Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
Bekijk resultaten poll: Claudia Zuigt?
Eens 42 52.50%
Oneens 38 47.50%
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze poll

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2005, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-08-2005 @ 16:30 :
Moeten we dan bij iedere post 'imo' er achter zetten? Dat het onze mening is is wel duidelijk op een forum, toch?
Nee, niet per se, maar ik vond het nogal frappant dat Metal beweerde dat alle vrouwelijke cabaretiers zuigen, want hij heeft nog nooit een leuke gezien. Beetje rare logica, tenzij hij alle vrouwelijke cabaretiers gezien heeft natuurlijk. Dan neem ik mijn (zeik)woorden terug.
Advertentie
Oud 10-09-2005, 11:05
Dinalfos
Dinalfos is offline
Claudia de Berij is zo'n grappenmaakster die volgens mij alleen maar "meh" gevoelens bij mensen oproept. Dat is het slechtste wat je kan overkomen als leukerd.
Oud 11-09-2005, 12:18
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Claudia de Breij vindt zichzelf erg leuk, beginnersfout nr. 1
Oud 16-09-2005, 17:18
Coléoptère
Coléoptère is offline
Ik vind Claudia bijzonder stom en dom.
Maar dat alle cabaretières zuigen vind ik zeker niet, Brigitte Kaandorp is, zoals gezegd, hilarisch, en Lennette van Dongen vind ik ook geweldig, ook al is dat niet gemaakt voor de vette lach.
Oud 05-10-2005, 19:56
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 24-08-2005 @ 23:44 :
Nee, niet per se, maar ik vond het nogal frappant dat Metal beweerde dat alle vrouwelijke cabaretiers zuigen, want hij heeft nog nooit een leuke gezien. Beetje rare logica, tenzij hij alle vrouwelijke cabaretiers gezien heeft natuurlijk. Dan neem ik mijn (zeik)woorden terug.
snap je punt, maar tot de tijd dat ik ze zie wil ik me toch even bij metal aansluiten... ik vind de meeste (chargeer) vrouwelijk cabaretiers ook niet grappig/goed...
Oud 05-10-2005, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef op 05-10-2005 @ 20:56 :
snap je punt, maar tot de tijd dat ik ze zie wil ik me toch even bij metal aansluiten... ik vind de meeste (chargeer) vrouwelijk cabaretiers ook niet grappig/goed...
Hmm ja, is ook wel een beetje zo. Buiten Nilgün Yerli ken ik ook geen goede vrouwelijke cabaretier (ik kan er zo even geen bedenken).
Probleem bij vrouwelijke cabaretiers is volgens mij een beetje dat ze zo graag mee willen in het mannenwereldje van het cabaret, en daarbij nogal ver gaan in hun 'geëmancipeerde vrouw' zijn en bijkomend de 'mannenhaat' in hun voorstellingen. Vooral Lenette van Dongen en Sara Kroos hebben daar nogal last van, vind ik. Beetje jammer

Pff, ik heb zelf ooit een cabaretcursusje gedaan. Bij een cabaretière, Karolijne Tak. Een vrouw dus. Ik vond haar niet goed en ook niet grappig. En ik zelf moet ook echt geen cabaret meer gaan doen.
Oud 19-10-2005, 12:57
Kapoen
Kapoen is offline
Ik ben afgelopen zaterdag naar de nieuwe voorstelling van Claudia de Breij geweest en ik moet eerlijk zeggen dat ik haar vorige show beter vond.

Verder vindt het onzin dat vrouwelijke cabaretieres niet leuk zijn. Ik kan namenlijk erg lachen om Claudia de Breij, Sara Kroos, Brigitte Kaandorp en Katinka Polderman.
Ik denk alleen dat het echte vrouwen humor is waardoor mannen zich gewoon niet zo aangesproken voelen.

Mannen vinden vaak Bert Visscher of Hans teeuwen leuk. Ik kan daar alleen geen volledige show van aanzien.
Oud 19-10-2005, 16:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het is zo: mannelijke cabaretiers zijn leuk voor mannen én vrouwen. Vrouwelijke cabaretiers zijn alleen maar leuk voor vrouwen.
Oud 20-10-2005, 11:03
Kapoen
Kapoen is offline
Ja zo zou je het ook kunnen zeggen.
Oud 20-10-2005, 13:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Kapoen schreef op 19-10-2005 @ 13:57 :
Ik ben afgelopen zaterdag naar de nieuwe voorstelling van Claudia de Breij geweest en ik moet eerlijk zeggen dat ik haar vorige show beter vond.

Verder vindt het onzin dat vrouwelijke cabaretieres niet leuk zijn. Ik kan namenlijk erg lachen om Claudia de Breij, Sara Kroos, Brigitte Kaandorp en Katinka Polderman.
Ik denk alleen dat het echte vrouwen humor is waardoor mannen zich gewoon niet zo aangesproken voelen.
Brigitte Kaandorp maakt zelfs haar 'vrouwengrappen' voor iedereen met ook maar een greintje humor toegankelijk en hilarisch.
Oud 20-10-2005, 13:49
Flosdraad
Flosdraad is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-10-2005 @ 14:42 :
Brigitte Kaandorp maakt zelfs haar 'vrouwengrappen' voor iedereen met ook maar een greintje humor toegankelijk en hilarisch.
klopt, ik noem het stukje met het kind op de fiets.
Oud 20-10-2005, 14:13
$omeone
$omeone is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2005 @ 17:39 :
Het is zo: mannelijke cabaretiers zijn leuk voor mannen én vrouwen. Vrouwelijke cabaretiers zijn alleen maar leuk voor vrouwen.
Tel je Hans Teeuwen dan niet mee? Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die om hem kunnen lachen?
Oud 20-10-2005, 14:34
Verwijderd
Citaat:
$omeone schreef op 20-10-2005 @ 15:13 :
Tel je Hans Teeuwen dan niet mee? Ik denk dat er weinig vrouwen zijn die om hem kunnen lachen?
Pfff, dat is echt níet waar. Ik ken véél meer vrouwen die wél om hem kunnen lachen dan vrouwen die dat niet kunnen.
Oud 20-10-2005, 15:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Er zijn zat vrouwen die om Hans Teeuwen kunnen lachen en zat mannen die dat niet kunnen. Ik denk dat de humor bij mannen geliefder is vanwege het botte geschreeuw, maar die mensen hebben niet helemaal begrepen waar de kracht van Teeuwen werkelijk zit.
Oud 20-10-2005, 21:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ik vind het sowieso onvoorstelbaar dat er überhaupt *iemand* om die man moet lachen.
Oud 21-10-2005, 17:56
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
m.u.v. Tineke Schouten
Oud 21-10-2005, 21:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
kalinho schreef op 21-10-2005 @ 18:56 :
m.u.v. Tineke Schouten
Die sno... eh.. doos is nog wel het meest humorloos.
Oud 21-10-2005, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-10-2005 @ 22:18 :
Die sno... eh.. doos is nog wel het meest humorloos.
Eens. Wat een muts en wat een makkelijke grappen.
Oud 22-10-2005, 12:47
Uice
Uice is offline
Tineke Schouten, met haar stomme accentjes
Oud 01-11-2005, 23:07
Metal
Metal is offline
Citaat:
Ik moet zeggen, ik zag laatst bij de comedy factory een vrouw en die was echt supper grappig, maar dat was meer omdat het zo'n absurde en zieke humor was.

Dat was echt tof, al was het dus wel stand up comedy en geen cabaret maargoed.

Ontopisch vind ik claudia nog steeds zwaar zuigen.
Ik heb laatst geprobeerd om haar leuk te vinden, maar die poging strandde na 5 minuten omdat claudia weer eens haar ozo irritante enthousiasme moest verspreiden. dat mens moet gewoon haar mond dicht houden.

Zowel op de radio als op tv.

MadameMinke: Je hebt gelijk
maar ik zie helaas nooit leuk
Oud 02-11-2005, 11:09
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik irriteer me alleen al mateloos aan die enorme grijns die altijd op haar gezicht schijnt te liggen. Volgens mij valt er van haar geen foto te vinden waarop ze serieus kijkt. En tot overmaat van ramp is ze dan ook nog eens niet grappig. Bij Vara laat was het soms ook zo pijnlijk duidelijk dat haar grappen niet aan komen.
Oud 11-11-2005, 19:20
Guenevery
Guenevery is offline
Citaat:
Mannen kunnen er gewoon niet tegen als een vrouw ze op hun nummer geeft. Ik ken genoeg vrouwen die Lebbis bijvoorbeeld erg leuk vinden, terwijl hij toch bekend staat om zijn onvrouwvriendelijke grappen. Terwijl mannen zich veelal storen aan de grappen die vrouwelijke caberatieres maken over mannen. Dan zijn ze weer direct te feministisch ingesteld - en raad eens, dit probleem zie je ook bij schrijvers.
Wat mij betreft: Hulde aan Brigitte Kaandorp!

Ik denk dat als je het in verhoudingen gaat zetten er net zoveel slechte mannelijke als vrouwelijke caberatiers zijn. En als je naar de laatste show van Hans Teeuwen gaat kijken kan je dit toch alleen beamen

ps. Claudia is best grappig op tv, de registratie van een vroegere theatershow was ook niet onaardig, en de stelling dat Claudia zuigt...tja

Regels voor berichten