Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zoals je ziet kan het allebei, maar ik ga toch voor Japhet. Nog een reden daarvoor is dat het bij verscheidende culturen ook zo terug komt zoals de Griekse Japetos of Japetus, de Indische Pra-Japati en de Romeinse Jupiter.
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien vind ik termen als die kerel en eerder in dit topic pino die aan Gideon worden gegeven zowiezo al een uiting van een gebrek aan kennis. Alle mensen jullie hebben toch wel van de Nederlandse term Gideonsbende gehoord of zo. Wat heeft het dan uberhaupt voor zin om de test simpeler te maken als ook de algemene kennis onbekend (b)lijkt te zijn.
||
Citaat:
In de zogenaamde Septuagint is de naam wel weergegeven met een a. Over het algemeen beschouwd men de Septuagint als de vertaling in het Grieks die door de Joden werd vertaald in ongeveer de 2e eeuw voor Christus.
||
![]() |
Citaat:
ik refereer altijd aan menen als kerel oid newton noem ik meestal jantje dat heeft opzich niets met een gebrek aan kennis te maken |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de nationale bijbeltest =zwart wit= | 8 | 24-11-2007 14:13 | |
Lifestyle |
Wat voor machtig boeiende zaken heb je nu weer meegemaakt dan? Verwijderd | 500 | 05-11-2007 12:35 | |
wat scoren jullie voor de nationale bijbeltest? Verwijderd | 132 | 26-04-2007 19:09 | |
wat vind jij van jehovah's getuigen? =zwart wit= | 319 | 07-12-2006 12:08 | |
Nationale Bijbeltest Verwijderd | 31 | 02-12-2004 23:08 | |
De Kantine |
Nationale bijbeltest forumfreakie | 143 | 14-11-2004 15:21 |