Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moet deze foto gewoon even met jullie delen
![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik wil knuffelen! ![]() Maar daar is nog iemand anders voor nodig... ![]()
||
Citaat:
![]() Deze vakantie had ik 3 jongens leren kennen, 2 van mijn leeftijd, en 1 jongen van 15-16 jaar... En geloof me, de jongste was de leukste, de grappigste, degene met het hoogste niveau... Ik vond hem toen ook het interessantst ![]() ![]() Voor de rest, alles gaat heel erg goed! Buiten het feit dat mijn zogenaamde beste vriendin nu mij overal gaat zwartmaken, maar het kan me niet schelen, want ik voel me zoooo gelukkig bij hem!! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 10 maanden, eitje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Tja, o ja. Nou. Ehm. God. Geen idee eigenlijk. Ik zit te stressen, en ik heb zin om tegen iemand aan te kruipen, iemand te slaan en iemand helemaal plat te zoenen, maar voor de rest gaat het prima, op het feit dat ik niemand heb na dan. *zucht* Dus. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leugens Orpheo | 86 | 24-08-2006 18:34 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 | |
Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |