Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2005, 14:58
ZerO
ZerO is offline
vanochtend wilde ik niet opstaan want ik voelde me beroerd dus heb ik tot half 12 geslapen, daarna mijn kamer opgeruimd en in de trein gezeten richting bergen op zoom yo !
nu ben ik thuis en ga ik niks doen en vanavond naar een feest
Oud 21-10-2005, 15:28
Jolene
Jolene is offline
Vandaag was mn eerste stagedag en het was weer eens gekut om er te komen omdat ik bussen ook al niet snap "oh moet je naar schalkwijk dan sta je op de verkeerde halte" eh oke .Stage was cool ben bezig met een poster van the cure en andere troepjes .En ik kan shirts bedrukken niet dat dat moeilijk is maar toch vind ik het cool.Ik heb echt al de hele dag honger zelfs na 6 gigantische boterhammen .Vanavond waarschijnlijk mensen lastig vallen op straat en jointjes roken hiephoi.
Oud 21-10-2005, 16:15
vixen
vixen is offline
Ik werd te laat wakker, toen fietste ik door de regen naar 't uitzendbureau, via de kortste route. Dacht ik. Maar dat was dus niet zo, dus een half uur later was ik weer thuis. Daarna nog een keer d'r heen gegaan met droge kleren en ruzie gemaakt met mn vriendje. Toen mn telefoon opgehaald en thuis gegeten. Toen de trein naar huis gepakt en vanavond weer naar utrecht.
Oud 21-10-2005, 16:34
Jolene
Jolene is offline
omg mn vader en zn chick kwamen net helemaal blij binnen.We hebben een verrassing voor je! we gaan naar de sauna met zn 3en.Gatverdamme ik ga echt niet naar de sauna hoor .Hun zijn nu weg en ik ga lekker een geile spinazie,geitenkaas etc pizza bestellen<3
Oud 21-10-2005, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 21-10-2005 @ 17:34 :
omg mn vader en zn chick kwamen net helemaal blij binnen.We hebben een verrassing voor je! we gaan naar de sauna met zn 3en.Gatverdamme ik ga echt niet naar de sauna hoor .Hun zijn nu weg en ik ga lekker een geile spinazie,geitenkaas etc pizza bestellen<3
haha

en HUN
Oud 21-10-2005, 16:51
Verwijderd
gisteravond heb ik thee gedronken en een foute film gekeken bij crook. vandaag heb ik uitgeslapen, te weinig geleerd en ben ik met de bus/metro naar ikea amsterdam gegaan, wat leuk was, maar het sjouwen met spullen daarna was niet leuk. nu ga ik zometeen proberen mijn nieuwe nachtkastje in elkaar te zetten en vanavond nog wat leren en vroeg naar bed i guess.
Oud 21-10-2005, 16:54
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
cut_off schreef op 21-10-2005 @ 17:44 :
haha

en HUN
oopsie daisy
Oud 21-10-2005, 16:56
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
Jolene schreef op 21-10-2005 @ 17:34 :
omg mn vader en zn chick kwamen net helemaal blij binnen.We hebben een verrassing voor je! we gaan naar de sauna met zn 3en.Gatverdamme ik ga echt niet naar de sauna hoor .Ze zijn nu weg en ik ga lekker een geile spinazie,geitenkaas etc pizza bestellen<3
Oud 21-10-2005, 18:41
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik had vanmorgen een niet zo boeiend college en vanmiddag moest ik werken..Was ook niet zo boeiend. Ik ben nu mijn was aan het verzamelen want ik ga straks naar m'n ouders .
Oud 21-10-2005, 18:52
ZerO
ZerO is offline
ik ben kado's aan het inpakken en kriek aan het drinken in de tussentijd en haligh en zijn chick komen zo naar mij en daarna gaan we naar een birthday parrty
Oud 21-10-2005, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 21-10-2005 @ 17:56 :
heheh
Oud 21-10-2005, 19:04
Verwijderd
Ik heb me vandaag verdiept in carnavalsmuziek omdat Ruttie een briljante contest is begonnen.
Verder heb ik een carnavalsbasloopje en bijpassende carnavalstekst geschreven.
Geen hemel voor mij.
Oud 21-10-2005, 19:10
lookuptome
lookuptome is offline
ik heb de halve dag kleren gepast en de rest van de dag les gehad
Oud 21-10-2005, 19:52
Verwijderd
ik heb vandaag perongeluk de hele dag een bril op gehad, ipv lenzen. ik zat in de bus, en toen dacht ik KUT. maar ik ben niet zo ijdel dat ik dan weer naar huis ga. toen ziekenhuis geweest, daarna bij mn buurmeisje op ziekenbezoek geweest, en ik vond haar zielig, maar dat was ze eigenlijk niet daarna ALLEEN gewinkeld, dat was saai. maar wel nieuwe kleren, yay. daaarrrna moest ik werken, en we gingen heel veel dingen eten, en dingen die we niet lekker vonden, lieten we proeven aan klanten
Oud 21-10-2005, 20:39
Verwijderd
Ik ben vandaag naar de European Transport Road Show in Amsterdam geweest
Oud 21-10-2005, 21:35
Verwijderd
Daar was Def Rhymz ook
Oud 21-10-2005, 21:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben weer eens laat uit bed gekropen, want de rock top 100 was op tv en dat was kut, maar leuk om mee te zingen enzo.
Toen met zwangere zuslief gebept over babies, een bammetje gegeten, mr.hell gekeken en effe gechild.
Daarna met mn zus en dr boyfriend naar R'dam gegaan om m'n bril op te halen. Ook nog wat cookies en broodjes gehaald bij subway, en natuurlijk even langs plato om de CD collectie wat uit te breiden. Toen veel niks gedaan en nu zit ik naar Have I Got News For You te kijken, en dat schopt na 15 jaar nog steeds aars.
Oud 21-10-2005, 22:21
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik ging vanochtend auto rijden wat wel goed ging, maar wat ik nog steeds stom vind.

ik wil gewoon m'n rijbewijs, en daarmeee basta !

moarja, daarna eventjes langs m'n werk geweest om wat dingetjes te bespreken en wat mensen uitgelachen wat wel grappig was.

toen wilden m'n ouders ineens uit eten, wat ik natuurlijk wel goed vond. daarna nog eventjes wat huiswerk gedaan.

morgen, morgenavond en zondag werken..
Oud 21-10-2005, 22:31
innogen
innogen is offline
Ik heb vandaag beetje gelezen en gestudeerd en vanavond gewerkt en dalijk ga ik jonathan ross kijken en dan slapen.
Niet echt een doldwaas avontuur
Oud 21-10-2005, 22:31
Verwijderd
ik heb vannacht extreem lang geslapen en vandaag de meest nutteloze dag ooit gehad, afgewassen en gaan sporten. toen was ik pas om 22:00 thuis en toen heb ik gekookt voor mij en mn huisbuddy

dat was het
Oud 22-10-2005, 12:02
ZerO
ZerO is offline
mijn dag is kut
Oud 22-10-2005, 13:47
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-10-2005 @ 19:52 :
ik ben kado's aan het inpakken en kriek aan het drinken in de tussentijd en haligh en zijn chick komen zo naar mij en daarna gaan we naar een birthday parrty
je was lam!
Oud 22-10-2005, 13:50
Jolene
Jolene is offline
Heel chill ontbeten en mn kamer opgeruimd.Nu ben ik een beetje aan het msnen en oefenen met illustrator want dat moet van mn stage begeleider.Zometeen geld bietsen bij mn vader om naar het patronaat te kunnen vanavond.Ik moet echt een baan gaan zoeken met mn luie aars
Oud 22-10-2005, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 22-10-2005 @ 14:50 :
Heel chill ontbeten en mn kamer opgeruimd.Nu ben ik een beetje aan het msnen en oefenen met illustrator want dat moet van mn stage begeleider.Zometeen geld bietsen bij mn vader om naar het patronaat te kunnen vanavond.Ik moet echt een baan gaan zoeken met mn luie aars
Illustrator <3
Oud 22-10-2005, 13:56
Jolene
Jolene is offline
Ik snap er nog geen aars van
Oud 22-10-2005, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Jolene schreef op 22-10-2005 @ 14:56 :
Ik snap er nog geen aars van
Hulp nodig?
Oud 22-10-2005, 14:01
Haligh
Haligh is offline
ik had gister een verjaardag van een vriendin en dat was erg . zer0 draaide rond en was luidruchtig en ik was ook een beetje blah.

ik was niet de enigste want toen ik thuis kwam stond dit in mijn sms inbox:

OMG KKA IK BEN ZO DRONKEN AHAHAHA NAKKEN (L) wanneer gaan we nakken der ik wil nakken met jou edht fucking graag oek doei kusje

omfg

en vanaaf weer repeteren en dan de stad in of een feestje bij antigone.
Oud 22-10-2005, 14:03
Verwijderd
Ik ging gisteren met een aantal lieve FORUMMERS naar Silver Mount Zion in het Patronaat en dat was zoooooo mooooooooooi.
Daarna besloten we veel te laat nog naar Utrecht te gaan, waar we twee uur over hebben gedaan ofzo.

We mochten niet eens meer naar binnen bij de Ekko maar we knipperden lief en zielig naar de portier en toen mochten we toch nog naar binnen. <3
Half uurtje Cyberia meegemaakt joehoeeee.
Daarna naar huis en heerlijk lang slapen.

Vandaag helemaal niks. Ohja behalve mijn zorgtoeslag insturen maar dat denk ik al maanden hhuhuhuh.
Oud 22-10-2005, 14:04
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
Ninh schreef op 22-10-2005 @ 14:57 :
Hulp nodig?
haha lekker fout
Oud 22-10-2005, 14:04
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
Haligh schreef op 22-10-2005 @ 15:01 :
ik had gister een verjaardag van een vriendin en dat was erg . zer0 draaide rond en was luidruchtig en ik was ook een beetje blah.

ik was niet de enigste want toen ik thuis kwam stond dit in mijn sms inbox:

OMG KKA IK BEN ZO DRONKEN AHAHAHA NAKKEN (L) wanneer gaan we nakken der ik wil nakken met jou edht fucking graag oek doei kusje

omfg

oh jezus ze lijkt op mij als ik dronken ben
Oud 22-10-2005, 14:05
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 22-10-2005 @ 15:01 :

ja ik was luidruchtig en jij was lam oh en we hebben lompe foto's genomen
en vanavond gaan we dat herhalen, niks geen feest bij antigone
Oud 22-10-2005, 14:13
Verwijderd
ik ging gisteravond bij een vriend films kijken en bier drinken enzo, en dat was leuk. ik werd daar vanmorgen ook wakker, alleen daar weet ik niet meer zoveel van. nu zie ik er zo uit als op de foto in het fototopic

vanavondddd ga ik naar m'n chick, en dan gaan we enorm lam worden, en daarna gaan we uit.
Oud 22-10-2005, 14:19
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 22-10-2005 @ 15:05 :
ja ik was luidruchtig en jij was lam oh en we hebben lompe foto's genomen
en vanavond gaan we dat herhalen, niks geen feest bij antigone
ja ik wil die foto's hebben!
Oud 22-10-2005, 14:27
11
11 is offline
Er was eens een meisje die op haar dvd Amelie aan het wachten was.... Ze wachte en wachte en wachte....

en uiteindelijk.....

heeft ze hem nog steeds niet
Oud 22-10-2005, 14:28
Carn
Carn is offline
jij moet toch leren
Oud 22-10-2005, 14:29
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Jolene schreef op 22-10-2005 @ 15:04 :
oh jezus ze lijkt op mij als ik dronken ben
!
Oud 22-10-2005, 14:29
11
11 is offline
Citaat:
Carn schreef op 22-10-2005 @ 15:28 :
jij moet toch leren
dit heb ik niet gelezen
Oud 22-10-2005, 14:30
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 22-10-2005 @ 15:19 :
ja ik wil die foto's hebben!
ik ook ik ook ik ook
Oud 22-10-2005, 14:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gister ben ik naar sixflags geweest en mn kleren zijn nog steeds nat, en ik had geen extra mee dus heb ik die net maar even gekocht en zometeen ga ik met n vriendinnetje schoonmaken en vanavond in bed liggen met vriendje want ik ben ZIEK
Oud 22-10-2005, 17:22
kuik
kuik is offline
ik ben ziek, dus ging ik niet naar mn werk en nu zit ik een kamer te zoeken in amsterdam, maar ik stel teveel eisen, want ik wil in het centrum of oud-zuid, ik wil niet teveel huisgenoten maar ook weer niet te weinig, het moet groot zijn en het mag natuurlijk ook niet te duur zijn. maargoed. vanavond ga ik dus ook niet uit, want daar voel ik mij te belabberd voor en ik ga maar een film kijken en nu ga ik een beetje leren, want na mijn grote tentamenblunder deze week heb ik mij voorgenomen om eerder te beginnen met leren.
Oud 22-10-2005, 17:26
Haligh
Haligh is offline
ik ga dus naar een feestje en niet naar de stad.
en ik neem zer0 mee!
Oud 22-10-2005, 17:27
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 22-10-2005 @ 18:26 :
ik ga dus naar een feestje en niet naar de stad.
en ik ga met Haligh mee !
Oud 22-10-2005, 17:28
Haligh
Haligh is offline
ja, je bent mijn ch1x0r vanavond.
Oud 22-10-2005, 17:29
ZerO
ZerO is offline
je gaat me zeker weer uitlachen
Oud 22-10-2005, 17:31
Haligh
Haligh is offline
als je weer gaat brullen wel ja<3.
Oud 22-10-2005, 18:04
Maija
Maija is offline
ik moest werken, en het regende heel hard dus was het terras maar half open en het was best releks..

Daarna ging ik toch maar even door de stad lopen, en voelde ik me trots..
Oud 22-10-2005, 18:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ben naar Dordrecht geweest, om de sleutels op te halen voor m'n werk, en om effe te shoppen. Uiteindelijk niks gekocht. Toen maar naar oma gegaan, ranzig gebak gekregen, koffie gezopen en 20miljoen keer een voicemail bericht van m'n dude geluisterd, die nu in New York zit (hij wel )
Nu weer thuis en straks ga ik een biefstukkie eten en me voorbereiden op een vroege dienst morgen.
Oud 22-10-2005, 18:14
woezel
woezel is offline
niks boeiends gedaan, tenzij je manoeuvres met auto en naar de bib gaan boeiend vindt. verder mensen gebeld die niet opnamen en superveel voicemail berichten ingesproken ( doe ik graag dus das wel leuk meegenomen) nu ff bijgepraat met mn oudjes en straks op café.
Oud 22-10-2005, 18:17
Verwijderd
Vannacht tussen 0.00 en 6.30 als figurant gefungeerd in de nieuwe Baaah video.
Daarna geslapen, tot 17.30, later vandaag tekno in Den Bosch.
Oud 22-10-2005, 20:22
Luna
Luna is offline
mn beste vriendin is jarig maar ze woont in barcelona.
daarom ga ik me maar met andere mensen bezatten ter ere van haar 20e verjaardag.
ik ging haar wel bellen en dat was heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk maar als we elkaar spreken kunnen we niet stoppen met praten. omg we missen elkaar. <3
verder ben ik vandaag chaotisch geweest en heb ik nagedacht over alle mensen die ik moet missen en me klote gevoeld, maar daar wen je aan.

Regels voor berichten