Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2005, 19:38
Verwijderd
'Savanna. Gewoon, S A F A N N A.'

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2005, 19:38
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-10-2005 @ 16:39 :
Ik ben stiekem wel benieuwd hoeveel heibel er komt als Tanja een miskraam krijgt en BB (en talpa) daarvan de pispaal word.
Iemand een miskraam toewensen 'om te kijken hoeveel heibel ervan komt' is echt een big
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 19:40
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 18-10-2005 @ 20:38 :
Iemand een miskraam toewensen 'om te kijken hoeveel heibel ervan komt' is echt een big
Zag je mij dat haar toewensen dan, slimmerik?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 20:07
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Marcade schreef op 18-10-2005 @ 20:40 :
Zag je mij dat haar toewensen dan, slimmerik?
Ja, 'stiekem benieuwd zijn naar', dat pleit echt voor je, ja
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 20:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 18-10-2005 @ 21:07 :
Ja, 'stiekem benieuwd zijn naar', dat pleit echt voor je, ja
Ik ben stiekem benieuwd naar hoeveel heibel er komt als .. . Ik wens haar geen miskraam toen. Begrijpend lezen is ook een vak apart.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 21:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 18-10-2005 @ 20:25 :
Hmm dat laatste was best wel heftig om te zien toch.

.. "nou lust ik wel weer een sigaret" .. na de geboorte .. ghe ..
Lijkt je dat niet tamelijk logisch? Als je verslaafd bent aan sigaretten wil je na inspannende of stressvolle situaties graag een sigaretje. En de geboorte van je kind is zeker zo'n moment. Ik vind dat niet bijzonder hoor.

Citaat:
nochtans schreef op 18-10-2005 @ 15:48 :
jocelyn savanna
Wat is daar nou weer mis mee? Ik vind 't wel leuke namen
Oud 18-10-2005, 21:42
nochtans
nochtans is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-10-2005 @ 22:39 :

ik niet
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 22:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
nochtans schreef op 18-10-2005 @ 22:42 :
ik niet
Dat kan, maar om dan meteen te rologen: dat komt ook zo negatief over. Ik heb net als levi's het idee dat zo'n beetje álles wat maar met Tanja te maken heeft negatief benaderd wordt. Terwijl dit toch slechts een verschil in smaak is.
Oud 18-10-2005, 22:17
Faerie
Faerie is offline
ik vind het ook niet echt mooie namen, opzich wel leuk bedacht omdat Joss Stone zo ook heet, maar ze wilde dr eerst misschien Lorena noemen..die naam vind ik dan weer wel mooi. maar dat is gewoon smaak ja

en ik snap trouwens ook wel een beetje dat veel mensen zo negatief doet over Tanja..laatst 'organiseerde' Joost ook een soort debat, en toen zat Tanja er ook niet bij. En zo was dat wel vaker als er iets werd gedaan met de hele groep. Als je zwanger bent hoef je toch niet constant alleen in een hoekje te zitten?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Engelse namen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 01:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Lijkt je dat niet tamelijk logisch? Als je verslaafd bent aan sigaretten wil je na inspannende of stressvolle situaties graag een sigaretje. En de geboorte van je kind is zeker zo'n moment. Ik vind dat niet bijzonder hoor.
Misschien niet; maar het is gewoon zo typisch Tanja.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 09:15
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Okee, even een andere mening: Ik vond het een ontroerende aflevering
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 10:38
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-10-2005 @ 10:15 :
Okee, even een andere mening: Ik vond het een ontroerende aflevering
jep me too!
vind t echt een heel lief babytje!
Oud 19-10-2005, 11:12
G-force
G-force is offline
Volgens mij eindigt dit kind ook op strand Nulde net zoals die andere SAvanna.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 11:32
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Enige wat mij aan die hele geboorte hype (ofja, poging tot het maken van een hype) was, dat iedereen doodleuk riep "oh wat lief, zo klein" Terwijl het algemeen bekend is dat je je te pletter rookt tijdens je zwangerschap je kind wel eens veel kleiner dan andere kindjes ter wereld zou kunnen komen.
Oud 19-10-2005, 12:18
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
even 'n vraagje.. wordt er nou echt serieus gekeken naar BB ??
Oud 19-10-2005, 13:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 19-10-2005 @ 13:18 :
even 'n vraagje.. wordt er nou echt serieus gekeken naar BB ??
Even 'n vraagje.. denk jij nou echt dat d'r een topic deel 2 is over Big Brother als d'r niemand naar kijkt?

