![]() |
||
Citaat:
Wel kan je zoals al gezegd, iets minder proberen uit te geven daarbij. Of je pinpas thuislaten. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kleren moeten van mijn moeder de humanabak in en spullen die ik niet vaak gebruik bewaar ik toch 'voor het geval dat' snap je..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kunt beter thuis meer drinken en daar wat minder, of minder rare drankjes drinken. Laatst gewijzigd op 18-10-2005 om 23:57. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
O, en stop met roken. Scheelt een hoop geld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus 12 muntjes = 12 biertjes, of 10 biertjes en 2 cola, of 8 bier en een mixje van 2 muntjes en 2 cola enz. Niet al die muntjes gaan op aan alcohol hoor.. Plus het eten daar moet je ook met muntjes betalen zoals pizza en friet.. Als je honger hebt..
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als ik uitga drink ik niet zo heel erg veel, zeker geen 10 biertjes. (maar goed, ik ben meestal de bob, dus dan drink ik cola. maar 10 glazen cola is toch wel aardig veel, voor 1 avondje...) en eten kun je natuurlijk vrij simpel op bezuinigen : eet vantevoren een boterhammetje, van een bakje friet minder ga je echt niet dood. (en deze ken je vast al : als je honger hebt, ben je een aansteller. je hebt hooguit 'trek', honger ken je waarschijnlijk niet eens.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Das bij mij wel 15 euro! Maar 30 euro vind ik ook idd veel! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Mn vriend besteedt zelf overigens ook wel zeker ieder weekend 50 euro. Soms zelfs 75 euro. |
![]() |
||
Citaat:
Jas ophangen 50 cent of gratis (ligt eraan naar welke kroeg ik ga) En meeste kroegen hierzo zijn gratis qua entree ![]() Heel af en toe ga ik naar de discotheek hier in de buurt, kost wel 5 euro entree maar eej.. dan ben ik nog maar 10 euro kwijt. Mijn punt is... 30 euro is echt veel in mijn ogen om van 1 avondje mee uit te gaan. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb het idee dat de TS het allemaal wel best vindt zo. Als je nog niet eens bereid bent om iets minder te drinken (of eten) tijdens het uitgaan, in welk opzicht ben je dan wél bereid om iets aan je situatie te doen?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus meestal betaal ik gewoon alles voor mezelf. Dan teer ik en niet op iemands zak en ik ben niet meer kwijt dan ik zelf drink. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En uitgaan hoort niet persé bij je sociale leven. Je kan op heel veel andere manieren een sociaal leven hebben. En zo'n andere manier kun je best een keer voorstellen aan je vrienden. Of als ze dat écht niet willen (lekkere vrienden dan..) kun je ook gewoon een keertje thuis blijven. En nee, leuk is dat niet, maar wel noodzakelijk als je niet rond komt.
||
Citaat:
![]() Dat gebeurt echt nooooit bij ons in de vriendengroep. Als we met de hele bubs uitgaan verzamelen we wel muntjes van iedereen en gaan dan drinken halen voor de hele groep. Of we schieten er eentje voor maar krijgen die vanzelf diezelfde avond/nacht nog wel een keer terug. Dus ... ![]() Zijn wij dan raar als we geen rondjes geven ofzo?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar met het geven van een rondje verwacht je toch dat je van iedereen ongeveer een drankje terugkrijgt? Dat is dus eigenlijk een beetje hetzelfde idee... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Beter dan rondjes geven, want dan moet je iedereen betalen en idd wat Sarah zegt, je drinkt nooit (tenminste ik niet) 10 drankjes op een avond. Maar een tijdje niet uitgaan zou nog veel beter zijn... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |