Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben niet gewend hen uit te nodigen om ergens mee naartoe te gaan, dat zal ik dus nu ook niet doen. Ik vrees dat ik maar weinig initiatief ga tonen. ![]() ![]() Volgens moet het mogelijk zijn om een gulden middenweg te vinden. Nu heb ik echt heel weinig ervaring met relaties, de enige relatie die ik had die ook nog iets voorstelde duurde drie weken, maar het is gewoon een kwestie van plannen, denk ik. De ene aaf voor je vriendinnen, de andere aaf voor je partner. En van half om half wordt niemand beter, dus dat raad ik ten zeerste af!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, misschien is al dat stappen alleen maar om iemand te versieren / te vinden... als ze iemand hebben is dat dus niet meer nodig he. |
![]() |
||
Citaat:
Wat dat paria bestreft, denk ik dat je je alleen maar zo voelt. Het is wel zo dat je af en toe een beetje het vijfde wiel bent, maar dat kotm niet omdat je vrienden het niet leuk vinden dat je meegaat maar gewoon omdat ze, zeker als ze nog niet zo lang bijelkaar zijn, gewoon veel aandacht voor elkaar hebben, en soms de wereld om hun heen een beetje vergeten.. en dat kan behoorlijk irritant zijn..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De meeste van de avonden dat ik uit ga worden bij mij gevuld met film- en theaterbezoek, vind ik veel prettiger dan plekken waar je moet schreeuwen om een beetje een fatsoenlijk gesprek te hebben. Als ik een relatie zou hebben, neem ik mn vriendin graag mee naar het theater, is alleen maar leuk om die dingen dan samen te doen ![]()
||
Citaat:
![]() Voordat ik een relatie kreeg, ging ik sowieso ook niet echt uit. Soms naar een concert, maar vaker ging ik overdag gewoon iets leuks doen (midgetgolfen ![]() Mijn vrienden zie ik helaas minder, maar dat komt omdat we nu allemaal studeren (en ik in Leeuwarden ![]() Gelukkig bestaat er telefoon en email ![]()
||
![]() |
Hm bij de meeste meisjes en jongens die ik ken schijnt dat nogal mee te vallen, ze gaan nog meer dan genoeg uit, met of zonder lief. Ik denk dat ikzelf miss nog wel zo'n probleemgeval zou kunnen zijn
![]() ![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
en jij schijnt die te hebben ![]()
||
Citaat:
Lekker zeg... En dat laatste slaat als een koe op een olifant ![]()
||
Citaat:
![]() Kunnen we best een keer samen naar het theater ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begrijp dat niet, trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik gun al mijn vrienden het beste in de liefde, maar het is toch wel irritant als je sommige mensen heel weinig gaat zien doordat ze een relatie hebben. Dat is echt minder, als je minder mensen hebt waar je standaard elke week iets leuks mee kunt doen. In tegenstelling tot wat ik nu zie: op twee jongens na (maar een jongen is inmiddels een beetje buiten de boot gevallen omdat hij met andere vrienden van me ruzie heeft) zijn al mijn vrienden vrijgezel en gaan ze bijna alle weekenden weer uit. Veel gezelliger dan bijvoorbeeld met slechts 2 vrijgezelle vrienden en verder niemand op stap gaan. Bij één vriend ging het in die tijd dat hij een vriendin had wel erg richting "onder de plak". Hij werkte op zijn minst 50 uur per week en speciaal voor zijn vriendin had hij met zijn werk al kunnen regelen dat hij op een bepaalde dag in de week standaard vrij had, zodat hij dan leuke dingen met haar kon doen. En dan nóg zeurde die vriendin dat ze elkaar te weinig zagen. Tja zeur niet, zou ik zeggen. Dat van dat vele werken had je kunnen weten toen je iets met hem begon. Het is irritant, maar van de andere kant als ik eens iets met mijn vrienden ging doen en hun vriendinnen waren erbij, was het toch wel gezellig hoor. ![]()
Laatst gewijzigd op 31-10-2005 om 18:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als jij van dezelfde dingen houdt als ik ![]()
||
Citaat:
![]() dan nog, ik neem mezelf voor om echt niet te gaan klitten. Zo raak je in een relatie ook veel minder op elkaar uitgekeken en beland je niet in een sleur. Vrienden zijn juist BELANGRIJK voor je relatie, en dat blijf ik in gedachte houden, hoe gek ik ook op een knul ben int begin, het wordt altijd minder. Daarnaast, de lol die je hebt met vrienden valt niet te vergelijken met het hebben van een partner. Het een vervangt het ander niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |