| Inloggen |
![]() |
||
doen jullie ook aan lootjes?
|
||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
doen jullie ook aan lootjes? |
|
|
Dit jaar is het eerste jaar dat we thuis aan lootjes doen. Vorige jaren geloofden mijn jongere zusjes en broertje nog in Sinterklaas. Dan deden we 'de zak van Sinterklaas'. Een jutenzak vol met cadeautjes. Duiken joh, in de zak, met je hele hoofd erin om een cadeautje te pakken.
![]() Dat waren nog eens tijden, ik word er helemaal melancholisch van. Dit jaar dus lootjes, ik ben benieuwd. |
||||
|
|
|
Jup. Een vriendin en ik trekken altijd lootjes....echt reuze spannend wie ik dit jaar zal hebben.
... Mensen kijken altijd wel raar als we ze aan het trekken zijn, en heel erg stiekem doen. Maar ach...
|
||||
|
|
|
Nu vieren we geen Sinterklaas meer maar vroeger trokken we thuis lootjes, met mijn ouders, broertje en mijn opa en oma's.
Op de jeugdclub en op school trokken we ook lootjes. Vorig jaar trokken we lootjes met mijn ganggenoten. |
||||
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mijn eigen boeken | Demipet660 | Verhalen & Gedichten | 6 | 04-09-2015 07:41 |
| Sinterklaas op scholieren.com | Verwijderd | De Kantine | 464 | 25-12-2010 17:14 |
| Pubersaait #1182 | Verwijderd | De Kantine | 500 | 25-10-2010 18:03 |
| sinterklaas lootjes | rare kwast | De Kantine | 35 | 10-11-2003 19:17 |
| Decentrale selectie bij loting-studies | Roos | Algemene schoolzaken | 11 | 15-11-2002 14:06 |
| Werkstukken, hoe pak je het aan | diamondvoodoo | Algemene schoolzaken | 18 | 05-10-2002 20:13 |