Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zo rond 55 gaat 't leuk worden, gok ik. Ik hoop wel dat Ichigo's training helemaal ge-aired wordt, want in de manga zie je dat niet. =\ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Alhoewel dat natuurlijk allemaal straightforward en redelijk voorspelbaar is, heb ik er toch maar spoilers omheen gezet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En natuurlijk lmao @ VG cats ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Black Cat en Blood+ |O| ![]()
||
Citaat:
Te druk. Ik zou dat absoluut níet halen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het gaat mij er gewoon om dat ik wil doen wat ik leuk en interessant vind. Ik ga nu gewoon zelf aan de slag, zien of het leuk is, en als ik geheel onverhoopt werkloos mocht blijven na mijn afstuderen dan probeer ik het een jaar. Ik zie wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had die van DoReMi, maar nu stap ik over op SS. Later op de dag maar eevn de laatste Dokuro-chan kijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sheesh, die Naruto filler eps zijn net een duracel konijn: "It will keep going and going and going and going and going etc." -_-' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Technisch gezien is het gebruik van nieuwsgroepen ook veel minder belastend voor het netwerk: je haalt immers een directe stream binnen rechtstreeks van je provider, terwijl je bij bittorrent van tientallen verschillende mensen tegelijk aan het down- én uploaden bent. De meeste series worden ook wel gepost op nieuwsgroepen, maar vaak een paar dagen later. En het is niet bruikbaar voor grote batches en oude afleveringen of series. Verder is het niet voor iedereen beschikbaar omdat jouw provider wel een goede binaries server moet ondersteunen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #14 (a.k.a. schoolmeisjesss~~) Verwijderd | 500 | 18-09-2006 22:37 |