![]() |
||
Citaat:
hij kent je toch niet? Moet hij dan op je aflopen om je dan maar even verbaal af te kraken ofzo? wat wil je wat is je punt ?
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
waarom zou ik op jouw afstappen gast, omdat je daar met je maatjes een beetje gay naar me staat te lachen? of omdat je al je michael jackson moves uit de kast trekt? kom op zeg... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het blijkt dus wel weer dat ik niks gemist heb. Ben erg benieuwd naar dat Fall Of Troy trouwens, ATDI op zn best.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoelde binnen de hele 'emo' scene zeg maar. Ik was dinsdag ook bij silverstein en dan dit ook nog, dan heb je helemaal een overdosis ofzo ![]() Fall of Troy is trouwens echt tof, ik heb zin in die show met the Bled. Beetje jammer dat het op een zondag is, moet ik voor de trein betalen enzo ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik wil niet zeggen dat ik geen grotere nicht in de volgens gay-emo-fashion-magazine hipste kleren ooit gezien heb want voor jou is dat alleen maar een compliment vind je die vrouwen broeken en placebo kapsels echt zo mooi of ben je gewoon in het verkeerde lichaam geboren? ik heb respect voor mensen die anders zijn of voor hun homofiliteit uit komen, maar niet voor mensen die er alleen maar zielig over lopen te doen en ik snap goed dat freek je niet aan wilde spreken, wat wil je dat hij dan zegt? ieder z'n ding, ieder z'n smaak, maar je "kijk-mij-eens-alternatief-emo-zijn" image is crap de show was erg vet, heb zelf relaxed kunnen genieten van het muzikaal geweld maar heb me mateloos geirriteerd aan het huppel gehalte, de laatste 15 minuten was dit minder roxy; volgens mij heb ik je gezien, mooi meisje achter in de zaal |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Carn, probeer alsjeblieft niet meer grappig te zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tony, tell'em! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gister was gewoon gezellig |
![]() |
||
Citaat:
![]() en hier met pet ![]() daar is je gay look duidelijk op te zien hoor en er zijn ook vrouwenbroeken in mijn maat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ze stond later buiten nog steeds erover te zaniken ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik krijg ook zo vaak een crowdsurfer in me nek... boeiend |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
uden op zich is inderdaad wel een gat hoor.. en wat een kut reis erheen zeg... mijn god |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Terugreis was helemaal kut want we wisten de weg niet meer ![]() de zaal zelf was best ok verder, alleen beetje jammer als er een rookverbod is en een prima cafe waar je wel kan roken dat mensen gewoon in de zaal sigaret opsteken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@pruttelpot, waarom is dat zo raar? De pul is ook een of ander filmhuis/jeugdcentrum weet ik wat. @last sunset, ja er was een cafe gedeelte waar je wel gewoon kon roken dus je hoefde niet te blauwbekken buiten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Simpel zat. |
![]() |
||
Citaat:
Wen er maar aan over 10 jaar krijg je levenslang voor t opsteken van een peuk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Groezrock 2007 IEMOW-KOR | 281 | 05-05-2007 18:10 | |
Muziek |
Pukkelpop 2005 paco de taco | 313 | 24-08-2005 17:58 | |
Muziek |