen heb ik ruzie gemaakt met mijn chick en dat was stommm, maar nu is t wel weer goed, maar toch. Ik ben in bad geweest, heb geslapen en verder heel lui en stom achter de computer gezeten en muziek gedownload. Nu chat ik met Vixen en straks moet ik naar een verjaardag en vanavond ga ik lekker rosbief eten met mijn ouders en zus.
Oud 09-10-2005, 16:23
Verwijderd
ik had ook ruzie met m'n chick, want hij had gezegd, dat als z'n kat vervelend was, ik hem maar naar buiten moest doen. maar ik haat dat kutbeest, dus ik vind hem altijd vervelend. dus ik heb hem vanmorgen ongeveer 10 keer naar buiten gedaan, en steeds kwam hij weer binnen toen werd hij boos, want "kat is niet vervelend" en toen moest ik verplicht aardig doen tegen dat KUTbeest, gelukkig is hij 16, dus ik hoop da thij binnenkort dood gaat .

gisteren ging ik voetbal kijken, en ik was zo dronken. daarna gingen we uit, en dat was kut. om 3 uur lag ik in bed, en om half 7 wilde m'n vriendje formule 1 kijken. gelukkig keek hij maar een halfuur, en ging hij het daarna opnemen. vanmorgen ontbeten bij de mac, , en vanavond wil ik naar de sneak.
Oud 09-10-2005, 16:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
vanochtend om half 7 al naar m'n werk gegaan om spullies te verkopen. 'twas rustig en ik heb een aantal complimenten gehad, en dat gebeurd niet vaak ("Zo, wat ben jij vrolijk deze ochtend. Ik word er zelf ook vrolijk van" "Fijn dat ik eens vriendelijk word geholpen, vaak zijn 't van die chagrijnen").
Toen ik klaar was wou ik nog effe op m'n rooster kijken om te zien watvoor dienst ik morgen heb, maar er hing dus niks. Dus toen was ik een uur later thuis en werd ik uiteindelijk gebeld door een collega.
Nog een bammetje (nou ja, zeg maar BAM) gegeten en straks ga ik een DVD kijken.

boeiend hee
Oud 09-10-2005, 16:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 09-10-2005 @ 00:29 :
Enigszins verwend, ondankbaar dan wel aansteller...
Omdat d'r pa een boot heeft?

Heb de mijne ook en ik zou ook stront chagrijning worden als ik vroeg me nest uit moest om een tering end op zo'n schommelend kutding te zitten met dit weer...
Oud 09-10-2005, 16:37
ZerO
ZerO is offline
ja ik was gisteren lokale bands gaan kijken en heb ik haligh en backdoo bewonderd op het podium en toen was het afgelopen en had ik geen zin om 's avonds nog meer bands te kijken want die waren kut en niet eens gratis dus toen heb ik mijn eigen feest gebouwd in bed met mijn lover

ohja vandaag is het zondag dus ga ik uh leren hm
Oud 09-10-2005, 16:41
Ramble On
Ramble On is offline
Ik ging vannacht uit en ben in niet zo nuchtere toestand op een mannenfiets waarvan de remmen stuk waren gaan fietsen. Toen sprong er een jongen achterop en kwam er een trappetje met heel smal heuveltje ernaast in zicht. Ik kon dus niet remmen dus ik moest wel naar beneden en toen ben ik onderaan het heuveltje ergens vast komen te zitten met de banden en keihard van die fiets gevallen op m'n voet. Toen heeft iemand me achterop de fiets naar CS gebracht en daar ben ik in een taxi gezet want ik kon niet meer staan op die voet en al helemaal niet lopen. Toen m'n moeder gebeld, naar het ziekenhuis gegaan en foto's laten maken. Gelukkig niks gebroken, maar m'n voet is nu wel superdik en blauw, dus dat wordt een tijd thuiszitten. En ik moet hinkelen als ik iets wil pakken en op m'n kont de trap af.
Oud 09-10-2005, 17:34
Verwijderd
ik ben gisteren naar een optreden van de band van mn beste vriendin geweest, dat was heel erg vet! nu brak zijn en geirriteerd door het feit dat mnps2 niet het spel pakt dat ik wil spelen.
Oud 09-10-2005, 17:51
Glory
Glory is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-10-2005 @ 17:34 :

Heb de mijne ook en ik zou ook stront chagrijning worden als ik vroeg me nest uit moest om een tering end op zo'n schommelend kutding te zitten met dit weer...
<3
Oud 09-10-2005, 17:58
ZerO
ZerO is offline
ohja ik ging toch maar niet leren stout
Oud 09-10-2005, 19:35
Verwijderd
Gisteren een tof feestje in delft, 'snachts een cruciale trein/bus/taxi reis naar huis van minstens 4 uur. Klote ns .
Oud 09-10-2005, 19:37
Jolene
Jolene is offline
Ik ben weer naar amsterdam geweest en dat was wel leuk ook al had ik geen geld.Echt de heetste punker ooit zien lopen in de hennes omg ik wou m echt ontvoeren.Ik ben me nu helemaal dood aan het vervelen
Oud 09-10-2005, 19:48
Metal
Metal is offline
Citaat:
Jolene schreef op 09-10-2005 @ 20:37 :
Echt de heetste punker ooit zien lopen in de hennes omg ik wou m echt ontvoeren.

OMG OMFG een H&M punker!!!!11

ik wist dat ze bestaan.
ik wist het godverdomme\m/
Oud 09-10-2005, 19:49
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-10-2005 @ 17:34 :
Dat heeft weinig te maken met ondankbaar, niet?
Oud 09-10-2005, 20:03
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
Metal schreef op 09-10-2005 @ 20:48 :
OMG OMFG een H&M punker!!!!11

ik wist dat ze bestaan.
ik wist het godverdomme\m/
ja ik moest gelijk aan je oude sig denken
Oud 09-10-2005, 20:10
grandmommy
grandmommy is offline
euh ik heb vandaag alleen maar paardgereden dus niks boeiends en oja ik heb onze poolse buren weer na zitten doen/heel hard uitgelachen, want die lachen echt verdomde raar. rare lui maar hard werken dat ze kunnen en zometween ga ik leren en m'n toeslagpaperassen maar eens invullen want anders vergeet ik het. en ik moet eigenlijk ngo m'n band plakken maar eh nee.

Regels voor berichten