|
|
Bekijk resultaten poll: Wie is voor jou dé Robinson van 2005? | |||
Marnix |
![]() ![]() ![]() ![]() |
55 | 76.39% |
Emma |
7 | 9.72% |
Marleen |
3 | 4.17% |
Fleur |
7 | 9.72% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 1 stem op meerdere personen mocht niet, dan had hij dus marleen of fleur moeten kiezen wat dan weer lullig geweest zou zijn tegenover een van hun ![]() Verder is Marnix mijn favoriet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, dat wou ik ook al zeggen ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind Emma toch ook wel stoer, je zag dat ze echt wel kon overleven in haar eentje op dat eiland! ![]() En ik vind het niet eerlijk dat ze ervoor wordt afgerekend dat ze zolang op dat winnaars eiland had gezeten, kon zij toch ook niks aan doen? Marleen heeft idd Esther er mee helpen uitkicken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze zichzelf er maar niet mee in gevaar brengt is ze poeslief. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
toen met esther vond ik haar en meredith helemaal niet leuk. Daarna trok dat wel weer een beetje bij. Maar ik gun haar nog steeds geen overwinning. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus: 1. Marnix ![]() 2. Emma 3. Fleur 4. Marleen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een keer twee keer achter elkaar een man is toch niet erg. Als ze het verdienen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond Frank de ultieme Robinson voor Expeditie Robinson. Die was een goede overlever, genoot van de natuur én was sociaal. En dat Olivier niet had gewonnen vond ik toen wel erg jammer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij was alleen nogal geobsedeerd door de taken die hij had (vooral het hout hakken, die gast had genoeg hout gekapt om daar nog 2 jaar een vuur brandend te houden ![]() Frank was ook zeker een goede Robinson ![]() Jutta niet, maar altijd nog beter dan Judge ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, het jaar van Jutta was -wat betreft de finalisten- absoluut niet het beste jaar. Robin had toen gewoon niet van de evenwichtsbalk af moeten zijn gevallen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1. Marnix (de enige echte Robinson volgens mij, heeft alles, is eerlijk, sterk, sociaal) 2. Emma (gezien de evolutie van onzeker meisje tot een meisje dat er staat) 3. Fleur (eigenlijk Marleen maar door dat gedoe met Esther) 4. Marleen Nee, je moet het toch maar doen als jong meisje wat Emma heeft gedaan. Ze zal er sterker uitkomen. |
![]() |
|
|