Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik vind het nu wel stom dat ie niet bestaat. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet meer hoe oud ik was (8 ofzo), maar ik had ergens iets opgevangen en toen ik 's avonds in bed lag vroeg ik heel serieus aan m'n vader: "Pap, je moet echt eerlijk antwoord geven hoor. Bestaat Sinterklaas?" Nou, niet dus en toen moest ik huilen en kon ik het maar niet bevatten. Maar de volgende dag vond ik het wel cool dat ik 'het geheim' nu ook kende ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik was bijna 8, dus het werd toch wel eens tijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ik was acht, in de zomervakantie had ik het zelf bedacht ![]() Ik vind het zonde hoor, als de ouders het vertellen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dadelijk vertellen die ouders jou dat Sinterklaas niet bestaat op je vijfde, terwijl je het anders op je achtste van een vriendje had kunnen horen ![]()
||
Citaat:
Ik had eigenlijk niet verwacht dat mensen verdrietig zullen zijn als ze horen dat Sinterklaas niet bestaat, dacht dat ze dat meestal wel begrepen. En bij ons geloofden er mensen tot hun tiende of zo, dat accepteerde iedereen gewoon.. Ondanks dat er surprises werden gemaakt ![]()
|