Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2005, 17:43
Bloem
Bloem is offline
Jij vindt, met een t

Anyway, mijn grammatica is ook niet perfect, maar daar hoor je me ook niet over. Ik vind het alleen vreemd als mensen iemand gaan verbeteren, terwijl ze zelf op dezelfde waardeloze breezer-manier typen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 21:57
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Anetj schreef op 03-10-2005 @ 21:57 :
Mijn moeder had ergens gelezen dat als je snags je bh aan laat, dat dat kanker kan veroorzaken door het ijzer in de beugel...

Ik liet eerst ook altijd m'n bh aan snags, maar nu niet meer.
Ik weet niet of ik nu meer kans heb op kanker...
Ja die bh kijkt op de klok, denkt: oh het is nu 8 uur 's avonds (20.00 uur voor de miepneuzen hier), laat ik even mijn schakelaar omzetten van niet-kankerverwekkend-want-overdag naar wel-kankerverwekkend-want 's nachts... Dit kan je zelf ook verzinnen...

En alsjeblieft, leer spellen...
Oud 08-10-2005, 11:55
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 03-10-2005 @ 22:43 :
toen ik de topictitel zag vroeg ik me eerst af wat 'bh-snags' in godsnaam voor dingen zijn...
ja.. dat dacht ik ook.
Oud 08-10-2005, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 07-10-2005 @ 16:31 :
hehe Ik wist niet dat tepels vrijheid en lucht nodig hebben
Elk deel van je huid heeft 'vrijheid' en en zuurstof nodig, als je een hele strakke broek dag in, dag uit draagt ga je het op de duur ook voelen. Zo'n rubberen huid, een huid die strakker lijkt te zitten dan normaal.

Dat is ook met (je) tepels, als je die te lang in een bh gepropt laat, compleet ingebonden zonder een greintje lucht gaan ze pijn doen. Is gewoon niet goed, het is de bedoeling dat je kleding draagt om jezelf te verhullen tegenover de rest van de mensen, niet als je thuis bent en slaapt in je bedje dus...

Naja, de TS doet maar wat ze wilt hoor
Ik geef alleen aan dat het niet zozeer gezond en 'optimaal' is voor je tepels (vooral die, want die zijn gevoeliger en teerder dan de rest van je huid) om 24 uur per dag, 7 dagen in de week tegen een bh wand aangedrukt te zitten.

Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 18:12
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ooooooooh een bh 's nachts!!!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 21:05
shameonme
shameonme is offline
Ik vind 't persoonlijk ook fijner om een bh te dragen s'nachts, als ik dit niet doe, heb ik s'ochtends erg pijnlijke borsten. zijn er meer mensen met dit probleem?
Oud 09-10-2005, 23:03
0fd1ba6bef258b3
0fd1ba6bef258b3 is offline
Citaat:
Anetj schreef op 03-10-2005 @ 21:57 :
Mijn moeder had ergens gelezen dat als je snags je bh aan laat, dat dat kanker kan veroorzaken door het ijzer in de beugel...

Ik liet eerst ook altijd m'n bh aan snags, maar nu niet meer.
Ik weet niet of ik nu meer kans heb op kanker...
Nee, je krijgt alleen kanker van domme vragen stellen en niet normaal Nederlands schrijven.
Oud 10-10-2005, 11:39
pyres
pyres is offline
wtf is snags

oh s'nachts

ik zal niet de eerste zijn die deze opmerking maakt
maar jezus mens... leer spellen
Oud 10-10-2005, 13:44
Verwijderd
's Nachts!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 16:06
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Orpa schreef op 07-10-2005 @ 22:57 :
Ja die bh kijkt op de klok, denkt: oh het is nu 8 uur 's avonds (20.00 uur voor de miepneuzen hier), laat ik even mijn schakelaar omzetten van niet-kankerverwekkend-want-overdag naar wel-kankerverwekkend-want 's nachts... Dit kan je zelf ook verzinnen...
Aanbidding . Hoorah, nieuwe uitvinding, de kloklezende BH, koopt allen!
Oud 10-10-2005, 16:53
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
toen ik de topictitel zag vroeg ik me eerst af wat 'bh-snags' in godsnaam voor dingen zijn...
Ik ook...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 06:48
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
x-ViXeN-x schreef op 04-10-2005 @ 15:37 :
Ik hou m'n bh altijd 's nachts aan, als enigste zo ongeveer dus lees ik.
Enigste? Misschien mensen niet corrigeren als je het zelf óók niet kan?

Ontopic, ik doe 's nachts ook altijd mijn BH uit.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:49
Verwijderd
Trouwens, ik meen eens gelezen te hebben dat altijd een bh dragen de kans op het krijgen van kanker kan vergroten doordat de lymfeklieren afgekneld kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:52
Verwijderd
Ja, van bh's dragen krijg je kanker, maar niet alleen 's nachts.
Je kan hem beter gewoon helemaal thuis laten liggen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:53
Verwijderd
Inderdaad, maar het effect van het dragen van een bh is bijna te verwaarlozen wanneer de bh 's nachts niet gedragen wordt, meen ik me te herinneren.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 15:28
Anetj
Anetj is offline
het spijt me dat ik: 's nachts fout geschreven heb. maar ik heb ook dyslectie dus dat heeft er mischien wel mee te maken.ik weet niet zo wat goed of fout is... Sorry!
Oud 12-10-2005, 15:44
Anno2007
Anno2007 is offline
ik slaap snachs altijd zonder bh, maar wel met pjama (lees: groot shirt met pjamabroek) ik heb wel atijd zonder bh gelsapen, omdat ik het gewoon echt irritant vindt zitten.

En of je er kanker van krijgt? Ik weet het niet, laatst hebben ze me ook vertelt dat je van 3 kopjes cup a soup kanker krijgt, of van een bepaald aantal kruidnootjes per dag. OOk van een bepaalde stof in suikervrije kouwgom zou je kanker krijgen...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 16:05
Meadow
Meadow is offline
Ik hoorde laatst dat je zelfs kanker kunt krijgen van spijkerbroeken . Nee, volgens al die onderzoeken kun je van min of meer alles kanker krijgen, en dat zal ook best, maar de vraag is hoe groot de kans erop is, want dat wordt er dan meestal weer niet bij verteld .
Oud 12-10-2005, 16:27
Anno2007
Anno2007 is offline
herriner met net weer van die kruidnootjes, ik geloof bij iets van 3 kilo per dag
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 12-10-2005 @ 17:05 :
Ik hoorde laatst dat je zelfs kanker kunt krijgen van spijkerbroeken . Nee, volgens al die onderzoeken kun je van min of meer alles kanker krijgen, en dat zal ook best, maar de vraag is hoe groot de kans erop is, want dat wordt er dan meestal weer niet bij verteld .
http://www.007b.com/bras_bare_facts.php
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 20:22
Lorelei
Lorelei is offline
Ik hou m'n bh zelden aan 's nachts. Heel soms als ik zo moe ben dat ik m'n broek en trui uit trek en gewoon in bed ga liggen. Maar anders gaat-ie altijd uit. Maar het lijkt me sterk dat je er kanker van krijgt.
Oud 14-10-2005, 20:24
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Ik heb 3 keer moeten lezen voor ik de topic-titel snapte
Oud 14-10-2005, 21:41
Anno2007
Anno2007 is offline
de hoeveelste ben je t die da vraagt/ zegt?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 23:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het zou idd fijn zijn als mensen een topic eens door zouden lezen voordat ze iets zeggen.

Mijn antwoord is ook al gegeven, maar toch:
1) Ik draag geen BH 's nachts, want dat zit niet fijn.
2) Je krijgt er geen kanker van. Mss is er wel een kans, maar die kans is er net zo goed (of zelfs meer) bij bijv. het eten/drinken van producten met zoetstoffen (xylitol, aspartaam), of bij het eten van gefrituurd voedsel.
Dus zo kan je je wel overal druk om gaan maken.
Oud 15-10-2005, 08:07
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-10-2005 @ 00:08 :
Het zou idd fijn zijn als mensen een topic eens door zouden lezen voordat ze iets zeggen.

2) Je krijgt er geen kanker van. Mss is er wel een kans, maar die kans is er net zo goed (of zelfs meer) bij bijv. het eten/drinken van producten met zoetstoffen (xylitol, aspartaam), of bij het eten van gefrituurd voedsel.
+ Ja, stel dat je kanker krijgt, kun je dus nog niet goed weten waar je het nou door hebt gekregen.

Probeer eens te slapen zonder, misschien vind je dat wel fijner! Maar je kunt ook een hempje aantrekken 's nachts, dat geeft ook genoeg steun (indien je dat nodig hebt).
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-10-2005 @ 00:08 :

Ah, dus jij hebt een uitgebreid literatuuronderzoek gedaan over dit onderwerp. Geef alsjeblieft eens de percentages.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 15:07
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 15-10-2005 @ 14:52 :
Ah, dus jij hebt een uitgebreid literatuuronderzoek gedaan over dit onderwerp. Geef alsjeblieft eens de percentages.
Goh, wat flauw zeg...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-10-2005 @ 16:07 :
Goh, wat flauw zeg...
Het is ook wel een beetje flauw om alle onderzoeken omtrent kanker op één hoop te gooien en bij voorbaat al niet serieus te nemen.

Laatst gewijzigd op 16-10-2005 om 13:15.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 14:09
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
shameonme schreef op 09-10-2005 @ 22:05 :
Ik vind 't persoonlijk ook fijner om een bh te dragen s'nachts, als ik dit niet doe, heb ik s'ochtends erg pijnlijke borsten. zijn er meer mensen met dit probleem?
Van die ondergoedhemdjes willen nog wel 'ns helpen.
Oud 17-10-2005, 00:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
perseus schreef op 16-10-2005 @ 14:12 :
Het is ook wel een beetje flauw om alle onderzoeken omtrent kanker op één hoop te gooien en bij voorbaat al niet serieus te nemen.
Ja hoor, ik noem 2 voorbeeldjes en gooi meteen al het onderzoek naar kanker op 1 hoop. natuurlijk.
Het is toch ook zo dat er van bijna alles wel word gezegd dat je er kanker van krijgt? Van eten, van mobiele telefoons van weetikveel wat. Over een BH hoef je je dan echt geen zorgen te maken hoor.

Trouwens, ik snap heel jouw 'litteratuuronderzoek' commentaar niet helemaal. Wat zeg ik dan fout?

Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 00:05.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 08:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
's Nachts je bh aanlaten maakt niet uit met de hoeveelheid kans op kanker, lijkt me. HAd je moeder dit gelezen in de prive ofzo? Die hadden ook geschreven dat er geen vliegtuigen in het wtc waren beland, maar dat Amerika zelf kruisraketten erop af had geschoten. Juist...

Maargoed, kan iedereen wel kappen met dat gezeik over spelfouten! Dat is namelijk minstens zo irritant als spelfouten.
Oud 17-10-2005, 10:24
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik liep het al in het Engels uit te spreken
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 10:37
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Hallo allemaal, het is gewoon des avonds en nu gaan we er over ophouden.

Ik heb werkelijk geen idee of je van een bustehouder kanker kunt krijgen. Doe ermee wat je lekker vindt zou ik zeggen. Overigens heb ik, na het doen van een uitgebreid onderzoek, kunnen concluderen dat je van leven dood gaat. Dit gebeurd in 100% van de gevallen!
Oud 17-10-2005, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 17-10-2005 @ 01:03 :
Ja hoor, ik noem 2 voorbeeldjes en gooi meteen al het onderzoek naar kanker op 1 hoop. natuurlijk.
Het is toch ook zo dat er van bijna alles wel word gezegd dat je er kanker van krijgt? Van eten, van mobiele telefoons van weetikveel wat. Over een BH hoef je je dan echt geen zorgen te maken hoor.

Trouwens, ik snap heel jouw 'litteratuuronderzoek' commentaar niet helemaal. Wat zeg ik dan fout?
Ik had niet de indruk dat je iets over de invloed van bh's had gelezen omdat je nogal vaag was over de invloed van bh's.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten