Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
en is deze meisjes zo dom als een achterkant van een koe ofzo..???? ze gaat uit met die kerel dan moet je tenminste wel ze leeftijd enzo weten.. volgens mij weet ze niet eens zijn naam wow wat een super verliefd heid heeft ze zeg.. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 15:13. |
![]() |
|
ow geloof dat ik niet het hele topic heb gelezen, maar als het gaat om een vriendschappelijke relatie, tja misschien dat dat kan, maar ik denk dat een volwassen persoon en een meisje van 15 toch allebei een andere wereld hebben en andere dingen willlen..
weet niet of het werkt... btw; de topicstartser liet het niet echt overkomen als een vriendschappelijke relatie, maar eerder als een seksuele relatie. Dus bepaalde reacties waren gewoon te verwachten en tenslotte kan iedereen hier zijn mening geven (hoewel ik "heb je hem gezogen" echt nergens op vind slaan ![]() Een verzoek aan de topicstarster om dan in het vervolg duidelijk te zijn als je een topic opent en geef genoeg informatie waar wij wat mee kunnen en ook op welke manier we reageren (wil je tips, ervaringen van anderen of wil je onze mening over een relatie tussen een meisje van 15 en een getrouwde man)... Dat kan dan een hoop vervelende reacties voorkomen (misschien) en je krijgt meer nuttige berichten waar je iets mee kunt.. Verder zijn wij niet op de hoogte hoe jouw situatie precies is, en tja je reageert eerlijk gezegd niet echt veel op vragen in het topic (bijvoorbeeld hoe oud de man nou eigenlijk is) dus wij kunnen er dan verder ook vrij weinig mee.. thnx voor de aandacht ![]()
||
Citaat:
volgens mij wil ze zijn leeftijd geeneens zeggen omdat ze zich ervoor schaamt, pedofielen zijn gewoon walgelijk, net zoals die kortzichtige meisjes die op ze vallen, snap je dan niet dat het ze aleen maar om de sex gaat, kleine kinderen zijn niet intresant voor mensen, been there dont that,
||
Citaat:
@arrebar: ik begrijp dat je er nog steeds van uit gaat dat de man in kwestie pedofiel zou zijn. Zolang je niets van hem weet (en dat doe je ook niet) kun je dat niet zonder meer constateren. Ik kan me voorstellen dat het zeer verleidelijk is om zonder verdere informatie bepaalde veronderstellingen te uiten en die als waar aan te nemen zolang het tegendeel niet is bewezen, maar ik kies er voor om pas een definitief oordeel te vellen als ik over de benodigde informatie beschik. Het is heel goed mogelijk dat de interesse van die man voor haar volstrekt niet sexueel is en dat hij net als zij ook alleen maar vriendschap wil. Ik heb haar in een mailtje dat ik een uur geleden stuurde geadviseerd om zorgvuldig na te gaan wat hij wil omdat ik niet wil dat ze opnieuw gekwetst wordt. Zolang voor mij niet duidelijk is wat hij wil ben ik in ieder geval niet van plan om zonder meer een oordeel over hem uit te spreken, en ik kan jou alleen maar adviseren om dat ook niet te doen totdat er meer duidelijkheid over die man bestaat. Dat dat meisje er voor kiest om met mij hierover te praten is haar keuze, en dat jij dat als absurd ervaart is verder jouw probleem en niet het mijne.
Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 15:59. |
![]() |
|
math zoals ik al zij jongere mensen zijn niet meer intresant als je oud bent behalve voor sex mischien maar als ze in een fase zitten waar je al overheen bent, ik heb ook geen vrienden van 12 jaar14 zou nog net kunnen maar 12 is gewoon iets heel anders, zo is het ook als je als vent van 38 met een jong meisje zit, jij zou toch ook niks kunnen hebben met een meisje van 20,
en als vent van in de 20 laten we zeggen 26 ga je echt niet zomaar met kleine meisjes afspreken, je kan je nu wel verschuilen achter dat het niet persee een pedo hoeft te zijn maar dat ik regelrechte bullshit
||
Citaat:
Ik ben het met je eens dat ik zelf niets zou kunnen hebben met iemand van 20, maar dat komt ook omdat ik zelf de voorkeur geef aan iemand tussen 25 en 40 jaar, maar het gaat hier verder niet om mij. Misschien beschouw jij mijn opvatting dat die man geen pedofiele motieven hoeft te hebben als onzin, maar dat is dan jouw beslissing. Als jij en girl18 hardnekkig aan jullie vooroordelen menen vast te moeten houden en niet bereid zijn om er afstand van te nemen kan ik daar verder ook niets aan veranderen.
||
Citaat:
||
Citaat:
het gaat mij meer om de grens tussen pubertijd en volwassen, omdat je daar heel anders bent later gaat het veel vager, ik heb er ook nog een probleem mee dat mijn zus van 18 iets heeft met een gast van 25/26, ik heb het wel kunnen acepteren nu, omdat ze nu allebij een jaartje ouder zijn en hij zich behoorlijk kinderachtig kan gedragen ![]() ![]() maar een gast van 25 met een meisje van 15 nee dat gaat te ver, kleine kinderen zijn gewoon niet intresant been there dont that, daar kan je als man nooit iets voor voelen, ja ok match er zijn mannen die nog heel jeugdig zijn, maar 15 is dan toch echt te jong
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 19:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
sorry maar mischien zijn girl18 hier gewoon heel nuchter in
||
![]() |
Citaat:
waarom zou dat niet kunnen omdat toevallig iemand dat ooit in de wet heeft gezet dat als je met een meisje onder de 18 gaat dat je dan een pedofiel bent. kom op die mensen voelen zich er toch goed bij. en de meeste reacties hier vind ik overdreven flauw en kortzichtig. julliek kennen dat meisje en die man niet eens, dus maak alsjeblieft geen idiote constanteringen. bah ik vind het echt flauw van sommige van jullie. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Liefde maakt niet blind, het toont juist schoonheden waar anderen die niet zien. deze uitspraak vind ik hier heel toepasselijk bij. |
![]() |
||
Citaat:
|
kan opzich best begrijpen dat het gezellig is om een oudere vriend te hebben en er zijn ook mensen van 20 die getrouwd zijn. waarom zou er iets mis zijn met een vriendschap tussen iemand van 15 en een volwassennen. ik kan ook heel goed met mensen van 26 praten maar dat maakt hen niet meteen tot pedofielen.............
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Sorry, volgende keer zal ik het nog beter formuleren. ![]() Ripper
||
Citaat:
|
![]() |
ja mathfreak ik heb bij jou ook altijd al zo'n vermoeden dat jij ook een pedo bent. Het zijn altijd van die kleine meisjes die je helpt op dit forum en waar je zo veel aandacht aan geeft.
Ik heb echt respect voor jouw hulp aan anderen (Braaaaaaak)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En eerlijk gezegd geeft mathfreak wel altijd erg goede adviezen, misschien dat het hem wel puur daarom gaat? Ik vind het zo belachelijk dat hij steeds wordt aangevallen, heb het al vaker gezien, en toen ook al gehoord dat het niet de eerste keer was.. Hoe vaak moet ie het nog uitleggen? Bovendien draagt je reactie weinig bij aan het topic, als zijn advies niet goed is geef jij dat meisje dan goed advies..! Verder vind ik het ook belachelijk dat iedereen zn oordeel al klaar heeft over de desbetreffende man! Niemand hier weet iets van hem, wat heeft het meisje aan oordelen over de man. Het gaat hier toch om haar..? Niet om hem. Voor hetzelfde geld is het gewoon een heel lieve man, die helemaal niet alleen maar op seks of wat dan ook uit is. Dat kun je niet weten, daar kun je dus ook niet op beoordelen. Ik weet ook een meisje die zelf 15 is en een hele goede vriendschap heeft met een vrouw van 40.. Puur vriendschap, omdat het een vrouw is, zegt niemand er iets over.. Die twee hebben steun aan elkaar en dergelijke, niets mis mee dus. Puur omdat dit om een man en een meisje gaat is het al bij voorbaat verkeerd? Nou dat vind ik niet. Daarom zou ik ook graag meer reactie van Hugme hebben, om beter te begrijpen wat de band is en alles.. zodat ik daarop gebaseerd kan zeggen wat ik denk, en niet op halve informatie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie weet hoeveel mannen van 35 er hier rondlopen die doen alsof ze 16 zijn en ondertussen lekker chatten met jonge meisjes... Het verschil is, dat mathfreak eerlijk voor zijn leeftijd uitkomt. Ik vind dat erg positief, zo weet je waar je mee te maken hebt en kun je bewuste keuzes maken. Dus niet dat je toevallig verliefd gaat worden op die leuke jongen van het forum waar je mee chat, maar oh hij blijkt 35 te zijn... ![]() Ik vind dat hij goede adviezen geeft en ik heb er nix op tegen dat hij dat blijft doen! ![]() Over de man waar het topic over gaat weet ik te weinig om er wat over te zeggen, ik zou net als Dusjcrib ook graag meer reacties van Hugme14 willen hebben, want op deze manier zit iedereen zelf een beetje te bedenken hoe het in elkaar zit. =xxx= Alicia |
![]() |
||
Citaat:
ik vind het gewoon smerig dat een vent wat getrouwd is verschijnlijk ook nog kinderen heeft met een meisjes van 15 aanpapt en dat is echt niet om vrienden te worden hoor.. waarom zoekt een volwassen contact bij een 15jarige.??? OMDAT DIE SEKS WILT geen vriendschap
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
als ik die kerel zijn vrouw was zou ik harstikke hard lachen als mijn man er vandoor ging met een 15jarige..
wat een afgang lijkt me dat. WEET JE TROUWENS wel wat je die vrouw aan doet.? of mischien wel die kinderen.. ik vind dat zulke rotstreken als je aan iemand komt die al bezet is.. of die nog van je leeftijd is of 50 jaar ouder.. HET IS SMERIG.. en het is KUTSTREEK.. dus daarom help ik je ook niet want ik vind het gewoon wagelijk om iemand te helpen die wat met iemand wilt die bezet is.!!
||
Citaat:
@Dusjcrib en Alicia Silverstone: uit een aantal reacties is maar weer eens duidelijk geworden hoe moeilijk het voor sommigen is om hun eigen oordelen kritisch te evalueren omdat ze als het ware verblind zijn door hun eigen vooroordelen. Laat ik jullie en al de anderen die mijn aanwezigheid op deze site niet als problematisch ervaren echter verzekeren dat het er mij niet van zal weerhouden om op deze site actief te zijn en te blijven, aangezien ik er van uit ga dat vooroordelen er zijn om bestreden te worden, en dat ik dat, zo lang dat noodzakelijk is, ook zal blijven doen, wat de gevolgen ook mogen zijn. Diegenen die vooroordelen tegen mij koesteren verzeker ik dat ik mij niet op grond van die vooroordelen van deze site laat wegjagen. Anderen hebben dat ook geprobeerd en hen is het evenmin gelukt om mij op die manier weg te krijgen, dus dat houdt in dat deze mensen 2 opties hebben: ze doen afstand van hun vooroordelen, hoe moeilijk dat ook is (en het kan moeilijk zijn, zeker als het om diep gewortelde vooroordelen gaat) of ze houden hardnekkig vast aan hun vooroordelen, waarmee ze onvermijdelijk in botsing komen met al diegenen die mijn aanwezigheid op deze site niet als problematisch ervaren. Ik hoop dat deze mensen bereid zijn om zich de gevolgen van hun keuze voor de laatste optie te realiseren. Doen ze dat niet, dan beschouw ik dat als hun probleem en niet als het mijne.
||
Citaat:
||
Citaat:
en waarom zeg die kerel de tweede afspraakje dat ie getrouwd is en niet de eerste.. ???
|
hmzz ik heb zo het idee dat dit topic een beetje offtopic gaat...?
Ik moet zeggen dat ik het wel kan respecteren dat Mathfreak het zo opneemt voor hugme14.. gezien de reacties die ze hier op haar topic krijgt.. Wij kennen de details niet, dus wie zijn wij dan om het zo te ver(voor)oordelen?? (anderzijds zijn de reacties ook wel te verwachten, doordat wij de details niet kennen en dus eigen conclussies trekken) maar ik vind wel dat een beetje respect toch wel op zn plaats is, gedraag je normaal en als je geen raad hebt voor hugme14 en enkel je gal komt spuwen ga dat dan ergens anders doen.. Hugme14 heeft hier namelijk niks aan, en het bevorderd ook niet echt de sfeer hier.. bovendien (zoals als is gezegd) komt Mathfreak tenminste eerlijk voor zijn leeftijd uit, en ik vind de adviezen die hij geeft hier op het forum (voor zover ik die gelezen heb) nuttig.. daar kunnen de topicstarters tenminste wat mee en worden niet gelijk aangevallen om het bericht wat ze hebben geplaatst..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want.. alle mannen zijn beesten, willen niets anders dan seks, en het is dus niet mogelijk dat ze op iets anders uit zijn, of ook echt gevoelens zouden kunnen hebben.. hoe kon ik dat ook denken he, ik ben wel heel erg dom |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
oh nee maar shit dat kan natuurlijk niet, want hij is een volwassen man, hij kan dus alleen maar uit zijn op seks.. ff vergeten ![]() Hoe erg kun je mensen met zn allen over een kam scheren zeg!! Citaat:
En ja, iedereen is natuurlijk perfect en maakt nooit fouten, en als je een fout hebt, oh nee, waag dan niet om advies te vragen, dan doen we namelijk alleen maar lullig.. had je maar geen fout moeten maken.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en een volwassen vent ga echt geen vriendschap of een echte relatie aan met en 15 jarige kind.. dan moet het wel om seks gaan...
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens is het inderdaad goed met me (het gaat zelfs uitstekend met me, mag ik wel zeggen) omdat ik het voordeel heb dat ik me niet door vooroordelen laat leiden, iets wat van jou helaas niet kan worden gezegd. Ik denk dat je er verstandig aan doet om je bij het feit neer te leggen dat je zonder verdere informatie over die man geen verdere conclusies kunt trekken en dat dus ook niet moet proberen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik haal die tegenstrijd er maar net zo zeer in.. Ik weet namelijk eerlijk gezegd best voorbeelden van volwassen mensen die vriendschappen hebben met jongeren.. Puur omdat dit om een man en een 15-jarig meisje gaat en dat meisje verliefd is betekent het nog niet dat dit vanuit de man hier niet het geval kan zijn. Ik wil echt niet zeggen dat die man zn intenties wel goed zijn, dat die man niet op seks uit is en dergelijke. Wat ik wil zeggen is dat je dit niet kan weten!!! Je moet meer informatie hebben om dat oordeel te kunnen vellen.. een hele discussie over wat een zwijn die man is heeft dus totaal geen zin omdat je niet kunt weten of dat wel zo is. Het gaat hier om een meisje die verliefd is op een volwassen man.. wat die mans intenties zijn kun je niet weten, die kun je dus ook niet laten meespelen. Probeer dat meisje eens een nuttig advies te geven, want wat die mans intenties ook zijn, er kan geen toekomst in zitten aangezien de man getrouwd is en er een leeftijdsverschil is. Het meisje heeft hier dus het probleem en vraagt om advies, ze vraagt er niet om 1000 keer te horen wat een zwijn die man is.. zij is immers verliefd, dus denk je nu echt dat dit zal helpen? DAT is mijn punt.. diepe diepe zucht.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik zoek een boek: kan iemand helpen? clubje | 10 | 17-08-2007 09:11 | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Psychologie |
obsessief verliefd zijn metallica | 11 | 21-06-2004 23:25 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar.. Suzy Q | 47 | 07-11-2003 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriend :( Janicha | 13 | 01-12-2002 16:54 |