Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is een beetje over gegaan, misschien wel mede door mijn gevoelens voor mijn huidige vriend. ![]() Maar ja. helemaal gelukkig dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe lang ben je al samen met je huidige vriend?
||
Citaat:
![]() Ik wil ook iemand om tegenaan te kruipen, die savonds in mn bed ligt te wachten. En meer niet, want ik zou veel te weinig tijd voor hem hebben. Gaat nergens over natuurlijk, maar het idee is leuk.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik dus ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nu ruim 8 maanden.. Het is maar heel kort na Checko 'aangegaan' Wat een sletje ben ik toch ![]() Maar er zit wel een heel verhaal aan vast natuurlijk en het was ook niet zo dat het goed ging met Checko en mij ofzo, dat laatste halfjaar. En die gevoelens voor mijn huidige vriend (Maarten) kwamen ook niet zomaar uit de lucht vallen. Al met al, zou ik er wel een redelijke verklaring voor kunnen geven. (samenvatting ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van mij mag je hoor, meid. Beter juist, denk ik. Toch? Je kan er niet om blijven treuren...
||
Citaat:
Gisteravond naar die andere vriend gegaan, we hebben het samen tegen zijn moeder gezegd, en we hebben erop gedronken ![]() Maar goed, al met al, ik ben niet zo'n sletje die van de ene vriend in de andere valt, en met deze wil ik echt even wachten, anders gaat dit fout lopen. Maar ik heb er een goed gevoel over ![]()
||
Citaat:
![]() Oh en zie mn lieve vriendje morgen weer yeah baby ![]() |
![]() |
||
Citaat:
The place to be. OT: Ze belde gisterenavond onverwachts. ![]() ![]() Weer een uur korter geslapen, maargoed, heb ik er wel voor over. Zaterdagavond zie ik haar!!!! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-11-2005 om 09:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: hij was gisteren super-irritant ![]() ![]() en ja, tuurlijk vind ik dat leuk!
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leugens Orpheo | 86 | 24-08-2006 18:34 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 | |
Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |