Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2005, 15:02
snoopy
snoopy is offline
Ik wil naar m toe! (maar ik wil echt een keer vroeg naar bed, dus ik blijf thuis, morgen weer n dag)
Oud 15-11-2005, 15:13
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het was supergezellig vannacht Heerlijk tegen hem aangelegen. Jammer dat ik vanochtend zo vroeg mijn bed uit moest om weer naar huis te gaan
Oud 15-11-2005, 16:22
Quay
Quay is offline
1 jaar en 2 dagen <3 ik hou van haar, zoveel
Oud 15-11-2005, 17:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik geloof dat ik ineens een béétje last heb van een nieuwe verliefdheids-boots.

Voel me net zo'n klein meisje: Huppel ineens vrolijk rond zodra hij belt... Er verschijnt een glimlach op m'n gezicht bij elk berichtje dat hij stuurt... Heb het vandaag bijna alleen maar over hem gehad met anderen... Moest ik vanmorgen ineens lachen omdat ik hem bijna niet aan durfde te kijken, toen hij aan kwam lopen, maakte me een beetje verlegen En.. en... dat terwijl we al bijna een jaar hebben.. Oh help!

Oei..
Oud 15-11-2005, 17:25
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
HvJ schreef op 15-11-2005 @ 18:24 :
Ik geloof dat ik ineens een béétje last heb van een nieuwe verliefdheids-boots.

Voel me net zo'n klein meisje: Huppel ineens vrolijk rond zodra hij belt... Er verschijnt een glimlach op m'n gezicht bij elk berichtje dat hij stuurt... Heb het vandaag bijna alleen maar over hem gehad met anderen... Moest ik vanmorgen ineens lachen omdat ik hem bijna niet aan durfde te kijken, toen hij aan kwam lopen, maakte me een beetje verlegen En.. en... dat terwijl we al bijna een jaar hebben.. Oh help!

Oei..
Oh wij hadden dit weekend een jaar.. En heb dit ook nog elke keer.
Oud 15-11-2005, 17:37
yavanna
yavanna is offline
nog steeds onzeker... maar hij is zo leuk
Oud 15-11-2005, 18:16
Verwijderd
Het lijkt of hij een hele grote box met allemaal emoties en gekke dingen heeft open gedaan. Ik lijk zijn moeder wel, die nu in de overgang is en constant moet huilen
Oud 15-11-2005, 18:23
ZerO
ZerO is offline
ooh jeej loontjuuh maar 3 zinnen

ot
kenkie goed
Oud 15-11-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 15-11-2005 @ 19:23 :
ooh jeej loontjuuh maar 3 zinnen

ot
kenkie goed
Een revolutie
Oud 15-11-2005, 18:31
Mara
Mara is offline
Hij is lief. Zo lief. En ik ben zó gemeen. Ik heb 't gevoel dat ik 'm niet waard ben..
Oud 15-11-2005, 18:43
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 15-11-2005 @ 19:31 :
Hij is lief. Zo lief. En ik ben zó gemeen. Ik heb 't gevoel dat ik 'm niet waard ben..
ooooow wat herkenbaar!!!
ik verdien hem niet..
Oud 15-11-2005, 19:22
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 15-11-2005 @ 19:31 :
Oud 15-11-2005, 21:17
Verwijderd
Drukke lange dag gehad. Behoefte aan een knuffel & en zoen, maar helaas
Oud 15-11-2005, 21:18
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 15-11-2005 @ 22:17 :
Drukke week gehad. Behoefte aan een zoen
maar helaas, de liefde is dood.
Oud 16-11-2005, 09:05
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Marcade schreef op 15-11-2005 @ 13:43 :
Mss. wil die niet hopeloos overkomen; of mss. wacht die totdat jij eerst toenadering zoekt? Waarom laat jij niks van je horen?
nou ja, het was meer zo dat ik al een paar keer bij hem langs was geweest maar hij nooit bij mij. we wonen tegenover elkaar
maar het is helemaal goed gekomen want hij is op een manier die ik niet weet aan mijn telefoonnummer gekomen en vroeg of ik langs wilde komen en een film wilde kijken gisteravond, en vrijdag gaan we naar de film
Oud 16-11-2005, 09:06
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Roxane schreef op 15-11-2005 @ 13:00 :

10 maanden, eitje
Oud 16-11-2005, 14:03
gekkedoos
gekkedoos is offline
I'm so confused.....waarom kan hij niet gewoon duidelijk zeggen wat hij wil?
Oud 16-11-2005, 14:48
zeep007
zeep007 is offline
Ik heb het idee dat het weer stukken beter gaat. Ik merk het ook aan hem.
Oud 16-11-2005, 14:52
Verwijderd
Zo ontzettend goed
Oud 16-11-2005, 15:16
morango
morango is offline
verliefd, geloof ik toch...
Oud 16-11-2005, 15:21
Verwijderd
Oud 16-11-2005, 15:46
Verwijderd
Op het moment probeer ik een tijdje helemaal niks te voelen (op dit gebied dan). Wat moeilijk gaat worden, maar t is wel t beste voor mezelf.
Oud 16-11-2005, 15:57
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Vriendin stuurt nu mooie foto's van zichzelf naar m'n foon en dan weet ik dat ik bof
Oud 16-11-2005, 15:58
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Hij is lief, lief, lief.
Maar ik heb het gevoel dat ik altijd praat, en hij haast nooit iets zegt.
Oud 16-11-2005, 15:59
I C U
I C U is offline
Ik ben zo veranderlijk als het weer En ik geloof niet dat mijn hartje aan iemand toebehoort, toch niet
Oud 16-11-2005, 17:33
Fides
Fides is offline
Jeetje, wat is ze lief
Jeetje, wat is ze mooi
Jeetje, wat is ze lief
Jeetje, wat hou ik van haar
Jeetje, wat mis ik haar
Oud 16-11-2005, 17:36
Verwijderd
*zucht* *zwijmel*
Wow.. Hij is zo lief!
Oud 16-11-2005, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 16-11-2005 @ 16:46 :
Op het moment probeer ik een tijdje helemaal niks te voelen (op dit gebied dan). Wat moeilijk gaat worden, maar t is wel t beste voor mezelf.
Word
Oud 16-11-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Quay schreef op 15-11-2005 @ 17:22 :
1 jaar en 2 dagen <3 ik hou van haar, zoveel
Lieverd ik hou ook van jou

(en 3 dagen nu)
Oud 16-11-2005, 18:39
Verwijderd
Saai, te saai.
Oud 16-11-2005, 18:49
YellowLight
YellowLight is offline
Also borrrring.

en nog steeds een beetje liefdesverdriet, nouja, dat denk ik.
Oud 16-11-2005, 18:50
Jolt
Jolt is offline
ik weet het niet, ben wel de laatste tijd fucking vrolijk, maar niet verliefd?

te wazig voor woorden
Oud 16-11-2005, 18:51
Heikneuter
Heikneuter is offline
Niks spannends
Oud 16-11-2005, 19:15
Verwijderd
Zwaar kut. Hij blijft in mn kop zitten terwijl ik weet dat het toch niks word. En zijn schrijft gvd niet. Ik word er gek van. Ze heeft het beloofd, maar eigenlijk kon ik het ook weten. Hoe vaak heeft ze me dat nou al geflikt? Ik weet gewoon niet meer wat ik er mee aan moet? Er is al zoveel tussen ons gebeurd, bij ieder ander had ik al lang gezegd dat hij/zij maar snel op moest flikkeren, maar bij haar kan ik dat gewoo niet. Waarom nou niet? En waarom gaan dingen nou nooit gewoon zoals ik dat wil? Ik word gewoon royaal gek als ik binnen nu en 4 dagen niks van haar hoor, dan weet ik het echt niet meer
Oud 16-11-2005, 19:22
T!ne
T!ne is offline
Kijk hé.. Ik ben supergelukkig als ik bij hem ben.. Er kan dan echt niets meer stuk.. Maar er zijn van die momenten als ik alleen ben dat ik dan denk ''.. Ik kan het niet omschrijven.. Ik twijfel absoluut niet aan onze relatie! Maar toch.. er is iets dat me dwars zit..
Oud 16-11-2005, 19:34
Verwijderd
O, wat zijn we toch erg Elkaar toch snel even een half uurtje zien zo Oooo... Ik ben toch zo verliefd

Gek trouwens, want ik heb momenten dat ik door het huis stuiter van hyperactiviteit en vrolijkheid, doordat ik zo verliefd ben. En andere momenten dan voelt het zo goed enzo (anders ook wel, maar op een andere manier ) en dan voel ik me zo relaxed en rustig en lijkt het alsof we al zo lang bij elkaar horen dat alles goed is etc.. Vet maf
Oud 16-11-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 16-11-2005 @ 20:22 :
Kijk hé.. Ik ben supergelukkig als ik bij hem ben.. Er kan dan echt niets meer stuk.. Maar er zijn van die momenten als ik alleen ben dat ik dan denk ''.. Ik kan het niet omschrijven.. Ik twijfel absoluut niet aan onze relatie! Maar toch.. er is iets dat me dwars zit..
Is het niet iets buiten jullie relatie?
Oud 16-11-2005, 19:47
Verwijderd
Allebei helemaal kapot van het kamp dat we gehad hebben. Was erg leuk, en nu lekker allebei lam op de bank... We hebben wel veel reacties gehad van mensen, bijv dat ze het leuk vinden dat we zo kunnen samenwerken, dat we een leuk stel zijn samen enz. Altijd leuk om te horen!

Ben nog steeds verliefd, en hij gelukkig ook
Oud 16-11-2005, 20:12
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Citaat:
Welcome to my world

Alles is supergoed als we samen zijn, maar ik kan hem alleen in het weekend zien en dan heb je soms van die dagen... Zoals vandaag

En toch weet ik dat het goed zit tussen ons..

'k Mis hem denk ik te hard ofzo..

En ik wil mij zo helemaal niet voelen. Ik zou blij moeten zijn...

Zucht
Oud 16-11-2005, 20:34
Verwijderd
.
Oud 16-11-2005, 20:43
mrsjones
mrsjones is offline
Tsjaa jaa.. ik heb hem al een paar weken niet meer gezien. Hij heeft al tig keer gebeld om aftespreken maar ik kan steeds niet en als ik kan kan hij weer niet. Maar goed we zouden uit gaan met vrienden maar dat doet hij weer in eens raar. Eerst wou die steeds uit en nu trekt hij zich terug. Ach we gaan misschien met vrienden naar center parcs dat lijkt me wel leuk om te gaan doen.
Ach ik zie wel, moet niet te veel nadenken
Oud 16-11-2005, 21:05
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-11-2005 @ 20:34 :
Is het niet iets buiten jullie relatie?
Ik heb gewoon ongelooflijk veel schrik om hem te verliezen. Toch weet ik dat ik hem moet vertrouwen en dat doe ik ook. Maar alleen als hij bij dat meisje is.. alleen dan zit ik met zo'n wrang gevoel.. Hij spreekt nl. elke woensdag af met zijn beste vriendin (tevens zijn ex waar hij stapelzot van was).. Ik heb al wel enkele keren gezegd dat dat mij niet zint, maar hij zegt telkens dat het wel zijn beste vriendin is. En oke, dat is waar. Maar ik zie mijn beste vriend mss een paar keer in een jaar.. Het steekt me soms gewoon zo fel tegen. Ik durf het hem gewoon niet meer zeggen uit schrik voor zijn reactie.. Ooit wou hij onze relatie stopzetten omdat hij dacht dat hij mij niet gelukkig kon maken. Een geluk dat we zijn samengebleven.. Maar nu heb ik zoiets van 'Als ik hem (voor de zoveelste keer) zeg dat het mij niet zint, dan zal hij wel weer denken dat hij mij niet gelukkig maakt'.. Het heeft gewoon geen zin.

Enneuh Loontjuh, ik vind het heel tof voor je dat je zo'n leuke tijden meemaakt met je vriend
Oud 16-11-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 16-11-2005 @ 22:05 :
Ik heb gewoon ongelooflijk veel schrik om hem te verliezen. Toch weet ik dat ik hem moet vertrouwen en dat doe ik ook. Maar alleen als hij bij dat meisje is.. alleen dan zit ik met zo'n wrang gevoel.. Hij spreekt nl. elke woensdag af met zijn beste vriendin (tevens zijn ex waar hij stapelzot van was).. Ik heb al wel enkele keren gezegd dat dat mij niet zint, maar hij zegt telkens dat het wel zijn beste vriendin is. En oke, dat is waar. Maar ik zie mijn beste vriend mss een paar keer in een jaar.. Het steekt me soms gewoon zo fel tegen. Ik durf het hem gewoon niet meer zeggen uit schrik voor zijn reactie.. Ooit wou hij onze relatie stopzetten omdat hij dacht dat hij mij niet gelukkig kon maken. Een geluk dat we zijn samengebleven.. Maar nu heb ik zoiets van 'Als ik hem (voor de zoveelste keer) zeg dat het mij niet zint, dan zal hij wel weer denken dat hij mij niet gelukkig maakt'.. Het heeft gewoon geen zin.

Enneuh Loontjuh, ik vind het heel tof voor je dat je zo'n leuke tijden meemaakt met je vriend
Ik snap dat gevoel zo ontzettend goed van jou! Ik heb namelijk ook die gedachten en gevoelens (denk ik in ieder geval ongeveer ) gehad binnen mijn vorige relatie. Misschien kun je eens met hem praten waarom dat zo belangrijk voor hem is. En hem gewoon eens in de zoveel tijd zeggen dat je hem zo gelukkig maakt ofzo Dan geef je hem ook die bevestiging die hij misschien wel zoekt, maar kun je ook wat makkelijker je ei bij hem kwijt. En misschien als hij kan uitleggen waarom dat afspreken zo belangrijk voor hem is, dat jij je er dan misschien wat beter onder voelt. Ik hoop het echt voor je.

Lief. Dank je wel Ik word echt nog tien keer zo vrolijk van al die lieve reacties hier. Dan besef ik me elke keer weer hoe mensen echt 'volgen' hoe of wat en blij voor me zijn. Dat vind ik echt super
Oud 16-11-2005, 21:19
Verwijderd
Net heb ik m weer even gezien. Echt zo ongelooflijk fijn! Al is het maar voor dat kleine half uurtje wat we bij elkaar zijn. Ik kan gewoon niet stoppen met genieten. Ik heb het gevoel dat we elkaar alles kunnen zeggen en elkaar gewoon zo goed aanvoelen. En als ik dan zie hoe hij nog steeds zo goed met mijn zusje omgaat en zo liefdevol mijn zusje knuffelt en betrokken is bij haar dingen en bezorgd om dr is... Dan ga ik nog meer stralen van geluk. Dat doet me echt heel erg veel goed.

Vandaag zei hij dat hij het gevoel had dat hij ook echt een fout kon maken, dat dat niet erg zou zijn enzo. Dat hij dat zo fijn vond. Dat doet me echt goed om te horen. Elke keer zegt ie van die kleine dingetjes waardoor ik echt het idee krijg dat hij echt zichzelf kan zijn bij mij, steeds meer. En dat vind ik echt heel belangrijk.
Morgen zie ik hem weer en ik kan gewoon niet wachten tot ik hem weer in mijn armen kan sluiten en zijn glimlach kan zien en zijn stem kan horen. Kan horen hoe hij lacht en lol maakt en lief is voor de mensen om wie hij geeft.

Het voelt zo goed allemaal, zo perfect. Alsof alles ineens op z'n plaats valt. Ik voel me ook zo volwassen binnen en met deze relatie. Vroeger had ik dat helemaal niet. We kunnen elkaar vrij laten en geven ruimte aan elkaar en toch zitten we de hele dag aan elkaar te denken en kunnen we beiden niet wachten totdat we elkaar zien en ga zo maar door. Ik voel me vrij en veilig en super binnen en door (deze relatie met) hem.

Hij heeft die kleine dingen die ik ook heb, hij geeft mij zoveel zelfvertrouwen en ook zekerheid. Hij geeft me ook zoveel vertrouwen in hem en van die jaloersheid die ik vroeger ervoer is helemaal niets over heb ik het gevoel. Ik ben mezelf en dat is goed. En dat zegt hij ook en dat geeft zo'n fijn gevoel. Hij is er voor me en is zo lief voor me en ik hoop gewoon dat ik dat ook aan hem terug kan geven zeg maar. Al is het maar een klein beetje

Nu ga ik maar lekker dromen over hem. Grr.. Hij is zooo van mij En damn wat ben ik daar blij mee en trots op
Oud 16-11-2005, 21:19
Verwijderd
En ik heb maar 5 smilies gebruikt
Oud 16-11-2005, 22:02
berlin
berlin is offline
woah loontje je klinkt echt supergelukkig goed man
Oud 16-11-2005, 22:11
rots
rots is offline
Verliefd! Verliefd! Verliefd! Verliefd! Verliefd! Verliefd! Verliefd! Top over mn oren...
Oud 16-11-2005, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik een tijdje terug gehad, heel idioot. Normaal gesproken ben ik sowieso niet heel onzeker en bang, en al helemaal niet zo afhankelijk van mensen. Maar toen was ik opeens heel bang om hem kwijt te raken. Mijn vriendje is ook zo'n meisjes-jongen die beter op kan schieten met meiden dan met jongens, dus ik word daar nogal eens zenuwachtig van. Nergens voor nodig, maar in die onzekere periode kon ik het opeens gewoon helemaal niet meer hebben.

Misschien helpt het om er heel duidelijk over te praten met je vriend? Bij mij is het eigenlijk vanzelf overgegaan, maar dat komt volgens mij omdat ik van mezelf niet het persoon ben om me zo te voelen en zo te gedragen. Misschien kun je melden dat je je een tijdje heel onzeker voelt en dat je toch iets meer bevestiging wilt?

Kijk, dat hij met z'n beste vriendin wil afspreken, dat is heel normaal - ik wil mijn beste vriendinnen ook minstens een keer in de week zien. Maar het helpt al veel als hij erbij vermeldt dat hij jou véél leuker vindt dan wie dan ook en dat hij verliefd op jóu is Natuurlijk spreekt dat voor zich, maar het is wel fijn om het te horen. Dan realiseer je je misschien meer dat die beste vriendin geen bedreiging voor jullie relatie is.

Enne, ontopic: Goed. Ben zo blij met hem en met ons. En met mijn vriendinnen trouwens, het was echt gezellig vanavond. Maar ik wil een van mijn beste vriendinnen toch wel weer zien, nu, want ze doet allemaal spannende dingen waar ik nu niks over hoor!
Oud 17-11-2005, 10:59
Verwijderd
Gevangen tussen de vraag of we bij elkaar moeten blijven of uit elkaar moeten gaan. En allebei de keuze's vallen me zwaar .

Oud 17-11-2005, 11:13
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-11-2005 @ 19:50 :
ik weet het niet, ben wel de laatste tijd fucking vrolijk, maar niet verliefd?

te wazig voor woorden
Wazig ja, maar ik zou graag willen weten wat je nu precies bedoelt?

Regels voor berichten