| Inloggen |
![]() |
||
Het-wat-wil-je-op-dit-moment-het-liefste-topic nr 21#
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Het-wat-wil-je-op-dit-moment-het-liefste-topic nr 21# |
|
|
Citaat:
Dolores schreef op 13-10-2005 @ 20:51 :
Geen keelpijn meer hebben, zodat ik morgen in de les goed mee kan doen met de stemoefeningen. (en ik wil er ook vanaf omdat het pijn doet) )
|
||||
|
|
|
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-10-2005 @ 21:11 :
Thee drinken (met honing) werkt bij mij goed tegen keelpijn (vooral zonnatura oplosthee maar dan moet je die maar wel net hebben ) Die zonnatura oplosthee heb ik niet, maar rooibosthee met honing werkt ook wel.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Dolores schreef op 13-10-2005 @ 21:33 :
Daarom drink ik ook al de hele dag thee. Die zonnatura oplosthee heb ik niet, maar rooibosthee met honing werkt ook wel.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Ik wil me goed voelen en meer kunnen dan alleen maar huilen. Ik wil weten wat ik nou wil met die kamer en dat ie helemaal geweldig is en dat ik hem krijg en dan mijn eigen leven opbouwen en het weer een beetje op de rails krijgen. Ik wil ook bij hem zijn en in zijn armen slapen en dat ik elke ochtend naast hem wakker wordt.
*zucht* misschien wil ik wel veel te veel
|
||||
|
|
|
|