Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
vind t echt een heel lief babytje! ![]()
||
Citaat:
@Marcade: dat probeer ik dus net te zeggen: het is dus níet typisch Tanja, het is gewoon typisch een ingrijpende gebeurtenis. En juist het feit dat iedereen elke negatieve gebeurtenis aan Tanja toedicht word ik een beetje zat, iig wel als miljoenen vrouwen precies hetzelfde doen. En G-force, ik vind jouw reactie echt te triest ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Die schreeuw van tanja gister ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Big Brother worden zoveel mogelijk mensen van laag niveau samen in een huis gezet en vervolgens mag heel nederland genieten van alle heibel die ervan komt. Als je hier echt van kunt genieten zegt dat ook wel iets over je eigen niveau, lijkt me. |
![]() |
||
Citaat:
Wat bedoel je precies met laag niveau? Opleidingsniveau, sociaal, iq etc? dom en onverantwoord gedrag (naar jouw mening) op tv is volgens jou niet normaal? Dus mensen met (volgens jou) onverantwoord en dom gedrag mogen niet op tv? Het komt op mij over dat jij van mening bent dat een bevalling die uitgezonden is op tv bijzonder hoort te zijn en dat elke bevalling hetzelfde is? Of zie ik dat fout? Denk je dat er mensen zijn die elke bevalling weer bijzonder vinden, of heeft dat volgens jouw ook te maken met je eigen niveau? Wat voor heibel is er in het Big Brother huis? Denk je dat iedereen die naar BB kijkt ook daadwerkelijk van dit programma geniet? Ik hoor graag jouw antwoorden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je, om Big Brother een goed programma te kunnen vinden, je jezelf op een zeker niveau moet kunnen identificeren met de bewoners. En aangezien ik het niveau van de bewoners van het Big Brother niet echt hoog vind zegt dat volgens mij wel iets over de fanatieke Big Brother-fans. Over bevallingen; natuurlijk is iedere bevalling weer bijzonder - maar waarom moet het op tv? Ik denk dat er ook genoeg mensen naar het programma kijken om zich lekker te kunnen ergeren aan de mensen die erin 'spelen' - zoals ikzelf, en dat je er dus niet per se van hoeft te 'genieten'. Het blijft een interessant fenomeen, reality-tv, maar ik hoop dat je het met me eens bent dat Big Brother elk 'seizoen' dieper zinkt. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast zit ik zelf ook op de universiteit, dus ik kan me niet vinden in jouw theorie over het hebben van een laag opleidingsniveau om het programma te waarderen. Waarom zou je een laag niveau moeten hebben om gewoon te kunnen genieten van het kijken naar doodnormale mensen? Om het gewoon leuk te zien hoe mensen alledaagse dingen doen? Van mij hoeft een programma niet zonodig gekke, geweldige effecten te hebben: mensen zijn gewoon ook heel interessant. Dat jij dat niet interessant vindt, vind ik prima. Maar waarom moet je dan meteen die bewoners afkraken en alle mensen die het leuk vinden om naar hen te kijken?
||
Citaat:
Dus dan kan Tanja's bevalling idd 'maar een bevalling' zijn, maar ik vind het ontzettend mooi ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, een bevalling kan iets prachtigs zijn en heel ontroerend, maar ik vind dat je een hele rare kronkel in je hoofd moet hebben om tijdens je bevalling, een van de meest bijzondere en prachtige gebeurtenissen uit je leven, op tv met de rest van Nederland te willen delen. En nog even over die alledaagse dingen; als Big Brother werkelijk om alledaagse dingen draaide, en ze alleen maar alledaagse dingen zouden laten zien, denk je dat het dan een interessant programma zou zijn en dezelfde kijkcijfers zou hebben? Het is gewoon een 'soap', maar dan met echte mensen. Laatst gewijzigd op 19-10-2005 om 22:28. |
![]() |
||
Citaat:
En dat we van mening verschillen is verder geen probleem. Wat betreft het delen van zo'n moment met de rest van Nederland ben ik het absoluut met je eens: ik moet er zelf niet aan denken. Maar ik heb er geen bezwaar tegen als een ander daar anders over denkt (denk aan programma's als de bevalling waar legio vrouwen aan meedoen). En in de eerste BB show ging het nog werkelijk om alledaagse dingen (nog weinig sturing) en dat was erg interessant ja. Eigenlijk nog interessanter dan nu, nu ze opdrachten hebben als 'gooi 100 ballen in de korf'. Het heeft wel iets weg van een soap idd, maar helemaal hetzelfde vind ik het niet. Men speelt nu geen rol; men wordt wel gestuurd, maar speelt geen ander karakter. Daardoor heeft iemand veel meer vrijheid in hoe iemand met die sturing omgaat.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
meisje-jongen-meisje-jongen enz. Ze blijft net zolang op iemand stemmen tot diegene eruit is. Ze had Lieske genomineerd om de 5000 euro, haar strategie was om net zo lang op Lieske te stemmen tot ze eruit was. Rob werd echter vervelender en stemde daarom op hem, net zolang tot hij eruit is. Hierdoor begon Lieske weer onderaan haar lijstje. Na Rob komt dus weer een meisje, en dat is Nathalie, omdat ze de eerste 2 weken geen deksel op de boter deed. Daarom heeft ze Nathalie uitgekozen. (ze heeft het echt zelf aan Nathalie verteld)
||
Citaat:
![]() maar 't zal idd rob wel worden. Nou ja, dat vind ik ook prima ![]() maar ik vraag me af hoe het nou met dat geld van Tanja zit. Zal ze nu meer geld krijgen omdat ze bevallen is? Want anders is het dom dat ze niet voor de bevalling al besloot om eruit te stappen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
::.Big Brother.:: levi's | 501 | 08-10-2005 19:54 | |
Films, TV & Radio |
big brother terug op nl tv danielle84 | 37 | 27-04-2005 15:28 | |
De Kantine |
heb je weleens een bekend/beroemd iemand zien lopen op straat?? potverdorie | 114 | 12-03-2003 09:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Big Brother: Nederland een afluisterstaat? dystopia | 21 | 13-09-2002 15:44 | |
Films, TV & Radio |
[poll]moet er een 4e big brother komen?????? miss-tess | 43 | 30-05-2002 13:52 | |
Films, TV & Radio |
yes staracadamy is dood Verwijderd | 32 | 18-03-2002 03:01 |