Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar hou nou toch es op met je op die man te focussen. what the hell heeft dat meisje eraan?? Je hebt niet genoeg feiten om te kunnen weten wat zijn intenties precies zijn, je was er niet bij, je kent geen van beiden.. je KAN hier GEEN oordeel over vellen!! En het heeft bovendien nog es totaal geen nut want denk jij dat het probleem van dat meisje nu is opgelost? Neeej dus.. zij is verliefd op die man.. maakt niet uit wat voor zwijn hij is, zij is verliefd.. Daar ligt het probleem, want er ligt geen toekomst in.. ga haar nou eens advies geven in plaats van iemand de grond in boren gebaseerd op feiten die onvolledig zijn.. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De man is getrouwd (wist je al) HEEFT GEEN KINDEREN en is zeker geen 50 zelfs nog geen 40!!! En voor de rest zou'k niet weten wat ik jullie zou moete meegeven!
|
wat ik wel wil weten, weet je zeker dat die man alleen maar vriendschap wil. ik denk dat het opzich wel mogelijk is maar dat je je er echt van moet overtuigen waar je aantoe bent. maar misschien is het beter om die man niet te vaak te gaan zien omdat jij op hem verliefd ben en ik niet echt denk dat hij gevoelens voor jou kan hebben, niet lullig bedoeld maar hij is getrouwd en een heel stuk ouder. maja als je heeeeeeel zeker weet dat hij alleen vriendschap wil en jij gevoelens voor hem kan hebben met alleen vriendschap lijkt me dat toch mogelijk.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-08-2002 om 18:22. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar haal je het in godsnaam vandaan! ![]() Citaat:
Hij neemt het niet op voor haar, ómdat hij haar kent. Ik 'ken' hem goed genoeg om te weten dat ie precies hetzelfde had gezegd als ie haar niet had gekend. Namelijk dat je die godvergeten vooroordelen eens naast je neer moet leggen en niet iedereen over één kam moet scheren. Want jij kent natuurlijk iedere oudere man die een relatie heeft met een jonger meisje, en ze zijn natuurlijk allemaal uit op seks ![]() Geef nou eens een goed argument, een goede reden waarom een oudere man geen vriendschap of echte serieuze relatoe zou kunnen/willen hebben met een jonger iemand. En ik weet nu al dat je dat argument niet kunt geven.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ga je hopelijk toch ook niet lopen veroordelen? Daarbij: ik vind een pedofiel iemand die kleine kinderen ontvoert en ze verkracht. Niet iemand die een vriendschappelijke relatie of een serieuze liefdesrelatie heeft met een jonger meisje, als dat meisje zelf ook dondersgoed weet wat ze doet. En ja, dat weet ze, ze is 15 en kan dus zelf keuzes maken. En wie heeft eigenlijk het recht om zoiets slecht te verklaren. Die eikels die de wet hebben bedacht? Donder toch op. Als zij echt van elkaar houden, kan en mag je dat naar mijn mening niet tegenhouden of veroordelen. En kom nou niet aanzetten met het nergens op gebaseerde argument dat elke man die met een jong meisje aanpapt een vieze oude vent is die alleen maar op seks uit is, want dat argument is al zo vaak veelvuldig onderuit gehaald dat ik het niet eens meer een argument kan noemen. Goh, wat ben jij slim ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt gewoon niet toegeven dat je er geen flikker van afweet en dus geen enkel recht van spreken hebt, hè? Moeilijk is dat hè? |
![]() |
|
Verwijderd
|
go Dark Voice, daar ben ik het dus allemaal helemaal mee eens..
enneuh, arrebar.. ik ben idd wel erg benieuwd naar jouw definitie van pedofiel.. Ik ken ook een meisje, zoals al eerder gezegd, die is 16 en heeft een vriendschapsrelatie met een vrouw van 40.. ze heeft ook een vriendschapsrelatie met een oom en tante van een vriendin van dr, ook volwassen mensen.. Is dit meisje ziek? Nee hoor, ze kan het gewoon goed vinden met volwassen mensen, en staat ook open voor die vriendschappen.. TUURLIJK moet je met dit soort dingen altijd voorzichtig zijn.. TUURLIJK is het mogelijk dat die man uit is op alleen maar seks, TUURLIJK is er de kans dat hij helemaal niets om dit meisje geeft.. Maar wat mij zo irriteert is dat een aantal mensen dit neerzetten als een feit, terwijl ze dit niet weten!!! En bovendien de topicstartster hier helemaal geen ene reet aan heeft!!! grow up |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ehm ja,
kijk mensen, het kan nu eenmaal gebeuren dat er een ouder iemand verliefd wordt op een jonger iemand. jawel voor sommige onder ons vertel ik nu heel wat nieuws, maar goed ze zijn nooit te oud voor te leren. dit meisje is hiermee gelukkig en dat dient gerespecteerd te worden, of je het er nu wel of niet mee eens bent. het feit is alleen dat dit meisje niks aan zo'n reactie heeft van: "hij is pedeo" "hij is niet pedo" ZIJ moet ermee gelukkig zijn niet JULLIE. laat haar lekker genieten van de aandacht en liefde die ze nu van hem krijgt, en ALS ze algekwetst wordt heeft ze nog altijd de mooie herinneringen eraan en zijn wij er weer om haar op te vangen. |
![]() |
||
Citaat:
en er is geen sprake van tegenspraak, niet alle mannen zijn uit op sex maar alle pedofiele mannen zijn wel uit op sex als alle mannen pedofiel waren dan had je hierin gelijk maar dat zijn ze niet
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kiest niet voor wie je gevoelens krijgt. En niet elke man die verliefd is op een jonger iemand is alleen uit op seks. Waarom zouden oudere mannen dat wel zijn en jongere mannen niet. Volgens mij is het dan nog eerder andersom. Jij loopt echt gewoon onzin uit te kramen.. jees.. ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee dit leg je niet uit, dit verzin je, want er was wel degelijk tegenspraak. Citaat:
Jij moet inderdaad maar eens flink gaan nadenken want jij kan geen enkel oordeel geven over iemand die je niet kent. Ja, hij is getrouwd, ja hij is dertig, ja in jouw ogen misschien pedofiel (theoretisch ook vast wel) Maar jij kan gewoon NIET zeggen dat die man het alleen maar voor de seks doet, en waarom niet? Omdat je hem niet kent! Punt! En verder ga ik hier niet meer over in discussie. Want ik heb gewoon gelijk! Je kunt misschien je eigen vooroordeel lopen verkondigen, maar dat is alles behalve kortzichtig en absoluut niet de waarheid! Citaat:
Ten eerste: Ik heb WEL alles doorgelezen. Alweer denk je van alles te weten he? ![]() Ten tweede: Ik oordeel niet te snel. Jij bent hier degene die mensen beoordeelt die je niet kent. Ten derde: Dat jij niets met een jonger meisje kan hebben is jouw zaak, deze meneer ziet het anders. En jouw mening/standpunt kan niet worden gezien als een algemeen standpunt. Ten vierde: Er zit een heel groot verschil tuseen 12-jarige meisjes en 15-jarige meisjes. Die zijn namelijk zowel geestelijk als lichamelijk al een heel stuk meer ontwikkeld. Zelf kon ik op mijn vijftiende ook al hele serieuze en interessante gesprekken houden met oudere mensen. (maar dit zul je ook vast niet geloven he ![]() Ten vijfde: Interessant is een relatief begrip, want wat jij interessant vindt, vind ik misschien wel gigantisch boring. Dus als jij een meisje van 12 niet interessant vindt, wil dat niet zeggen dat iemand anders van jouw leeftijd dat niet kan vinden. Ten tweede kan jij niet vertellen wat mensen allemaal interessant vinden en wat interessant is. Er IS namelijk niets interessant, er worden dingen interessant gevonden, verschillend van persoon tot persoon. En weet je waarom? Omdat iedereen anders is en ik dus niet snap waarom jij denkt dat die onzin die jij aan het verklaren bent de waarheid is. Dat is jouw mening en ook nog eens een gigantisch dom vooroordeel. Er zullen vast pedofielen zijn die alleen maar uit zijn op seks. Maar dat heb je ook onder de jongeren zelf, en ook bij bejaarden, dus scheer niet iedereen over één kam, A.U.B! Citaat:
Ik oordeel niet over hem, want ik ken hem niet. Ik kan niet zeggen of ie aardig is, of een eikel. En om eerlijk te zijn boeit het me ook vrij weinig. Ik kan er gewoon niet tegen dat er mensen zijn die vanuit 0.0 aan informatie een oordeel denken klaar te hebben, en dat ze zich aan het oordeel vast blijven houden terwijl al heel vaak is aangegeven dat dit oordeel niet klopt, of NOG niet klopt. Dat is gewoon kortzichtig, gigantisch irriant en het getuigt daarbij ook niet van intelligentie... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
*closed*
En nu ga ik het allemaal eens rustige nalezen, en dan zal ik wel zien of ik reply's verwijder of dit topic terug open ofzo... Maar zoals het er nu naar uitziet gaat dit topic echt nergens nog naar toe, het loopt hier een klein beetje uit de hand... En waar is de topicstartster?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik zoek een boek: kan iemand helpen? clubje | 10 | 17-08-2007 09:11 | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Psychologie |
obsessief verliefd zijn metallica | 11 | 21-06-2004 23:25 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een leraar.. Suzy Q | 47 | 07-11-2003 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriend :( Janicha | 13 | 01-12-2002 16:54 |