Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2005, 16:42
idontcare
idontcare is offline
Heb je ze? Ouder of jonger dan jijzelf?
Kan je goed met ze opschieten, of heb je een gruwelijke hekel aan ze?
Doen ze je na, of moeten ze niks van jou lifestyle hebben?

Gooi het er uit
Oud 04-11-2005, 16:43
Apomes
Apomes is offline
2 zussen:
30 jaar & 27 jaar!

Mijn oudste zus werkt hier, mijn ander zus woont in Antwerpen en werkt als personeelsverantwoordelijke van Massimo Dutti van de Benelux.
Ik heb ze graag bij tijden

Zij hebben geen invloed op mijn lifestyle, ik wel op de hunne
Oud 04-11-2005, 16:43
idontcare
idontcare is offline
ik heb een broertje van 16, en een zusje van 3.
met m'n broertje kon ik nooit goed opschieten, nog steeds eigenlijk niet. ik vind hem echt een meelopertje, heeft nog niet echt z'n draai gevonden geloof ik. had vroeger elke dag ruzie met hem, dat is nu wel een beetje verminderd. maar ik zie mezelf niet met hem de stad in gaan ofzo

m'n zusje is wel een schatje hoor, maar die is nog zo klein. beetje groot leeftijdsverschil, dat wel. maar ach, het houd je.. jong?!
Oud 04-11-2005, 16:49
Jolene
Jolene is offline
Ik heb een broer van 18 en hij is een goede vriend van me.We gingen weleens samen winkelen en filmpjes kijken enz.Als ik hem en zijn vriendengroep tegenkom tijdens het uitgaan is het ook altijd gezellig.Nu hij een vriendin heeft zie ik m wat minder wat ik wel jammer vind maar zn vriendin is gelukkig wel heel aardig.Hij komt net aankakken met nog meer antieke bende die hij heeft gevonden
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 16:50
Jolene
Jolene is offline
ohja eigenlijk ben ik een tweeling maar die andere viel er halverwege uit
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:08
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb een broer van 22 en een zusje van 16 en ze zijn allebei lief en hip
Oud 04-11-2005, 17:09
Verwijderd
ik heb twee zussen een van 22 en een van 20 en ik kan met die van 22 heel goed opschieten en daarmee ga ik ook vaak dingen doen, die van 20 is soms heel irritant maar is wel lief als ik haar tegen kom met uitgaan enzo

ze hebben alletwee geen invloed op mijn levenstijl en ik ook niet op de hunne geloof ik
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:13
botulismf
botulismf is offline
ik heb een zus van 25 en een broer en zus van 20.
Ze zijn allen relaxed. Altijd allemaal erg goed met elkaar kunnen vinden.
Met m'n broertje woon ik samen.
Oud 04-11-2005, 17:16
ZerO
ZerO is offline
ik heb geen broers of zussen en dat beinvloed mijn lifestyle want ik heb altijd veel aandacht gekregen dus ben ik aandachtsgeil en ook wel een beetje verwend
Oud 04-11-2005, 17:20
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik heb een broer van bijna 23 en een zusje van 18. Mijn zusje aapt me soms na en jat mijn kleren en cd's maar dat is wat lastiger sinds ik op mezelf woon. Ik kan wel opschieten met mijn broer en met mijn zusje ook wel, maar minder goed want ze knipt in mijn kleren en ze is zo'n typische alto. Ik ben alleen niet zo van de hechte familiebanden
Oud 04-11-2005, 17:45
Bloem
Bloem is offline
Een broertje van 16, en een zusje van 19. Mijn zusje is heel normaal, eerder onopvallend, mijn broertje is helemaal 'alto' met zwart geverfd lang haar en piercings enzo Kan met allebei goed opschieten
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:57
Cookie
Cookie is offline
Ik heb een zusje van 14 kan ik heel goed mee. Eigenlijk hebben we nooit ruzie.
Hoogstens een goede woordenwisseling zo 1 keer per jaar ofzow.
Ze gaat me qua kleding wel een beetje achterna alleen is ze heel iets stoerder in haar kleding. Iets wijdere broeken en van hakken moet ze weinig hebben. Maar verder lijtk het veel op elkaar
Oud 04-11-2005, 18:36
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb een zus van 22, daar kan ik heel goed mee opschieten (hebben dezelfde interesses en smaak enzoo) en een zusje van 15 waar ik vroeger altijd ruzie mee had maar de laatste tijd niet meer (ondanks dat ze vreselijk aan het puberen is).
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 18:41
kuik
kuik is offline
ik heb een broer van bijna 23 alleen ik ga niet zo heel veel met mn broer om, op het gebied van kleding, muzieksmaak, longboarden en surfen kunnen we goed met elkaar praten maar voor de rest niet echt. ik zie hem ook niet zo vaak want hij komt alleen in het weekend thuis en dan is hij vaak bij vrienden. hij vraagt me ook wel eens om kledingadvies en dat vind ik schattig <3
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 18:55
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb twee zussen, de een is 24 en de ander 26 en we zijn hele goede vriendinnies van elkaar en doen vaak leuke dingen

