![]() |
||
Citaat:
maar... sommige mensen accepteren dat niet van andere mensen. ik zal nu niet direct gaan wijzen, maar even terug naar hoofddoeken versus vlaggetjes: die hoofddoeken, die droegen "zij" al toen ze hier kwamen. de provocerende lading hebben WIJ er aan toegedicht, en natuurlijk is het zaakje daarna geescaleerd. Dit in ons achterhoofd hebbend, ziet iedereen toch wel dat het beginnen met het dragen van vlaggetjes gewoon uitlokking is, en dat die nederlandse jongen dus toch gewoon fout zit, en dus gewoon een pak voor zijn broek dient te krijgen, politiek correct of niet? dat heet opvoeden
|
![]() |
||
Citaat:
Jong Rechts wil het dragen van de Nederlandse vlag stimuleren,omdat je dan al een groep te pakken heb die zich niet buitengesloten voelt en waardoor ook confrontaties minder worden. Stel er lopen meer mensen met een Nederlandse vlag,dan zal het niet meer "discriminerend" zijn als je zo'n vlag draagt. En ten tweede: Jong Rechts is maar een jongerenafdeling van een partij, jongeren hoeven het "grote werk"niet aan te pakken,al proberen wij dat wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En die hoofddoekjes horen niet thuis in een westers land,dus 2-0 voor mij
||
Citaat:
||
Citaat:
natuurlijk, zodra iedereen met een vlag loopt, is het niet discriminerend. maar dat is toch onzin? De hoofddoek was eerder een heet hangijzer, waarom zijn jullie niet gaan stimuleren dat iedereen een hoofddoek moest gaan dragen? waar komt opeens de behoefte vandaan om met een vlag te lopen? I for one, heb totaal geen zin om mij te mantelen met de driekleur. Moet IK met een vlag gaan lopen omdat een provocerende puber dat ook wil kunnen? dat is NIET de oplossing. de oplossing is met zijn allen zeggen "jongens, jullie een hoefddoek, hij een vlag, jaj niks en de rest een petje, en nou verdomme allemaal buiten gaan spelen, ik wil er niks meer over horen, papa heeft wel wat belangrijkers te doen, neem nu de kwaliteit van het onderwijs" je kunt wel je beroep op rechten gaan doen, proberen een soort van artificiele acceptatie te genereren, maar iedereen stimuleren om met een vlag te lopen zodat iedereen het normaal vind, is een beetje brainwashing (rustig, just a word, no offence meant). waarom niet gewoon verdraagzaamheid?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Even over de hoofddoek,deze heeft niets met Nederland te maken of de westerse cultuur. En dat wij het dragen van de Nederlandse vlag als thema pakken is het aantal meldingen van discriminatie op scholen die die vlaggen verbieden
||
Citaat:
![]() Je kunt het proberen op 'Meldpunt&Mededelingen'. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
dit alles is om te laten zien dat rechts helemaal niet zo erg is als mensen denken en om mensen/jongeren duidelijk te maken wat er speelt in Nederland
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
de essentie is: iemand zoekt ruzie, en wordt op zijn vingers getikt. en terrecht, toch? iemand die ruzie zoekt op zijn vingers tikken is iets wat ten zeerste toepasbaar is op iritante probleem allochhtonen. maar dus: jij wil iedereen ruzie laten zoeken, en niet op de vingers tikken, zodat iedereen snapt: iedereen mag ruzie zoeken, dus nu vind ik het prima. Ik persoonlijk denk dat het beter is om de ruziezoeker in de hoek te zetten, geen toetje, en zo ervoor te zorgen dat hij geen ruzie meer zoekt en een fatsoenlijk jongetje wordt. als we dat met ieder MENS in nederland voor elkaar krijgen, zijnw e van het probleem af. hoe wordt dat bereikt: mensen fatsoenlijk opvoeden, en klaar is kees.
||
Citaat:
En dat geldt ook voor de discussie over de Nederlandse vlag: Ik vind het persoonlijk niet echt geweldig om met een Nederlandse vlag rond te lopen omdat ik het niet zo heb op chauvinisme. Dat sommige allochtonen zich door de Nederlandse vlag gekwetst worden zegt niet alleen iets over hen, maar vooral ook iets over de manier waarop allochtonen door sommigen kennelijk als een soort van lastige en zelfs bedreigende minderheid worden beschouwd. Ervoor pleiten om de Nederlandse vlag te promoten vervolgens afgeven op hoofddoekjes helpt niet echt bij het stimuleren van saamhorigheid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
mag ik jou eens iets vragen? jullie twee lijken me geen domme mensen. jij lijkt je te ergeren aan het geflame hier. STOP DAN. laat die lui, reageer er niet op, je weet wel beter en al die shit. waarom het laatste woord hebben? focus toch niet zo op die koekjes
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dit soort belachelijke uitspraken helpen ook niet echt mee om een goed beeld neer te zetten van JongRechts.
||
Citaat:
en wat mij betreft graag, want ik zie hier een kans om van jullie te leren
||
Citaat:
FEITEN meneer,FEITEN!
||
Citaat:
![]() Ach jongens, het zijn de domme mensen die zo ruzie maken. De intelectuelen van links en rechts, atheist en moslim, arm en rijk zitten samen gezellig een kopje thee te drinken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dan zie je de feiten wel.
||
![]() |
Citaat:
En dankje AsianDF. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk eens om je heen,dan zie je het zelf. Dat er mensen zijn die dit ontkennen zeg.....pffff
||
Citaat:
Wat je op straat ziet, kun je niet meteen presenteren als feiten. Ja, de gebeurtenis is een feit, maaruit kun je dus geen algemeen geldende theorie formuleren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||