![]() |
|||
50.
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een marathon loper zal vast langer kunnen lopen, logisch, daar traint hij voor. Een F1 coureur zal dat misschien niet zo goed doen, ook logisch hij traint daar niet voor. Waar hij voor traint, traint een marathon loper niet en dus zal een marathon loper geen race kunnen uitrijden. Het is gewoon niet te vergelijken, maar ja, ik denk zeker dat een F1 coureur minstens zo fit is als een marathon loper. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien kan ik het je niet wijs maken, maar als we het over formule 1 hebben dan is dat toch zeker zo. Ik zou zeggen, probeer het een keer uit, dan kom je er wel achter. Enige probleem is dat jij, ik en iedereen hier op dit forum waarschijnlijk nooit in zijn leven de kans krijgt om in een formule 1 auto te zitten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat er letterlijk staat is: iedereen kan voetballer worden, als je maar op je 6e begint; of: iedereen kan de Tour de France winnen, als je maar vanaf je 6e 4x in de week traint. Als je dat denkt, dan moet je nog héél veel leren, kerel. Maargoed, Formule 1 coureurs hebben meer een completere conditie. Zei beoefenen verschillende sporten om in conditie te blijven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het over marathon lopen, sprinten en sporten die enkel om kracht gaan. Dat is gewoon een kwestie van veel trainen, al kun je natuurlijk geboren worden met een lichaam dat daar een goede bouw voor heeft. Voetbal is iets heeeel anders, daarvoor heb je natuurlijk een goede conditie nodig, maar ook techniek en talent. En ik vind een goede sport, een sport waarbij je talent zwaarder weegt dan wie het beste lichaam voor die sport heeft. En dat is bij marathon lopen, sprinten en dergelijke niet zo. Bij racen, voetballen, basketballen enz is dat wel zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Alhoewel me dat gemengt douchen na afloop wel weer wat lijkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En talent heeft ook niks te maken met lichaamsbouw, je succes heeft te maken met talent en lichaamsbouw. En anders leg maar uit, maar aangezien je geen betere argumenten als 'Je praat uitwerpselen' hebt denk ik niet dat je dat kunt. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ta·lent (het ~, ~en) natuurlijke begaafdheid, bekwaamheid tot iets => gave |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En iedere sukkel kan sporten, maar niet iedere sukkel kan met de top meekomen. Als wel iedere sukkel dat kan bij een sport dan vind ik de sport niks. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Dat jy ze nog hebt zien zien stoppen omdat ze een klop van de hamer kregen komt juist door hun gigantisch goede conditie. Anders zouden ze dat nooit redden. En races waar het heel warm is of een hele hobbelige baan zoals Brazilie zie je ze wel degelijk lijden. Als je beter kijkt naar de races en naar wat de commentator zegt zul je weten dat ze zeker lijden en afzien. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat je zegt over die banden maakt het allemaal nog belachelijker. Dat circuit is voor iedereen hetzelfde, dus als het te onveilig is om er te racen, moeten ze de race afschaffen. Blijkbaar was het voor een paar coureurs niet te onveilig. Blijkbaar hebben die andere niet zoveel aan hun geweldig goede training, en een conditie die volgens jou beter is dan die van andere sporters. Het lukte hun team blijkbaar niet om veilige wagens of banden te maken, en dan rijden ze maar niet? Man, man, man...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete Subculturen Luuusje | 30 | 25-05-2006 14:47 | |
Psychologie |
enquette Judy2 | 77 | 23-05-2005 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |