Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2005, 16:02
Aurora
Aurora is offline
Oud 07-11-2005, 16:12
morango
morango is offline
Gisterenavond zo'n heerlijke avond gehad! Echt uren met z'n tweeen liggen zoenen op de bank, grapjes gemaakt ,elkaar geplaagd, en 23908 complimentjes gekregen.
Wat een ontzettende leukert is 't toch.
Oud 07-11-2005, 16:59
Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
minder
Oud 07-11-2005, 17:06
I C U
I C U is offline
Hmm... Ik weet het zo net nog niet. Hoewel de rest het wel schijnt te weten
Oud 07-11-2005, 19:18
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 05-11-2005 @ 14:52 :
nog steeds met die ene gast?
Ehm.. dat ligt er een beetje aan wie je bedoeld.. Niet Checko van het forum in ieder geval meer...
Dat is een beetje over gegaan, misschien wel mede door mijn gevoelens voor mijn huidige vriend.

Maar ja. helemaal gelukkig dus
Oud 07-11-2005, 20:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 07-11-2005 @ 20:18 :
Ehm.. dat ligt er een beetje aan wie je bedoeld.. Niet Checko van het forum in ieder geval meer...
Dat is een beetje over gegaan, misschien wel mede door mijn gevoelens voor mijn huidige vriend.

Maar ja. helemaal gelukkig dus
Dat wist ik ook niet!
Hoe lang ben je al samen met je huidige vriend?
Oud 07-11-2005, 20:21
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
morango schreef op 07-11-2005 @ 17:12 :
Wat een ontzettende leukert is 't toch.

Ik wil ook iemand om tegenaan te kruipen, die savonds in mn bed ligt te wachten. En meer niet, want ik zou veel te weinig tijd voor hem hebben. Gaat nergens over natuurlijk, maar het idee is leuk.
Oud 07-11-2005, 20:22
mrsjones
mrsjones is offline
klote shit, ik word moe van hem.. kan niet zonder hem leven en ook niet met. Ik word ik nou geplayed of niet? Vind ie me nou wel leuk of niet? en waarom doet ie daar niet gewoon wat aan flap drol
Oud 07-11-2005, 21:30
Verwijderd
In het weekend kon ik hem zien. Maar zondag was ik ziek, konden we nog niet echt iets leuks doen samen.
Nu wil ik graag dat mijn vriendje hier in Nijmegen woont, en dat ik gewoon naar hem toe kan fietsen... maar ja helaas.
Oud 07-11-2005, 21:39
Manuzhai
Manuzhai is offline
Diep bedroefd. De Ware wil me niet en zal me nooit willen.
Oud 07-11-2005, 21:57
Counterfeit
Counterfeit is offline
shit can happen
kom je wel overheen
Oud 07-11-2005, 22:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-11-2005 @ 15:53 :
Ik ben ook blij met jouw vriendje en jouw vriendjes en jullie superhuis enne, natuurlijk ook met jou
Oud 08-11-2005, 07:18
Sitroentje
Sitroentje is offline
Die vriendin weet het sinds gisteren en de enige op wie ze boos is ben ik, en nu zit ze me bij iedereen zwart te maken, en krijg ik boze briefjes onder de deur waarop staat dat ik een hoer ben... Leuk begin van de dag
Oud 08-11-2005, 08:08
Qamra
Qamra is offline
He getver, er is iemand 2 jaar te laat vrijgezel geworden.
Oud 08-11-2005, 08:32
Verwijderd
Niet echt goed. Ze heeft gewoon al weer afgezegd. Gisteravond voelde ik me leeg als ik aan haar dacht, ik voelde gewoon helemaal niks, gewoon niks. Echt raar. Maar nu weet ik niet wat ik voel. Ik voel wel iets, maar of dat liefde, haat, spijt, of medelijden is weet ik neit. Ik weet ook niet of ik haar moet bellen/smsen/schrijven, want ik weet neit hoe ze reageert. Misschen ben ik ook wel een beetje oneerlijk geweest, maar het is al de zoveelste keer en op een gegeven moment is het ook genoeg geweest. Toch? Of ben ik nou excuses aan het zoeken voor mezelf? Ik hoop het niet. Maar ik mis dr wel Ik denk dat ik dr een brief ga schrijven met alles wat ik denk. Ik wou gewoon dat we gewoon vriendinnen konden zijn, zonder die hele situatie er om heen. En dan bedoel ik niet de situatie dat ze alweer in de crisisopvang zit, daar kan ze niks aan doen (ja, eigenlijk wel, maar het heeft geen nut om daar over te discusciëren). Maar zonder het gezeik dat ze elke keer afzegt. Meestal kan ze er niks aan doen, maar het is wel zo.... Ik weet het ook allemaal niet.....

Het lucht wel op....
Oud 08-11-2005, 10:14
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
morango schreef op 07-11-2005 @ 17:12 :
Echt uren met z'n tweeen liggen zoenen op de bank.....
Wat versta jij onder 'echt uren'??
Oud 08-11-2005, 10:19
Neith
Neith is offline
Verlieft, maar vraag me af of ik werkelijk een kans maak. Hij heeft vrijdag met een ander meisje staan zoenen. Hoewel zij iemand is die met veel jongens gewoon voor de lol zoent denk ik niet dat ik echt een kans maak. Ben ook een beetje te verlegen Maar ja, zag hem gisteren kort en smolt weer helemaal. Kan het voor mijn gevoel toch niet helemaal loslaten.
Oud 08-11-2005, 10:42
Counterfeit
Counterfeit is offline
hoe zou jij je voelen als je 3 jaar vrijgezel bent?
niet echt relaxt dus
Oud 08-11-2005, 10:46
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Counterfeit schreef op 08-11-2005 @ 11:42 :
hoe zou jij je voelen als je 3 jaar vrijgezel bent?
niet echt relaxt dus
Lijkt me een persoonlijke kwestie.
Oud 08-11-2005, 10:59
underthabridge
underthabridge is offline
Uiterst geweldig... en dat al bijna 25 maanden
Oud 08-11-2005, 12:17
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 08-11-2005 @ 11:59 :
Uiterst geweldig... en dat al bijna 25 maanden
Geez, wat klinkt dat lang als je dat zo zegt!
Ik dus ook
Oud 08-11-2005, 12:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 08-11-2005 @ 13:17 :
Geez, wat klinkt dat lang als je dat zo zegt!
Ik dus ook
En ik dan... Al bijna 35 maanden
Oud 08-11-2005, 14:33
Fides
Fides is offline
Ik hou zoveel van haar.
Ik mis haar.
Oud 08-11-2005, 15:22
I C U
I C U is offline
*zucht* Zo storend wanneer men zich ermee gaat bemoeien. Bijvoorbeeld dat er door de klas wordt geroepen: "WAT? Vind jij die en die leuk?" MIJN GOD! Zo wordt er echt iets teveel van gemaakt... Nu lijkt het net alsof het al serieus is, alsof ik al echt hoteldebotel ben en niet meer zonder hem kan. Het tegendeel is waar, ik ben niet hoteldebotel, en ik kan prima zonder hem. Ik ken hem niet lang genoeg om verliefd op hem te zijn (en nee, liefde op het eerste gezicht was het niet) Het enige waar men van zou kunnen spreken is interesse, en dat zal ik ook niet ontkennen!
Nog iets wat vervelend is: Zo krijgt het allemaal een te zware lading. Dadelijk haakt hij al bij voorbaat af omdat hij geen zin heeft in dat gedonder Daar ben je dan mooi mee. Maar goed, we merken het wel, wie weet pakt het nog aardig uit.

O ja, en ik heb 'ruzie' met een vriendin, hoorde ik net viavia. God, hoe krijg ik dat voor elkaar? *zucht* Nou ja, laat maar waaien, ze komt er wel overheen.
Oud 08-11-2005, 17:46
Verwijderd
In de war. Geweldig. Ongelovig. Kut.

Oud 08-11-2005, 17:49
FabDisaster
FabDisaster is offline
ik heb een heel lief vriendje <3
en ik mis hem
Oud 08-11-2005, 17:56
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
snoopy schreef op 07-11-2005 @ 21:19 :
Dat wist ik ook niet!
Hoe lang ben je al samen met je huidige vriend?
wow. Ik had niet het idee dat iemand hier op het forum ook maar zou onthouden wat ik hier vertel

Maar nu ruim 8 maanden.. Het is maar heel kort na Checko 'aangegaan'
Wat een sletje ben ik toch

Maar er zit wel een heel verhaal aan vast natuurlijk en het was ook niet zo dat het goed ging met Checko en mij ofzo, dat laatste halfjaar. En die gevoelens voor mijn huidige vriend (Maarten) kwamen ook niet zomaar uit de lucht vallen.

Al met al, zou ik er wel een redelijke verklaring voor kunnen geven. (samenvatting Ik was met Checko, gelukkig enzo, hele lieve jongen waar niets mis mee is. Wilde bij hem blijven, maar werd tóch verliefd op Maarten.. Dus omdat ik bij Marco wilde blijven onderdrukte ik die gevoelens voor Maarten en vertelde hem dat het nooit wat zou gaan worden. Dat accepteerde hij ook. Maar ja.. Blijkbaar viel het niet helemaal te onderdrukken..

Oud 08-11-2005, 18:07
I C U
I C U is offline
O wacht, dat laat maar waaien heeft geholpen! Vriendinnetje is niet boos! Soms zou ik haast gaan geloven dat ik haar serieus best goed ken... Fijn is dat, mensen goed kennen
Oud 08-11-2005, 18:15
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
I FEEL GOOD! mag dat wel? ( lees mijn vorige post op vorige bladzijde)
Oud 08-11-2005, 18:21
I C U
I C U is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 08-11-2005 @ 19:15 :
I FEEL GOOD! mag dat wel? ( lees mijn vorige post op vorige bladzijde)
*gelezen heeft*

Van mij mag je hoor, meid. Beter juist, denk ik. Toch? Je kan er niet om blijven treuren...
Oud 08-11-2005, 18:38
&#9834;
&#9834; is offline
Maak me zorgen om hem, hij klonk zo sipjes net. Verder ben ik er de hele avond niet dus heb niet het idee dat hij nu veel aan me heeft. Ohh, wat had ik hem graag even getroost.

Het weekend was top, super, lief, leuk, schattig. Gewoon ...
Oud 08-11-2005, 19:49
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Flip! schreef op 05-11-2005 @ 12:52 :
*Bla*
Ik heb het zondag met mijn (nu) exvriend over gehad. Hoe hij dacht over ons samen en of ie nog wel een toekomst zag in ons. Hij zag wel een toekomst, maar dan als vrienden, en dat kwam voor mij eigelijk goed uit.

Gisteravond naar die andere vriend gegaan, we hebben het samen tegen zijn moeder gezegd, en we hebben erop gedronken . En daarna zijn we naar ons thuis gegaan, en hebben we het ook gelijk tegen mijn moeder verteld.

Maar goed, al met al, ik ben niet zo'n sletje die van de ene vriend in de andere valt, en met deze wil ik echt even wachten, anders gaat dit fout lopen.

Maar ik heb er een goed gevoel over <3
Oud 08-11-2005, 19:56
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ben nog steeds verliefd maar als ik een jongen leuk vind word ik altijd heel snel boos.
Nu ben ik ook een beetje bozig, geen idee waarom eigenlijk.
Oud 08-11-2005, 20:18
Li
Li is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 08-11-2005 @ 20:56 :
Ik ben nog steeds verliefd maar als ik een jongen leuk vind word ik altijd heel snel boos.
Nu ben ik ook een beetje bozig, geen idee waarom eigenlijk.
Dat heb ik bij vorige relaties ook weleens gehad, maar hoe het komt..

Oh en zie mn lieve vriendje morgen weer yeah baby
Oud 08-11-2005, 21:02
zeep007
zeep007 is offline
Gefrustreerd!
Oud 08-11-2005, 21:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij komt in december niet naar Nederland want hij kan geen vrij krijgen van z'n werk. Dus dan moet ik weer tot februari wachten.

Oud 08-11-2005, 21:20
Heikneuter
Heikneuter is offline
Ik zal nooit een meisje liefhebben, huhuhu!
Oud 08-11-2005, 22:17
dummeltje
dummeltje is offline
Verliefd, en onzeker.
Hem vandaag weer kunnen zien, omdat hij dat wilde, en zaterdag was het fijn, maar het blijft zo onduidelijk en dat is frustrerend.
Oud 08-11-2005, 22:31
Verwijderd
kek
Oud 08-11-2005, 23:42
Verwijderd
mja netjes he.
Oud 09-11-2005, 08:42
Verwijderd
Zometeen naar het station fietsen, in de trein stappen, uitstappen, hem daar op het station zien en samen naar Scheveningen. Even een dagje samen weg. Even met z'n tweetjes. Heeeerlijk! Ik ga er zoooo van genieten
Oud 09-11-2005, 08:50
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-11-2005 @ 09:42 :
Zometeen naar het station fietsen, in de trein stappen, uitstappen, hem daar op het station zien en samen naar Scheveningen. Even een dagje samen weg. Even met z'n tweetjes. Heeeerlijk! Ik ga er zoooo van genieten
Veel plezier dan.Laat je gaan. Heb ook goede herinneringen aan Scheveningen, want daar kregen mijn vriendin en ik verkering.
The place to be.

OT: Ze belde gisterenavond onverwachts. Wilde net gaan slapen en typte net een sms naar haar, en toen belde ze. Ruim 3 kwartier aan de telefoon gehangen. Normaal bel ik nooit zo lang.
Weer een uur korter geslapen, maargoed, heb ik er wel voor over.
Zaterdagavond zie ik haar!!!!

Laatst gewijzigd op 09-11-2005 om 09:02.
Oud 09-11-2005, 08:57
Pierreke
Pierreke is offline
Ik zou echt ontzettend graag iemand hebben om lekker mee te knuffelen; lekkere warmte in de koudere tijden... Iemand om lol mee te maken, dingen te ondernemen of gewoon lekker samen op de bank een film kijken of gewoon lekker niksen....
Oud 09-11-2005, 09:44
Konijn
Konijn is offline
Verdrietig. Afgelopen week is er iets gebeurt wat me veel pijn heeft gedaan, en ik ben mn vertrouwen in hem echt kwijt. Dat doet nog meer pijn. Nu samen eraan werken dat het weer goed komt..
Oud 09-11-2005, 09:50
fractuur
fractuur is offline
Vaniddag, vanmiddag, vanmiddag. *springt*

Maar nu eerst even leren.
Oud 09-11-2005, 11:34
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-11-2005 @ 09:42 :
k dacht dat jullie naar Maastricht zouden gaan? Nja... verkeerd begrepen, denk k.

Ontopic: hij was gisteren super-irritant de hele tijd kietelen, flauwe grapjes maken, aan me zitten terwijl ik probeer te koken
en ja, tuurlijk vind ik dat leuk!
Oud 09-11-2005, 11:40
Sanoeske
Sanoeske is offline
super 2 weken geleden 3 jaar bij elkaar en nog steeds ZO supergek op hem...kan hem niet vaak genoeg zien...en zou wel elke avond met hem in slaap willen vallen ...
De grote lijn door de verhalen van Loontjuh heen, komt me dan ook bekend voor

Laatst gewijzigd op 09-11-2005 om 15:46.
Oud 09-11-2005, 11:46
zeep007
zeep007 is offline
dipje
Oud 09-11-2005, 11:53
Verwijderd
We gaan naar de Lion King samen Aah, daar heb ik zoveel zin in. En ja, ik ben stiekem een musical fan, sommige musicals dan.

En nu moeten we snel weer verder met RoseOnline. Ahahaha.
Oud 09-11-2005, 12:56
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Konijn schreef op 09-11-2005 @ 10:44 :
Verdrietig. Afgelopen week is er iets gebeurt wat me veel pijn heeft gedaan, en ik ben mn vertrouwen in hem echt kwijt. Dat doet nog meer pijn. Nu samen eraan werken dat het weer goed komt..
Sterkte ({)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten