| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Uit dit topic:
- Pedagogische Wetenschappen, Leiden: Balance - Pedagogische Wetenschappen, RU Nijmegen: Beverly Sunshine - Pedagogische Wetenschappen, UU: Salie - Pedagogische Wetenschappen, UvA: Zonnebloempje
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je van beide studies gekeken naar informatie en ook naar voorbeelden van vakken? Ik kan het niet zo heel goed en duidelijk uitleggen (ben ook bang dat ik dingen zeg die niet kloppen ), zelf vind ik dat het nav informatie/vakomschrijvingen ed best duidelijk wordt. Misschien kan iemand anders het wel zo uit de losse hand heel duidelijk uitleggen...gebeurd dat niet dan zal ik kijken wat ik er van kan maken. ![]() Citaat:
![]() Het verschilt btw wel per universiteit hoe ze het aanpakken met instromen ed...bij sommige universiteiten moet je er nog drie jaar over doen na een hbo-opleiding, bij andere universiteiten nog maar twee jaar. Laatst gewijzigd op 12-11-2005 om 11:03. |
||
|
|
|
|
Ik studeer pedagogiek (orthopedagogiek) in groningen en ik heb ook een paar maanden psychologie gedaan.. als je iets wilt weten moet je me maar even toevoegen op msn: rooz801@hotmail.com
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! Verwijderd | 17 | 30-05-2008 11:52 | |
| Studeren |
meelopen pedagogiek utrecht? lienesje | 3 | 11-06-2007 16:03 | |
| Algemene schoolzaken |
Iemand ervaring met een beroepskeuze-onderzoek? Susanne | 29 | 15-12-2006 19:55 | |
| Algemene schoolzaken |
Interessetest -(L)- | 80 | 09-01-2005 21:34 | |
| Algemene schoolzaken |
Studiekeuzetest NRC Omi0 | 61 | 28-10-2004 18:29 | |
| Algemene schoolzaken |
"als je later groot bent.. ;)" load_harmony | 20 | 05-01-2003 12:39 | |