|
|
Bekijk resultaten poll: Claudia Zuigt? | |||
Eens |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 52.50% |
Oneens |
![]() ![]() ![]() ![]() |
38 | 47.50% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probleem bij vrouwelijke cabaretiers is volgens mij een beetje dat ze zo graag mee willen in het mannenwereldje van het cabaret, en daarbij nogal ver gaan in hun 'geëmancipeerde vrouw' zijn en bijkomend de 'mannenhaat' in hun voorstellingen. Vooral Lenette van Dongen en Sara Kroos hebben daar nogal last van, vind ik. Beetje jammer ![]() Pff, ik heb zelf ooit een cabaretcursusje gedaan. Bij een cabaretière, Karolijne Tak. Een vrouw dus. Ik vond haar niet goed en ook niet grappig. En ik zelf moet ook echt geen cabaret meer gaan doen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat was echt tof, al was het dus wel stand up comedy en geen cabaret maargoed. Ontopisch vind ik claudia nog steeds zwaar zuigen. Ik heb laatst geprobeerd om haar leuk te vinden, maar die poging strandde na 5 minuten omdat claudia weer eens haar ozo irritante enthousiasme moest verspreiden. dat mens moet gewoon haar mond dicht houden. Zowel op de radio als op tv. MadameMinke: Je hebt gelijk ![]() maar ik zie helaas nooit leuk ![]()
||
Citaat:
Wat mij betreft: Hulde aan Brigitte Kaandorp! Ik denk dat als je het in verhoudingen gaat zetten er net zoveel slechte mannelijke als vrouwelijke caberatiers zijn. En als je naar de laatste show van Hans Teeuwen gaat kijken kan je dit toch alleen beamen ![]() ps. Claudia is best grappig op tv, de registratie van een vroegere theatershow was ook niet onaardig, en de stelling dat Claudia zuigt...tja ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Cabaret met de feestdagen kalinho | 13 | 11-01-2008 19:01 | |
Films, TV & Radio |
welke bn-er moet er van de kwelbuis? moschino | 50 | 29-12-2006 14:34 | |
Films, TV & Radio |
De wereld draait door Welgemeend | 62 | 28-11-2006 19:11 | |
Films, TV & Radio |
Claudia's Showboat heavinly | 14 | 13-09-2006 09:10 | |
Films, TV & Radio |
Serious Request : Vijf dagen niet eten voor Darfur [3FM] heavinly | 51 | 28-12-2004 18:36 | |
Software & Hardware |
[PHP] zoekresultaten ordenen deathz0rz | 15 | 18-08-2003 12:31 |