@Marcade: dat probeer ik dus net te zeggen: het is dus níet typisch Tanja, het is gewoon typisch een ingrijpende gebeurtenis. En juist het feit dat iedereen elke negatieve gebeurtenis aan Tanja toedicht word ik een beetje zat, iig wel als miljoenen vrouwen precies hetzelfde doen.

En G-force, ik vind jouw reactie echt te triest
Oud 19-10-2005, 13:38
G-force
G-force is offline
Het is maar hoe je het opvat.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 13:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
G-force schreef op 19-10-2005 @ 14:38 :
Het is maar hoe je het opvat.
Je gaat mij niet vertellen dat je bedoelde dat ze over een paar jaar vrolijk zandkasteeltjes aan het maken is op het strand van Nulde?
Oud 19-10-2005, 14:12
Dobomobo
Dobomobo is offline
Ok, orde Handel dit via de PM af

Ja, ik ben moderator op een ander forum
Oud 19-10-2005, 14:41
Balance
Balance is offline
Oud 19-10-2005, 14:46
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-10-2005 @ 15:41 :
ik moet jou even temmen

Die schreeuw van tanja gister
Oud 19-10-2005, 18:16
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-10-2005 @ 14:33 :
Even 'n vraagje.. denk jij nou echt dat d'r een topic deel 2 is over Big Brother als d'r niemand naar kijkt?

Bedoelde er meer mee te zeggen dat ik verbaasd was dat er mensen zijn die naar dat verschrikkelijk gemaakte programma kijken. Hoe ziek ben je ook als je als zwangere vrouw aan BB meedoet en dan ook nog daar bevalt. Heb ik echt geen respect voor.
Oud 19-10-2005, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 19-10-2005 @ 14:33 :
@Marcade: dat probeer ik dus net te zeggen: het is dus níet typisch Tanja, het is gewoon typisch een ingrijpende gebeurtenis. En juist het feit dat iedereen elke negatieve gebeurtenis aan Tanja toedicht word ik een beetje zat, iig wel als miljoenen vrouwen precies hetzelfde doen.
Dat miljoenen vrouwen hetzelfde doen wil nog niet zeggen dat het normaal is dat zulk dom en onverantwoord gedrag tentoongespreid wordt op televisie. Ik moet toegeven dat ik ook een stukje van die bevalling op televisie heb gezien, maar zo bijzonder vond ik het nu ook weer niet; een bevalling is een bevalling, of niet soms?
In Big Brother worden zoveel mogelijk mensen van laag niveau samen in een huis gezet en vervolgens mag heel nederland genieten van alle heibel die ervan komt. Als je hier echt van kunt genieten zegt dat ook wel iets over je eigen niveau, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 19:22
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 19-10-2005 @ 19:34 :
Dat miljoenen vrouwen hetzelfde doen wil nog niet zeggen dat het normaal is dat zulk dom en onverantwoord gedrag tentoongespreid wordt op televisie. Ik moet toegeven dat ik ook een stukje van die bevalling op televisie heb gezien, maar zo bijzonder vond ik het nu ook weer niet; een bevalling is een bevalling, of niet soms?
In Big Brother worden zoveel mogelijk mensen van laag niveau samen in een huis gezet en vervolgens mag heel nederland genieten van alle heibel die ervan komt. Als je hier echt van kunt genieten zegt dat ook wel iets over je eigen niveau, lijkt me.
Dit roept toch een aantal vragen bij mij op, los van mijn mening hierover:

Wat bedoel je precies met laag niveau? Opleidingsniveau, sociaal, iq etc?
dom en onverantwoord gedrag (naar jouw mening) op tv is volgens jou niet normaal? Dus mensen met (volgens jou) onverantwoord en dom gedrag mogen niet op tv?
Het komt op mij over dat jij van mening bent dat een bevalling die uitgezonden is op tv bijzonder hoort te zijn en dat elke bevalling hetzelfde is? Of zie ik dat fout? Denk je dat er mensen zijn die elke bevalling weer bijzonder vinden, of heeft dat volgens jouw ook te maken met je eigen niveau? Wat voor heibel is er in het Big Brother huis? Denk je dat iedereen die naar BB kijkt ook daadwerkelijk van dit programma geniet?

Ik hoor graag jouw antwoorden
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
water willowglo schreef op 19-10-2005 @ 20:22 :
Dit roept toch een aantal vragen bij mij op, los van mijn mening hierover:

Wat bedoel je precies met laag niveau? Opleidingsniveau, sociaal, iq etc?
dom en onverantwoord gedrag (naar jouw mening) op tv is volgens jou niet normaal? Dus mensen met (volgens jou) onverantwoord en dom gedrag mogen niet op tv?
Het komt op mij over dat jij van mening bent dat een bevalling die uitgezonden is op tv bijzonder hoort te zijn en dat elke bevalling hetzelfde is? Of zie ik dat fout? Denk je dat er mensen zijn die elke bevalling weer bijzonder vinden, of heeft dat volgens jouw ook te maken met je eigen niveau? Wat voor heibel is er in het Big Brother huis? Denk je dat iedereen die naar BB kijkt ook daadwerkelijk van dit programma geniet?

Ik hoor graag jouw antwoorden
Met laag niveau bedoel ik opleidingsniveau.

Ik denk dat je, om Big Brother een goed programma te kunnen vinden, je jezelf op een zeker niveau moet kunnen identificeren met de bewoners. En aangezien ik het niveau van de bewoners van het Big Brother niet echt hoog vind zegt dat volgens mij wel iets over de fanatieke Big Brother-fans.

Over bevallingen; natuurlijk is iedere bevalling weer bijzonder - maar waarom moet het op tv?

Ik denk dat er ook genoeg mensen naar het programma kijken om zich lekker te kunnen ergeren aan de mensen die erin 'spelen' - zoals ikzelf, en dat je er dus niet per se van hoeft te 'genieten'.

Het blijft een interessant fenomeen, reality-tv, maar ik hoop dat je het met me eens bent dat Big Brother elk 'seizoen' dieper zinkt.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 21:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 19-10-2005 @ 20:58 :
Met laag niveau bedoel ik opleidingsniveau.

Ik denk dat je, om Big Brother een goed programma te kunnen vinden, je jezelf op een zeker niveau moet kunnen identificeren met de bewoners. En aangezien ik het niveau van de bewoners van het Big Brother niet echt hoog vind zegt dat volgens mij wel iets over de fanatieke Big Brother-fans.
Misschien zegt dat dan weer net iets meer over jouw inschattingsvermogen, want het slaat nergens op dat het niveau van de BB bewoners niet erg hoog is. Ik denk dat ze verder zijn dan jij: de meeste mensen hebben een goede baan en er zitten er ook nog een paar op een hogeschool en universiteit.

Daarnaast zit ik zelf ook op de universiteit, dus ik kan me niet vinden in jouw theorie over het hebben van een laag opleidingsniveau om het programma te waarderen.

Waarom zou je een laag niveau moeten hebben om gewoon te kunnen genieten van het kijken naar doodnormale mensen? Om het gewoon leuk te zien hoe mensen alledaagse dingen doen? Van mij hoeft een programma niet zonodig gekke, geweldige effecten te hebben: mensen zijn gewoon ook heel interessant.

Dat jij dat niet interessant vindt, vind ik prima. Maar waarom moet je dan meteen die bewoners afkraken en alle mensen die het leuk vinden om naar hen te kijken?
Oud 19-10-2005, 21:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 19-10-2005 @ 19:34 :
Ik moet toegeven dat ik ook een stukje van die bevalling op televisie heb gezien, maar zo bijzonder vond ik het nu ook weer niet; een bevalling is een bevalling, of niet soms?
Naar mijn mening is een bevalling juist een van de meest bijzondere gebeurtenissen ter wereld. Dat een klein wezentje ter wereld komt: prachtig.
Dus dan kan Tanja's bevalling idd 'maar een bevalling' zijn, maar ik vind het ontzettend mooi
Oud 19-10-2005, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 19-10-2005 @ 22:01 :
Misschien zegt dat dan weer net iets meer over jouw inschattingsvermogen, want het slaat nergens op dat het niveau van de BB bewoners niet erg hoog is. Ik denk dat ze verder zijn dan jij: de meeste mensen hebben een goede baan en er zitten er ook nog een paar op een hogeschool en universiteit.

Daarnaast zit ik zelf ook op de universiteit, dus ik kan me niet vinden in jouw theorie over het hebben van een laag opleidingsniveau om het programma te waarderen.

Waarom zou je een laag niveau moeten hebben om gewoon te kunnen genieten van het kijken naar doodnormale mensen? Om het gewoon leuk te zien hoe mensen alledaagse dingen doen? Van mij hoeft een programma niet zonodig gekke, geweldige effecten te hebben: mensen zijn gewoon ook heel interessant.

Dat jij dat niet interessant vindt, vind ik prima. Maar waarom moet je dan meteen die bewoners afkraken en alle mensen die het leuk vinden om naar hen te kijken?
Hier verschillen we dan van mening. Je hoeft je trouwens niet zo aangevallen te voelen.

En ja, een bevalling kan iets prachtigs zijn en heel ontroerend, maar ik vind dat je een hele rare kronkel in je hoofd moet hebben om tijdens je bevalling, een van de meest bijzondere en prachtige gebeurtenissen uit je leven, op tv met de rest van Nederland te willen delen.

En nog even over die alledaagse dingen; als Big Brother werkelijk om alledaagse dingen draaide, en ze alleen maar alledaagse dingen zouden laten zien, denk je dat het dan een interessant programma zou zijn en dezelfde kijkcijfers zou hebben? Het is gewoon een 'soap', maar dan met echte mensen.

Laatst gewijzigd op 19-10-2005 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 23:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 19-10-2005 @ 23:24 :
Hier verschillen we dan van mening. Je hoeft je trouwens niet zo aangevallen te voelen.

En ja, een bevalling kan iets prachtigs zijn en heel ontroerend, maar ik vind dat je een hele rare kronkel in je hoofd moet hebben om tijdens je bevalling, een van de meest bijzondere en prachtige gebeurtenissen uit je leven, op tv met de rest van Nederland te willen delen.

En nog even over die alledaagse dingen; als Big Brother werkelijk om alledaagse dingen draaide, en ze alleen maar alledaagse dingen zouden laten zien, denk je dat het dan een interessant programma zou zijn en dezelfde kijkcijfers zou hebben? Het is gewoon een 'soap', maar dan met echte mensen.
Ik voelde me aangevallen, omdat jij mij indirect dom noemt (ik behoor tot het BB kijkend publiek en jij geeft aan dat het BB kijkend publiek een laag (opleidings)niveau heeft.) Niet ontzettend raar toch, dat ik me dan aangevallen voel?
En dat we van mening verschillen is verder geen probleem.

Wat betreft het delen van zo'n moment met de rest van Nederland ben ik het absoluut met je eens: ik moet er zelf niet aan denken. Maar ik heb er geen bezwaar tegen als een ander daar anders over denkt (denk aan programma's als de bevalling waar legio vrouwen aan meedoen).

En in de eerste BB show ging het nog werkelijk om alledaagse dingen (nog weinig sturing) en dat was erg interessant ja. Eigenlijk nog interessanter dan nu, nu ze opdrachten hebben als 'gooi 100 ballen in de korf'.
Het heeft wel iets weg van een soap idd, maar helemaal hetzelfde vind ik het niet. Men speelt nu geen rol; men wordt wel gestuurd, maar speelt geen ander karakter. Daardoor heeft iemand veel meer vrijheid in hoe iemand met die sturing omgaat.
Oud 20-10-2005, 18:07
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Nog steeds mag Tanja er van mij uit, met het kind ja .
Oud 20-10-2005, 21:10
levi's
levi's is offline
Naaaathalie genomineerd
Oud 20-10-2005, 21:37
Faerie
Faerie is offline
brrr wat doet Ingrid opeens dom tegen menno
eerst slijmt ze allemaal bij hem en nou negeert ze hem. en dan zegt ze dat dat komt omdat Chantal het heel erg vond van Menno's leugen (dat hij homo zou zijn). Dit vind ik echt belachelijk, Menno kon toch niet anders!
en Chantal heeft daar ook nog daaagen over door liggen zeiken, dat ze er zo kapot van was. Gewoon om te stoken volgens mij. Ik vind haar echt niet sympathiek!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 22:37
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Rob eruit!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 12:54
crazy me :p
crazy me :p is offline
zo zeker wel rob eruit! hij kan het echt niet hebben maar dat nathalie genomineerd is vind ik eigenlijk ook wel beter!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 13:19
zus en zo
zus en zo is offline
tanja heeft nathalie gekozen omdat ze de eerste 2 weken de deksel niet op de boter deed...
Oud 21-10-2005, 13:20
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
levi's schreef op 20-10-2005 @ 22:10 :
Naaaathalie genomineerd
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 13:27
Marcade
Marcade is offline
Wat vinden jullie zo leuk aan Nathalie?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 14:32
Balance
Balance is offline
Yes, nu kan eindelijk dat stomme kind (=nathalie) eruit.
Oud 21-10-2005, 17:52
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Eindelijk die hypermuts van een Nathalie genomineerd en laat 'r aub eruit gaan .
Oud 21-10-2005, 21:59
Metal
Metal is offline
paupeeeeeeeeeeeeeeeeers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!111111111

Laatst gewijzigd op 21-10-2005 om 22:26.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 11:42
G-force
G-force is offline
Citaat:
tanja heeft nathalie gekozen omdat ze de eerste 2 weken de deksel niet op de boter deed...
Ik denk dat het gewoon puur een tactische stem was. Ze dacht waarschijnlijk dat Nathalie de minst poulaire was en dat zij hierdoor minder kans had om eruit gestemd te worden.
Lieske stemde ze maar niet meer omdat die in de vorige stem rondes populair bleek te zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 12:51
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
G-force schreef op 22-10-2005 @ 12:42 :
Ik denk dat het gewoon puur een tactische stem was. Ze dacht waarschijnlijk dat Nathalie de minst poulaire was en dat zij hierdoor minder kans had om eruit gestemd te worden.
Lieske stemde ze maar niet meer omdat die in de vorige stem rondes populair bleek te zijn.
Nee, Tanja stemt niet op Nathalie omdat zij de minst populaire zou zijn. Tanja wil er namelijk heel graag uit. Tanja heeft een hele andere strategie (heeft ze zelf gezegd):

meisje-jongen-meisje-jongen enz. Ze blijft net zolang op iemand stemmen tot diegene eruit is.

Ze had Lieske genomineerd om de 5000 euro, haar strategie was om net zo lang op Lieske te stemmen tot ze eruit was.
Rob werd echter vervelender en stemde daarom op hem, net zolang tot hij eruit is. Hierdoor begon Lieske weer onderaan haar lijstje.
Na Rob komt dus weer een meisje, en dat is Nathalie, omdat ze de eerste 2 weken geen deksel op de boter deed. Daarom heeft ze Nathalie uitgekozen. (ze heeft het echt zelf aan Nathalie verteld)
Oud 26-10-2005, 18:57
Balance
Balance is offline
Tanja gaat eruit.. Ben benieuwd hoeveel mensen dat erg zullen vinden
Oud 26-10-2005, 19:03
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ja maar daardoor is het dus ook 100% zeker dat er ook 1 van de drie anderen er uit gaat...

Rob dus
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 19:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 26-10-2005 @ 20:03 :
Ja maar daardoor is het dus ook 100% zeker dat er ook 1 van de drie anderen er uit gaat...

Rob dus
of Nathalie
maar 't zal idd rob wel worden. Nou ja, dat vind ik ook prima

maar ik vraag me af hoe het nou met dat geld van Tanja zit. Zal ze nu meer geld krijgen omdat ze bevallen is? Want anders is het dom dat ze niet voor de bevalling al besloot om eruit te stappen.
Oud 26-10-2005, 19:17
PV
PV is offline
Komt er dan een nieuwe bewoner voor Tanja in de plaats? Bij eerdere edities was dat toch altijd zo dacht ik?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 19:32
Verwijderd
Wel apart dat Tanja zelfs dit nieuws niet met de rest deelt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 20:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
PV schreef op 26-10-2005 @ 20:17 :
Komt er dan een nieuwe bewoner voor Tanja in de plaats? Bij eerdere edities was dat toch altijd zo dacht ik?
Maar het lijkt me wel erg laat om nu nog een nieuw iemand te introduceren.
Oud 26-10-2005, 20:41
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
PV schreef op 26-10-2005 @ 20:17 :
misschien die man voor chantal
Reageren

Regels voor berichten