Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 15-10-2005 @ 10:20 :
Ik ben net wakker en erger me overal aan.Mn ma zit stom te fluisteren met dr vriend en mn katten zijn de hele tijd aan het matten .Ik ben geloof ik 10 minuten op dat feest van ask for bob geweest .We gingen drank halen en toen zijn we in een park blijven hangen en daarna een beetje stronken in de stad rondgebanjerd.Toen kwam er een coke snuivende mongool bij ons staan die ik steeds niet verstond .Maar er waren ook een paar mensen op dat feest die ik niet wou zien, mensen van mn oude school en een irritante aanbidder van een vriendin.
jammer dat je er zo kort was dan maar heette die coke snuiver toevallig bjorn want dan was het een oud collega van me
Advertentie
Oud 15-10-2005, 12:48
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 15-10-2005 @ 00:38 :
wáár dan?

ik heb mijn kamer opgeruimd, ben naar zeeland gegaan en heb gewerkt in het filmhuis.
zn slurfje
Oud 15-10-2005, 13:09
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 15-10-2005 @ 13:45 :
jammer dat je er zo kort was dan maar heette die coke snuiver toevallig bjorn want dan was het een oud collega van me
Geen idee verstond ik niet hij was kaal en had een zwart bomberjackie aan.
Oud 15-10-2005, 15:48
Verwijderd
Begon minder. Mailtje van mijn SLB'er omdat er een leraar over mij geklaagd heeft. Zeikdozen, kunnen ook niet tegen kritiek als ze zelf totaal onverantwoord bezig zijn. (Het is nou eenmaal niet verantwoord om 134 1ste jaars mee te sturen met 25 eindexamenkanidaten op kamp terwijl er s'nachts geen verantwoordelijk iemand aanwezig is, en er maar 1 iemand een EHBO-dimploma heeft..)

Daarna maar wat gaan shoppen, want dat werkt altijd en nu ons hele huis aan het verbouwen... En da's balen want nou is het een teringzooi
Oud 15-10-2005, 15:50
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik krijg met het uur meer verhalen te horen over de vreselijke dingen die ik schijnbaar heb gedaan donderdagnacht in mijn dronkenheid
en verder ben ik blij want ik zie er leuk uit vandaag. en ik ga mijn dag besteden aan 24 kijken op dvd en vanavond met mn moeder in spanning op de bank zitten terwijl we de finale van dancing with the stars kijken
Oud 15-10-2005, 15:55
Verwijderd
ik ben m'n haar aan het blonderen. nouja, het moet zeg maar blond worden, maar het lijkt nu oranje

omg, ik ben echt blij dat ik nog een fles grijsshampoo heb, en dat het nog 15 min. moet inwerken. wat een kutzooi
Oud 15-10-2005, 16:25
Blenderhead
Blenderhead is offline
Over 5 minuten klaar met werken en dan slapen om vanavond weer eens de bloemetjes buiten te zetten.
Oud 15-10-2005, 16:25
merels
merels is offline
Citaat:
uuuf schreef op 15-10-2005 @ 16:55 :
ik ben m'n haar aan het blonderen. nouja, het moet zeg maar blond worden, maar het lijkt nu oranje

ja bij mij is het kopergeel geworden, anderen vinden het mooi maar ik wil het wit
Oud 15-10-2005, 16:41
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 15-10-2005 @ 17:25 :
ja bij mij is het kopergeel geworden, anderen vinden het mooi maar ik wil het wit
bij mij is het feloranje nu is m'n mama naar de winkel aan het fietsen om nog even snel bruine haarverf te kopen. ik hoop echt dat de winkel nog open is, anders ga ik vanavond niet uit m'n haar gaat echt dood door dat verven pff.
Oud 15-10-2005, 16:47
Verwijderd
Gisternacht naar Ekko gegaan,was nogal een suf feestje maar wel erg gezellig. Daarna met een dinnetje gaan klessebessen en naar huis gegaan. Drie bussen en een trein later kwam ik eindelijk thuis om half 9 en toen ging ik maar slapen ook al was ik klaarwakker.

Vandaag om vier uur opgestaan ofzo en nu ben ik brak en ik wil nog naar Nighttown maar energeieee waar ben je.
Oud 15-10-2005, 17:05
Maija
Maija is offline
Ik ben heel moe, heb vandaag pilsjes moeten rondbrengen en andere drank, zoals normaal.. maar ik had weer een enorme kater, en vergat alles, en werd gek van alle duitsers, die niet weten wat ze willen drinken/eten/wat-ze-ook-willen..
Nu ben ik boos en moe, en ga ik zo op de bank slapen,
en lief-ruzie maken met mn lieffie,
Want ik wil slapen en hij wil stappen.
En ik vind dat ie alleen moet gaan, of langs mij op de bank moet gan liggen.
Maar hij wil samen met mij gaan en vind het niet leuk om langs mij op de bank te gaan liggen, want ik duw um steeds ervanaf als er iemand langskomt,
Oud 15-10-2005, 17:16
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 15-10-2005 @ 17:25 :
moet je asblond nemen
Oud 15-10-2005, 17:17
Stevill
Stevill is offline
Ik ging ff met de dawgs door het winkelcentrum en toen kwam ik dr achter dat je jezelf niet kan stoppen mbt het vallen voor hitsige chicks, toen liep ik maar een keer of 3 voorbij tot ik zag dat ze me zag alleen liep ik toen snel verder
Verder was ik vandaag vet sociaal enz tegen mensen zelfs vreemden.
Maar ik ben wel ziek en er zijn geen leuke films te huur.
Oud 15-10-2005, 18:29
Broeder
Broeder is offline
Ha aha iemand gooide net een appel naar m'n hoofd toen ving ik hem maar op want anders viel ie op de grond
Oud 15-10-2005, 18:42
merels
merels is offline
Citaat:
Roxane schreef op 15-10-2005 @ 18:16 :
moet je asblond nemen
er overheen verven dus? speciaal merk asblond?
ik dacht eigenlijk om hetzelfde spul weer te gebruiken, want het zou witblond moeten worden. Ontkleuren vind ik nu te zonde na het geblondeerd te hebben.
Oud 15-10-2005, 18:49
kuik
kuik is offline
Citaat:
merels schreef op 15-10-2005 @ 19:42 :
er overheen verven dus? speciaal merk asblond?
ik dacht eigenlijk om hetzelfde spul weer te gebruiken, want het zou witblond moeten worden. Ontkleuren vind ik nu te zonde na het geblondeerd te hebben.
ja bij mij was het ook geelblond geworden, echt heel lelijk maar toen ik het nog een keer blondeerde werd het witblond, dat was wel ontkleuren, dus misschien is dat toch een goed idee.

ik heb vandaag gewerkt en gewinkeld in amsterdam en dat was stom, want met je vader winkelen is stom. ik kreeg wel een shirtje van hem ooooh en ik heb een deal met mn ouders gesloten dat mijn stufi mijn nieuwe kleedgeld wordt en dat is meer dan dat ik normaal kreeg en vanaf 2006 wordt het de stufi verhoogd geloof ik ook al is het niet zo heel veel, dus ik ben blij
Oud 15-10-2005, 18:52
merels
merels is offline
Citaat:
kuik schreef op 15-10-2005 @ 19:49 :
ja bij mij was het ook geelblond geworden, echt heel lelijk maar toen ik het nog een keer blondeerde werd het witblond, dat was wel ontkleuren, dus misschien is dat toch een goed idee.

heb je het meteen weer geverfd of even gewacht?
en welke ontkleurder, van loreal of live oid?
ja het is niet eens zo lelijk eigenlijk bij mij, veel verschillende tinten dus het valt mee.
Oud 15-10-2005, 18:54
kuik
kuik is offline
Citaat:
merels schreef op 15-10-2005 @ 19:52 :
heb je het meteen weer geverfd of even gewacht?
en welke ontkleurder, van loreal of live oid?
ja het is niet eens zo lelijk eigenlijk bij mij, veel verschillende tinten dus het valt mee.
ja ik had wel even gewacht en ik had die van live geloof ik en daarna was het wel leuk. vond ik dan. alleen de uitgroei is kut
Oud 15-10-2005, 19:01
merels
merels is offline
Citaat:
kuik schreef op 15-10-2005 @ 19:54 :
ja ik had wel even gewacht en ik had die van live geloof ik en daarna was het wel leuk. vond ik dan. alleen de uitgroei is kut
ja uitgroei bijkleuren enige optie naast andere kleur.
ik wacht nog wel wat dagen dan.
Oud 15-10-2005, 19:03
*oma*
*oma* is offline
Net de hele dag gewerkt en ook geboortekaartje van Merle gekregen (mijn nieuwe naamgenootje) en de cosmo, abbo via ladyfhoneshit. Morgen weer de hele dag werk en vanavond filmpje checken en dus niet uit. Net met vriendje op het pannenkoekenschip gegeten, was echt heerlijk. Alleen zat er een jammerend kind achter ons en er waren heel veel kinderen
Oud 15-10-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Waltz schreef op 14-10-2005 @ 23:50 :
Ik zette de wekker om 8 uur. Toen heb ik 4095745984 keer op snooze gedrukt. Daarna ben ik rond elf uur naar de uni gesloft. Daar heb ik in de computerzaal gezeten en anderhalf uur niks gedaan. Want we hadden niet zo'n zinnn. Toen heb ik een dikke kroket gechipt in de kantine. Met twee witte boterhammen en ranzig 'vers' kiwi fruitsap (1.50 en nooit weer ).
Toen ging ik naar huis om 2 uur en ben ik op de grond naast de computer in slaap gevallen. Zzzz. Om half 8 's avonds werd ik wakker en toen at ik een koud roerei. Toen heb ik me in mijn eentje voor de televisie vermaakt want mijn vader viel in slaap. Dat was wel gezellig tot hij begon te snurken. En nu zit ik dus achter de computer. Alwaar ik dit schreef wat niemand leest omdat het niet interessant is. Maarja soms wil je dingen gewoon delen

Ik lees het <3 maar misschien heb ik ook gewoon geen leven.
Oud 15-10-2005, 20:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Metal schreef op 14-10-2005 @ 22:45 :
er is een feestje aan de gang, en je zit er nog niet eens bij?
ben je contact gestoord ofzo?
Hehe, gelukkig niet.
Was ook pas op gang aan het komen, dus eerst nog een beetje ge-PC'd.

Vandaag: studeren, uiteten, DVD'tje gekeken.
Oud 15-10-2005, 21:52
Glory
Glory is offline
ik was bij mijn ouders in de achterh00k en in het dorp ging de plaatselijke supermarkt blijkbaar een tv verloten, en toen stond de hele supermarkt vol met mensen, echt het hele dorp was uitgelopen voor de happening en kon ik geen boodschappen doen vanavond probeerde ik Prince en Me te kijken, maar die film was zooo saai dat ik naar 10 minuten een andere ging halen uh en dat werd miss cognality2 want ze hebben niks anders in de videoautomaat woeiiii w00t
Oud 15-10-2005, 22:03
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven op een westernpaard gezeten en het was een ware belevenis hoezee hoezee. oja en gewerkt en daar werd ik afgezeken door een collega omdat ik dacht collegiaal te zijn en de vracht te splitsen maar zij vondt dat schijnbaar niet leuk omdat ze dan effe 20 minuutjes alleen moest staan op de afdeling. fokking zeikerd.
Oud 15-10-2005, 22:25
Verwijderd
Vandaag een gezellige familiedag en ik kwam in de finale van het te paard ringsteken! Geweldig!

Laatst gewijzigd op 15-10-2005 om 22:34.
Oud 15-10-2005, 22:26
grandmommy
grandmommy is offline
hoe diep zat ie in het paard?
Oud 15-10-2005, 22:34
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 15-10-2005 @ 23:26 :
hoe diep zat ie in het paard?
te paard
Oud 15-10-2005, 22:38
grandmommy
grandmommy is offline
ohhhh
ik pijp paarden. tenminste, als ik mijn collega's moet geloven. en waarom zou ik die niet geloven.
Oud 15-10-2005, 23:03
Verwijderd
ik verveelde me

toen ging ik bier drinken

nu ben ik dronkne

nouja ik verveel me in elk geval niet meer
Oud 15-10-2005, 23:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Doodziek uit bed geklommen, ik liep er echt bij als een zombie, maar ben toch naar m'n werk gegaan. Eerst effe veel stressen, want geen wisselgeld en ik had ontzettende hoestbuien (en het is lastig als je klanten wil helpen en niet in hun koffie wilt hoesten). Maar uiteindelijk ging het toch wel beter en had ik 't zelfs naar m'n zin. Heb nog naar domme rocknummers geluisterd met m'n collego en heen en weer gesprongen...
Morgen weer een poging tot werken doen.
Oud 15-10-2005, 23:27
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben bij antigone en ik zweef in spaece
Oud 16-10-2005, 11:16
antigone
antigone is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 16-10-2005 @ 00:27 :
ik ben bij antigone en ik zweef in spaece
haligh:
en ik ben brak.
Oud 16-10-2005, 11:18
kuik
kuik is offline
Citaat:
merels schreef op 15-10-2005 @ 20:01 :
ja uitgroei bijkleuren enige optie naast andere kleur.
ik wacht nog wel wat dagen dan.
post maar een foto van het resultaat
Oud 16-10-2005, 11:48
lookuptome
lookuptome is offline
afgelopen nacht heeft er voor gezorgd dat ik nu tot amper wat in staat ben
toch maar langs mn vader en vanavond naar n vriendd, film kijken denk ik
Oud 16-10-2005, 11:57
Verwijderd
ik heb gisteravond eerst met allemaal leuke mensen bij ons thuis wat gedronken met mijn ouders erbij en ze waren heel tof , daarna gegeten met 12 mensen, en mijn moeder had maar eten voor 6 maar toch was het leuk, met wat vrienden bij een vriendin gesupernintendood, supermario joehoe! nou en bier gedronken enzo en dat was leuk, om half twaalf meost ik oppassen in het vetste huis wat ik heb gezien met hele toffe gadgets echt heel vet, op de kinderen van een fotograaf en zijn vrouw die grafisch ontwerper is, met 5 vrienden daar peter pan gekeken, en peter pan is een lekker ding nou en toen gingen mijn vrienden om 3 uur weg en ik moest tot 4 uur oppassen dus toen ging ik heel loos lost in translation kijken zonder ondertiteling en t was dat ik m al gezien had want anders begreep ik er geen kont van. nu heb ik net ontbeten met 2 croissants uit de oven en heb ik 101 dalmatiërs gekeken met mijn buurmeisje en ik heb zere heupen en dinsdag ga ik op vakantie naar polen en daar heb ik zin in maar mn moeder schiet nu al in de inpakstress en dat vind ik nogal overdreven

goed en ik snap zelf ook niet waarom ik zo'n kenkerlang bericht heb getypt over mijn totaal niet boeiende avond van gister maar oké
Oud 16-10-2005, 11:58
merels
merels is offline
daamn ik brak sinds lange tijd en aargh mijn hoofd.
gister feestje van mijn m00der wat heel leuk was en daarna heel even naar een kroeg hier waar ik lang niet was geweest en waar ik dus ook niet meer heen ga jeeezus wat een kuttent.
Oud 16-10-2005, 12:02
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ben nog wakker aan het worden.
Oud 16-10-2005, 12:05
Boas
Boas is offline
gisteravond niet veel uitgespookt omdat ik mijn portie uitgaan deze week wel heb gehad... mijn lichaam functioneert nog niet helmaal naar behoeven. Zonet lekker in het zonnetje gezeten met een kop koffie en het was warmmm Nu staat huiswerk op het programma maar dat schiet niet op, in plaats daarvan mijn mp3tjes maar weer eens geordend want dat is lekker hersenloos werk. Vanavond even chillen en een filmpje kijken bij iemand.
Oud 16-10-2005, 12:21
Verwijderd
ik was vrijdag in londen en dat was heel leuk, en gisteren was ik naar een huwelijk van een vriendinnetje in kent met allemaal hele sjieke engelsen en ook wel lompe hooligans, maarhet was heel leuk. vanochtend om 6:45 vloog ik terug zonder geslapen te hebben en toen was de amsterdam marathon dus reden er nergens trams en bussen dus kon ik ook nog eens een kuteind lopen met mn koffer en nu ben ik heel moe dus ik ga straks maar even bijslapen
Oud 16-10-2005, 12:29
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ben gister uit geweest, waar ik nu spijt van heb want er moet nog een hoop geleerd worden voor meur'n. Leuk was het daarentegen wel.
Oud 16-10-2005, 13:03
Haligh
Haligh is offline
het ergste waren al die 30/40+'ers die van George Baker en Boney M. kwamen en tyfus lam waren.

de ene na andere zogenaamd verantwoordelijke volwassene ging tegen de grond.
Oud 16-10-2005, 13:10
Outlaw
Outlaw is offline
je praat poep derek
Oud 16-10-2005, 13:14
Verwijderd
gisteravond ging ik eerst indrinken en films kijken bij een vriend, samen met 2 vriendinnen. toen was ik zat, en viel ik in slaap. toen werd ik wakker doordat iemand begon te lachen ehh. toen gingen we de stad in, en ik had met m'n chick afgesproken. en teon kwamen we daar, en toen liep hij daar alleen rond met z'n bier toen werd er stomme muziek gedraaid, en ging ik er achterlijk op dansen. daarna gingen we naar huis, en het was KOUD godverrr. toen ging ik slapen en dromen over een meisje uit m'n vorige klas die ging trouwen, en 2 andere meisjes uit m'n oude klas waren bruidsmeisjes. en toen INEENS zat ik met 2 jongens van vorig jaar vakantie in de bosjes, en die bosjes waren heel dicht begroeid. en toen kwamen er van die gemeente werkers om de bosjes te knippen, en toen werden ze boos, en gingen we heel hard rennen toen ging de wekker, en nu ben ik ZO brak hmpf.
Oud 16-10-2005, 13:30
Verwijderd
Vandaag verstop ik me de hele dag op mijn kamer, want mijn moeder heeft weer eens wat buurtkinderen uitgenodigd, en als ze er achter komen dat ik thuis ben en niks te doen heb willen ze met me spelen.

Nu zijn ze gaan wandelen, dus ik ben naar beneden gesneakt om eten te pakken. Zometeen weer naar boven. Wat een ellende.
Oud 16-10-2005, 13:31
vixen
vixen is offline
Gisteren gingen mn vriendje en ik naar de Ikea, omdat ik een kussen wou dat ook als slof kon dienen ( ). Toen kregen we ruzie over de inrichting van ons toekomstige huis. Echt walgelijk. Toen we thuis waren ging ie pannekoeken bakken en ik ging playstationen, toen gingen we port drinken en nog meer playstationen. Nu ben ik eindelijk weer thuis en mn huisgenoot heeft al mn koekjes opgegeten, dus nu eet ik al zijn kitkats. Bovendien had ie komkommersoep of weetikveel wat gemaakt en 't was echt zo ranzig.
Oud 16-10-2005, 14:36
Verwijderd
oja, ik ging gister naar huis van oppassen en ik had een hele wijde strokenrok aan en toen kwam ie godverrrrdomme tussen mijn spaken recht voor een club die net dicht ging dus iedereen zag me klungelen met mijn fiets en mijn rok en niemand kwam even helpen ofzo en ik schaamde me dood, nou en toen was dus heel die kloterok verneukt en hij was juist zo leuk en ik was gelijk strontchagerijnig maar gelukkig viel de schade vanmorgen best wel mee, nu issie één strook korter en alle gaten heb ik gedicht dus nu kan ik m wel weer aan maar hmpf, stomme kutrok+fiets combinatie
Oud 16-10-2005, 14:42
Verwijderd
ik wacht al de hele middag op 16:15 zodat ik lekker drie kwatier naar mn werk kan gaan fietsen ZZ
Oud 16-10-2005, 17:22
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag roomborstplaat gemaakt en hij is fucking lekker alleen nu heb ik migraine want ik was een beetje vergeten hoe slecht ik tegen suiker kan
Oud 16-10-2005, 18:21
monolo
monolo is offline
ik was dit weekend naar eindhoven met mijn lovahh voor de dutch design week en toen deden we alsof we van designws.com waren aldaar de graduation show gezien van de designacademy en nog een expositie. omdat we dus pers waren hebben we een gratis overnachting weten te fixen in een artsy experimenteel design hotel. dat hotel heeft allemaal verschillende kamers ingericht door designers en wij hadden een kamer die helemaal bekleed was met stof, inclusief de meubels geinspireerd en wel zijn we toen de volgende morgen weer vertrokken naar rotterdam. nu gaan we met zijn allen uit eten omdat mijn ouders 26 jr getrouwd zijn, awww <3

Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 10:39.
Oud 16-10-2005, 18:25
*oma*
*oma* is offline
Moest gvd om 8 uur 's ochtens beginnen met werken Wegens bezuinigingen moeten we eerst alle zalen en publieke ruimtes gaan zuigen! Toen om 10 begon mijn gewone dienst en geeneens tijd voor pauze, alleen de nieuwe jongen bleef wel lekker op zijn aars zitten gvd Blegh, maar gelukkig mocht ik om 3 uur naar huis, mijn dienst duurde eigenlijk tot 5 uur
Toen wilde ik het hele huis gaan schoonmaken Maar toen ging ik muziek luisteren en shouf shouf habibi kijken en op de bank inslaap vallen. Niet zo nuttig dus. Straks gaan Dimitri en ik pizza eten

Regels voor berichten