Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik verdien hem niet.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar het is helemaal goed gekomen want hij is op een manier die ik niet weet aan mijn telefoonnummer gekomen en vroeg of ik langs wilde komen en een film wilde kijken gisteravond, en vrijdag gaan we naar de film ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (en 3 dagen nu ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alles is supergoed als we samen zijn, maar ik kan hem alleen in het weekend zien en dan heb je soms van die dagen... Zoals vandaag ![]() En toch weet ik dat het goed zit tussen ons.. 'k Mis hem denk ik te hard ofzo.. En ik wil mij zo helemaal niet voelen. Ik zou blij moeten zijn... Zucht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enneuh Loontjuh, ik vind het heel tof voor je dat je zo'n leuke tijden meemaakt met je vriend ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lief. Dank je wel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien helpt het om er heel duidelijk over te praten met je vriend? Bij mij is het eigenlijk vanzelf overgegaan, maar dat komt volgens mij omdat ik van mezelf niet het persoon ben om me zo te voelen en zo te gedragen. Misschien kun je melden dat je je een tijdje heel onzeker voelt en dat je toch iets meer bevestiging wilt? Kijk, dat hij met z'n beste vriendin wil afspreken, dat is heel normaal - ik wil mijn beste vriendinnen ook minstens een keer in de week zien. Maar het helpt al veel als hij erbij vermeldt dat hij jou véél leuker vindt dan wie dan ook en dat hij verliefd op jóu is ![]() Enne, ontopic: Goed. Ben zo blij met hem en met ons. En met mijn vriendinnen trouwens, het was echt gezellig vanavond. Maar ik wil een van mijn beste vriendinnen toch wel weer zien, nu, want ze doet allemaal spannende dingen waar ik nu niks over hoor! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Leugens Orpheo | 86 | 24-08-2006 18:34 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 | |
Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 2) Verwijderd | 498 | 29-08-2004 10:58 |