Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() bovendien is dit alleen volgens het duitse ministerie van volksgezondheid, zij hebben het over mogelijke gezondheidsrisico's. de nederlanders zijn wat minder para, als je een stofmasker draagt kan er in principe nooit wat fout gaan |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat voor grond heb je. Kan goed zijn dat gewone potgrond niet luchtig genoeg is. Moet je even langs de groeishop, die heeft goeie grond. Is wel prijzig, maar ja je moet er iets voorover hebben |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kwam toevallig hier langs, mischien dat iemand hier wat aan heeft. Het is een site van wat professionlere kwekers.
http://www.hennepdesk.nl/hennepdesk.php?qlang=NL
||
Citaat:
![]() Ik ga die ene van een half jaar oud weg flikkeren. ![]() Ik geef dat beetje wat ik geoogst heb wel aan mn homie kan hij bepalen of het nog wat is . Laterz. .rOb
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
http://img402.imageshack.us/img402/9100/dscn05432fm.jpg
hij zou wel naar de klote zijn. Maar is hier wat af tehalen? En wat zijn die " bolletjes" op het onderste plaatje? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en welke witte draadjes? sry ik ben een noob |
![]() |
||
Citaat:
|
Oh oke hmm tja ik had dit gelezen op internet nl.
Wanneer oogsten? Het bepalen wanneer de toppen rijp zijn vergt toch nogal wat ervaring. Vooral bij Haze is het belangrijk niet te vroeg te oogsten omdat dit enorm in kwaliteit en gewicht kan schelen. Hierbij kunnen seizoensinvloeden een rol spelen, een koude nacht in de groeifase levert zo een week achterstand op die niet wordt ingehaald. Toch zijn er wel een paar dingen die er op duiden dat de oogst er aan zit te komen. De plant oogt minder vitaal, blad gaat hangen en komt steeds meer geel blad onder in de plant. De haartjes die uit de zaaddoosjes komen veranderen van wit naar bruin. De zaaddoosjes zwellen steeds meer op. De plant neemt bijna geen water meer op. Bron:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het IZSADC topic deel 73 Mephisto | 501 | 29-05-2007 11:10 | |
Drugs & Alcohol |
kwil wiet gaan verbouwen op me kamer maar wanneer, hoe??:P alle tips zijn welkom BierBrood | 3 | 26-04-2006 15:27 | |
Drugs & Alcohol |
Eerste blaadjes wietplant weg. bosbeest | 2 | 04-04-2006 16:14 | |
Drugs & Alcohol |
Binnenshuis kweken benodigtheden! E Che Guevara | 1 | 25-07-2004 22:10 | |
Drugs & Alcohol |
internet shops 100% Niek | 1 | 19-04-2004 21:11 |