en ik heb een halfzus van bijna veertig en een halfbroer en die is 52
Oud 04-11-2005, 18:57
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
heb een broer van 23 .. hele aardige gozer, kan goed met hem over weg.. ik woon helaas nietm eer thuis, maar als ik thuis ben is het altijd gezellig!
een broertje van 10 ... stoer jochie
Zus van 33.. zie ik ook niet heel veel, maar ze is wel chill
Oud 04-11-2005, 19:37
Verwijderd
Heb je ze? Ouder of jonger dan jijzelf?
1 van 14, 1 van 20 (1 ouder &1 jonger dus)
Kan je goed met ze opschieten, of heb je een gruwelijke hekel aan ze?
Oudere zie ik niet zo vaak, ze woont in Amsterdam. Kan redelijk goed met ze opschieten, wel zussenruzietjes maar die zijn niet erg. Kleren lenen enzo, dat soort onderwerpen
Doen ze je na, of moeten ze niks van jou lifestyle hebben?
Oudere niet, jongere wel.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 19:41
*oma*
*oma* is offline
Ik heb een broertje van 12. Hij heeft geen invloed op mijn lifestyle, omdat het leeftijdsverschil te groot is.
Oud 04-11-2005, 19:47
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
de echte autist is enig kind
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 19:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een zus van 27. Net toen ik ging puberen (11 jaar) ging zij op zichzelf wonen, dus dat voorkwam wel dat we veel ruzie hadden. M'n zus is namelijk heel anders dan ik. Ze is luidruchtiger, agressiever, ze was vroeger metal maar nu luistert ze R&B en latin zooi EN ze is een beetje een slettebak.
Maar nu is ze zwanger en kunnen we al een heel stuk beter met elkaar opschieten. Ze is rustiger geworden, heeft niet zoveel chago buien meer. En dat is wel lekker. Nu is ze gewoon een leuke lieve zus geworden.
Oud 04-11-2005, 20:01
Glory
Glory is offline
ik heb 2 jongere broertjes. de jongste is 16 en die lijkt kwa karakter heel erg op mij, maar kwa uiterlijk ben ik wel een beetje jaloers want hij is lang, dun en heeft zwarte krullen en groene ogen verder vind ik hem heel schattig en lief, ook omdat we zoveel gemeen hebben. mijn andere broertje is 17,5 en is ook lief, maar wel heel anders dan mijn jongere broertje en ik. naar mate ze ouder worden kunnen we het steeds beter vinden. en ik ben geen familiemens maar sinds ik uit huis woon kan ik zelfs met mijn ouders overweg heuuu!
Oud 04-11-2005, 20:14
Teun
Teun is offline
Mijn zus van 22 is verloskundige.
Mijn zusje van 18 doet HEBO in Leeuwarden.
Mijn broertje van 15 is blijven zitten in de 2e klas van het VMBO.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 20:15
Sasbeest
Sasbeest is offline
Heb een zusje, ze is 16. Kan meestal wel goed met haar opschieten, maar soms ook absoluut niet. Wisselt nogal af.
Ze doet me eigenlijk nooit na, omdat ze vindt dat ik bekakt praat (valt nogal mee, praat alleen niet zo plat als zij), en zij is echt bezig met wat de laatste mode is en wat iedereen draagt, terwijl ik me daar vrij weinig van aantrek.
Oud 04-11-2005, 21:03
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik heb een hele eikelige broer van 21, die denkt dat ie alles is, maar me vroeger wel beschermde als ik ruzie had

en nu heeft ie een vriendin en is ie een stuk aardiger

mijn lifestyle vind ie niks en ik die van hem nog minder.. hij vindt dat ik erbij loop als een pauper, maar hij doet zn shirts in zn broek en heeft een mat
Oud 04-11-2005, 21:07
Verwijderd
mijn zus is een echte student en sinds ze in leiden woonde is het alleen maar erger geworden. lekker bekakt lullen op zn leids en shit. nu woont ze in den haag dus met een beetje mazzel neemt ze dat accent over anyway verder houd ze wel van een biertje of 20 dus dan is het wel weer gezellig. ze is overigens 24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2005, 21:18
Kaps
Kaps is offline
Ik heb een broertje van 20. En wij negeren elkaar al volkomen, de laatste tien jaar.
En ik heb een broertje van 14. En dat wordt net zo'n etter met loze humor als ik.
Oud 04-11-2005, 21:36
Floris_22
Floris_22 is offline
Ik heb een zusje van 21 waar ik bepaald niet mee kan opschieten. Negeren is het keyword.
Een halfzus van 36 en halfbroer van 33 waar ik wel mee kan opschieten, nadeel alleen is dat ze op St Maarten wonen. Dus die zie ik 1x in de 5 jaar. Voordeel is dat je goedkoop op vakantie kunt.
Dus als je het bovenstaande leest dan heeft niemand invloed op elkaar qua lifestyle.
Oud 04-11-2005, 21:43
grandmommy
grandmommy is offline
Ik heb twee broers, de ene is 22 en de andere wordt over twee weken 24.
Mijn jongste broer(tje) werkt als grafisch vormgever bij het bedrijf Locografix, waar hij mede-eigenaar van is. hij heeft een redelijk bekende naam in de wereld van de grafische (reclame-)vormgeving, hij heeft bijvoorbeeld de bijdrage van locografix aan greytones gemaakt, een reclamecampagne voor onder andere Copa Classics en ID&T feesten gemaakt, en ook wat shirts voor buutvrij.nl
Ik ben stiekem wel een beetje trots op hem, maar ik kan me nogheel erg goed herinneren hoe hij me vroeger tot op het bot vernederde en gemeen pestte. Maar ook issie relaxt en houdt ie van goede muziek, mijn liefde voor grandaddy heb ik van hem.
Mijn andere broer is, hoewel ie het oudste is, waarschijnlijk het meest kinderachtige, de eeuwige student die geen opleiding afmaakt en elk weekend zuipt en loos doet in kerkplein in Breda. Hij werkt tegenwoordig als systeembeheerder voor een of ander bedrijf, mijn broer is een ware computernerd. beiden trouwens, en dat hebben ze van mijn vader die hen op jonge leeftijd al bedolf met commodore's en zelfgebouwde spelletjes & stuff.
Hij houdt heel erg van radiohead, massive attack en van zijn vrienden, die overigens altijd bij mij komen klagen ( veel van zijn vrienden zijn collega's van me) dat ie zijn kamer op moet ruimen. Hij is de eeuwige vrijgezel en vreselijk onhandig met meisjes. Maar wel m'n leukste broer en ergens ook wel mijn beste vriend, ook al lullen we vaak over lucht.
Oud 04-11-2005, 23:27
FabDisaster
FabDisaster is offline
ik heb een zus van 22
we kunnen opzich wel goed met elkaar opschieten maar we hebben ook wel de nodige catfights
waarschijnlijk omdat we qua persoonlijkheid nogal tegenpolen zijn
wel hebben we dezelfde hobby's als fotografie, golfsurfen en bodyboarden
dus dat schept dan wel weer een band, wel een beetje dezelfde lifestyle dus ja
Oud 04-11-2005, 23:42
Maharani
Maharani is offline
Ik heb een zusje van 16, en ze lijkt heel veel op mij. We doen ook veel samen. Maar we hebben ook heel vaak ruzie.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 23:51
655321
655321 is offline
Ik heb een allerliefst tweelingzusje en die is net iets jonger en kleinder dan ik. Ze pikt herhaaldelijk mijn kleren maar ik ook die van haar. Hieruit val te concluderen dat zij over het algemeen mijn lifestyle digt en ik die van haar. Maar ik mag dr vriendje niet en die is ook deel van dr lifestyle.. dus in dat opzicht.
Ach.
Ik zou niet zonder dr willen en ik hou heul veul van d'r.
Oud 04-11-2005, 23:56
Boas
Boas is offline
Mijn broer en ik verschillen qua uiterlijk enorm maar qua intresses en smaak niet zo veel...we begrijpen elkaar. Ik heb eigenlijk ook wel veel dingen van mijn broer overgenomen, omdat hij vroeger toch mijn voorbeeld was. Nu zijn we beiden zelfstandiger en zien elkaar soms een hele tijd niet, maar daar zitten we eigenlijk ook niet mee.
Oud 05-11-2005, 00:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
FabDisaster schreef op 05-11-2005 @ 00:27 :
ik heb een zus van 22
we kunnen opzich wel goed met elkaar opschieten maar we hebben ook wel de nodige catfights
waarschijnlijk omdat we qua persoonlijkheid nogal tegenpolen zijn
wel hebben we dezelfde hobby's als fotografie, golfsurfen en bodyboarden
dus dat schept dan wel weer een band, wel een beetje dezelfde lifestyle dus ja
ja je moest me nog iets uitleggen
Oud 05-11-2005, 00:24
FabDisaster
FabDisaster is offline
Citaat:
Metal schreef op 05-11-2005 @ 01:13 :
ja je moest me nog iets uitleggen
ja n00bie
dat doe ik morgen
ik was het heus niet vergeten
Oud 05-11-2005, 01:13
Verwijderd
ik heb een zusje van 20 die m'n hartsvriendin is sinds we niet meer bij elkaar wonen (al zo'n 10 jaar niet meer) hoewel we wel bitchen en ik het er nog altijd niet mee eens is dat ze met haar eerste vriendje is gaan samenwonen al is zij daar wel blij mee, ik vind het jammer dat ze ver weg woont en onze lifestyles clashen nog wel eens want dan vind ze me over the top gekleed of een beetje aandachttrekkerig ofzo en ik vind haar soms wel een beetje tuttig en casual maar dat siert haar wel, ze is een beetje een charlotte van satc
mijn oudste broertje is 17 en een lieve ruige metal en dnb liefhebber, een man van weinig woorden met een beetje een neiging om 'fuck bush'-kreten te uiten zonder dat hij echt kaas heeft gegeten van politiek uberhaupt, maar dat klinkt wel erg onaardig. het is een lieverd en bovenal heeft hij het beste gevoel voor humor van de familie
mijn jongste bro is 13 en om hem moet ik vaak lachen, hij heeft een afro en lijkt het meest op mij, ook qua gedrag want het is nogal een driftkoppie en hij is erg verslingerd aan zijn computer. hij smijt ook dingen kapot als hij een woedeaanval heeft, en dat noemen we dan een WOED, en hij is een beetje een skater, en hij kan heel goed drummen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 08:42
Verwijderd
ik heb alleen een broertje van 19 die naar hip-hop luistert, op scooters rijdt en grote dickies broeken draagt, maar van de andere kant vanavond ook weer mee naar Municipal Waste gaat. Best tof dus
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 08:58
Metal
Metal is offline
ik bel je straks nog.(0!
Oud 05-11-2005, 09:13
Missy
Missy is offline
2 Zusjes: 11 & 9 , 2 Broers: 18 & 16.

Is af en toe wel druk, maar kan met allemaal opschieten. Behalve met me zusje van 11 wel is een 'ruzie' [ Ze is gewoon eigenwijs, Ach, ik ook! ]
Oud 05-11-2005, 09:24
muckymouse
muckymouse is offline
een zusje van 17, aan de buitenkant lijken we totaal niet opelkaar maar aan de binnenkant zijn we een stel sarcasten bijelkaar.

ze is wel heel lief en ik mag altijd rare foto's van haar maken zonder dat ze erover zeurt.
Oud 05-11-2005, 09:26
Quay
Quay is offline
een zus van 22 en ze is een biatch
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 10:08
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik heb een broer van 22 en een broertje van 16.
De oudste is manisch depressief en lichtelijk autistisch. Dus het is af en toe lastig om met hem te kunnen praten. Ook heeft hij bijna geen vrienden en gaat hij nooit uit, wat ik zeer jammer vind. Want het lijkt mij leuk om met hem te gaan stappen.
De jongste lijkt kwa uiterlijk op mij, maar innerlijk op de oudste. Alleen is hij niet depressief en autistisch. Maar hij doet bijna precies hetzelfde als hij. En samen zitten ze hele zaterdagavonden naar anime's, films en playstation spellen te kijken. Dus eigelijk ben ik een buitenbeentje van de drie. Dus ik voel me af en toe een vreemde tussen die twee.
Oud 05-11-2005, 11:25
Verwijderd
Mijn broertje houdt van deathmetal en gitaren en versterkers kopen. Hij vindt bijna iedereen een sukkel en eet enorm veel kwark sinds hij aan gewichtheffen doet. Hij kan heel soms wel eens aardig uit de hoek komen maar dat komt echt bijna nooit voor.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 12:06
Verwijderd
Mijn zus is 18 en woont in A'dam, die is soms best okay.

Mijn broer is 21 en woont in Enschede, en is over het algemeen genomen altijd wel okay.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 12:14
Verwijderd
Ik heb een broertje van 17 en een zus van 22 .
(zelf ben ik 20)

Ik ben het zwarte schaap , vooral omdat zij het samen altijd erg goed met elkaar kunnen vinden .

Mijn broertje botste het vroeger ontzettend . Hij was nogal agressief . Waar ik de dupe van was . Nu gaat het wel beter sinds ik in Amsterdam woon . Ik zie hem minder vaak . En hij is liever .

Wat ik wel leuk vind , ik wil nog weleens iets kleins voor hem mee nemen . Als ik iets zie waarbij ik aan hem denk . Zo hartelijk zie je hem zelden , dat hij me door de lucht heen zwaait

Mijn zus woont ook in Amsterdam , maar zie ik daar eigenlijk bijna nooit . Vaker nog bij mijn ouders thuis .
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 13:06
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Teun schreef op 04-11-2005 @ 21:14 :
hoi
Hoe oud ben je zelf eigenlijk, Teun?

Ik heb één zus en die is erg oud.
Oud 05-11-2005, 13:36
monolo
monolo is offline
ik heb een broer van 22 en dat is een beetje een einzelganger. hij is wel lief en hij luistert naar hippe muziek
Oud 05-11-2005, 13:38
*amélie*
*amélie* is offline
Ik heb een zusje van 16 en ze is best heel lief, maar vaak chagrijnig en niet sociaal, beetje egoist. Dat is wel jammer. Ze wil alles wat ik ook heb en doe, maar das logisch want grote zussen zijn natuurlijk cool. Al vind ik het irritant. Sinds ik uit huis ben en ik haar minder zie gaat het een stuk beter.
En ik heb een broertje van eeuuhhh 18 en dat is echt een scheet en hij is nu eerste jaars en op kamers in Eindhoven en heel schattig want hij wil van alles weten over hoe ik het deed toen ik op kamers ging. Ojah en hij heeft wel z'n eigen lifestyle en veel vrienden en niet veel invloed op mij of ik op hem.
Oud 05-11-2005, 13:43
barbara.inc
barbara.inc is offline
1 grote broer van 22, waar ik vroeger altijd ruzie mee had, maar waar ik het nu heel erg goed mee kan vinden....
Mis hem zelfs een beetje nu hij zo ver weg woont

We hebben dezelfde ogen, verder is er geloof ik weinig gelijkenis...

Laatst gewijzigd op 05-11-2005 om 13:46.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
barbara.inc schreef op 05-11-2005 @ 14:43 :
1 grote broer van 22, waar ik vroeger altijd ruzie mee had, maar waar ik het nu heel erg goed mee kan vinden....
Mis hem zelfs een beetje nu hij zo ver weg woont

[afbeelding]

[afbeelding]

We hebben dezelfde ogen, verder is er geloof ik weinig gelijkenis...
Jullie neuzen matchen ook wel vind ik.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 14:16
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb twee oudere broers van 22 en 20 en ze zijn geweldig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten