Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2005, 20:08
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Counterfeit schreef op 09-11-2005 @ 18:39 :
godvers veel bier zuipen je zal merken dat sochtends je huid lekker droog is

Juistenem

----

Ikzelf heb ook erg goed spul, dat heet

Marbert

eerlijk is echt eerlijk

na 2 dagen duidelijk verschil, want je huid wordt minder rood meteen
Oud 16-11-2005, 22:57
Apomes
Apomes is offline
Ik ben gisteren begonnen met chemische peeling! Ze heeft direct al 30% genomen (het sterkst)! Op mijn been heb ik al laten doen en dat werkt goed! morgen of overmorgen zal ik beginnen te pellen in mijn gezicht! Binnen 2 weken moet ikt erug gaan voor de 2 de keer en dan laat ze het even langer branden zodat je meer pelt enzow! Je moet wel goed je gezicht insmeren voor te bevochtigen anders gaat je huid heel fel trekken en dat voel ik nu zelfs ook al als ik erover wrijf! Volgens mij gaat deze truc lukken! (in totaal 4 keer gaan)
Oud 17-11-2005, 10:35
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
juno schreef op 08-11-2005 @ 18:37 :
je hele gezicht wordt er wel erg droog van. Dan ga je talgkliertjes nog harder werken om de huid weer vet en soepel te krijgen!

zonnebankkuurtje.
je spreekt jezelf tegen he.
Zeker door de zonnebank ga je extra puisten ontwikkelen. Eerst ziet je huid er een tijdje gaaf uit, maar na een tijd komt er een reactie van je uitgedroogde huid, en dat is niet mooi. Geen enkele weldenkende dermatoloog zal nu nog een zonnebankkuur voorschrijven.

Wat bij mij wel hielp: bakken water drinken, en sporten. Sauna ook. En natuurlijk goed reinigen (Avène, Roc, La Roche Posay en dr. Hauschka zijn goede merken, wel wat duurder maar ik merk duidelijk het verschil), en goed hydrateren (om bovenstaande huidreactie dus te voorkomen).
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 17:57
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Godverdomme vetzak eet es wat minder, waar komen die puisten anders vandaan?!
Veel water drinken vooral.
Ikzelf merk het al bij mn huid dat een reep chocolade..

Laatst gewijzigd op 21-11-2005 om 17:59.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 20:11
dommedaris
dommedaris is offline
hey allemaal,
ik heb er ook heel erg last van gehad, en het is bij mij aangeboren want iedereen in ons gezin heeft het, of heeft het gehad. ik had het best wel erg over mijn hele gezicht. maar ik heb iets dat echt super goed helpt! ik weet niet of het dat alleen is, of in combinatie met de andere spullen die ik gebruik, maar het werkt bij mij. ik ben er zo goed als vanaf!
dit is mijn truck

elke ochtend was ik mijn gezicht met lauwwarm water, en met de scrub van vichy, afspoelen met koud water, lotion van vichy, dagcreme van vichy en dan mijn foundation van biotherm!

elke avond was ik mijn gezicht met lauwwarm water en de wasgel van vichy, afspoelen met koud water, lotion en dan mijn allergrootste truck

KARNEMELK!!!!
je smeert gewoon je hele gezicht met karnemelk in (met een watje) en dat laat je dan de hele nacht zitten! het werkt echt super goed, en de rode vlekken enz. worden er ook veel minder van! ik raad het iedereen aan om gewoon eens uit te proberen. het kost bijna niets en het werkt!!
ik hoop dat, als je er ook last van hebt, het je helpt om er van af te komen.

groetjes elise
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 20:41
einie
einie is offline
ik heb zelf zo'n 5 stappenplan doorlopen bij de huisarts, en daarna ben ik doorverwezen naar de dermatoloog. heb nu een kuur van een half jaar, en ben er zo goed als vanaf
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 07:54
Verwijderd
Heel veel water drinken is ook goed. Het is sowieso gezond om minimaal 2 tot 2,5 liter water te drinken, maar daardoor word je huid ook gereinigd.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 12:28
sas_andrea
sas_andrea is offline
bij mij helpen niet-agressieve middeltjes. dus vooral middeltjes die gewoon voor t normaal reinigen van de huid bedoeld zijn en niet specifiek voor de jonge/vette huid. zo gebruik ik een wasgel van t kruidvat voor gevoelige/droge huid. 's avonds tijdens t douchen was ik daar mn gezicht mee. na t douchen dan een simpele dagcreme van t kruidvat ook voor de gevoelige/droge huid. wel dun opsmeren. producten moet ik wel zo nu en dan wisselen, anders werkt t niet meer. wannaar ik al een puist heb (of iig voel dat er eentje komt), doe ik er een beetje van dat "sos"-spul op. zo'n stift waarmee je de puist aanstipt. werkt trouwens best goed. dat droogt de puist gewoon uit.

met clearasil heb ik zeer slechte ervaringen. werd mn huid heel erg droog van en kreeg ik zwarte vlekken op mn wangen. ook spullen van loreal, big nono. vaak simpele dingetjes doen bij mij de truuc. (de tuinen heeft trouwens ook veel goede spulletjes voor t reinigen van de huid en ze kunnen je er vaak ook goed advies geven. )
Oud 23-11-2005, 16:11
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
pietjehhhhh schreef op 30-10-2005 @ 12:07 :
dat spul PURE ZONE ofzo werkt supergoed
drie stappen ofzo
eerst scrub iets
dan lotion
dan zoown creme
werkte bij mij ook formidabel

je hebt als 1e stap ook n gewone gel, scrubben kan puistjes openmaken en dan kunnen ze gaan ontsteken ed.
zelf even bepalen welek je kiest dus

gewoon 's ochtends en 's avonds het plan afwerken et voila

gezond eten heeft (bij de meeste mensen) wel een goede invloed
en drink veel water, werkt voor heel je lichaam dus ook voor de huid reinigend

verder is t een hoop uitproberen, met eten bv ikzelf had meer schade van stress als van chocola, maar dit zal per persoon wel verschillen

succes ermee
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 18:51
Mara
Mara is offline
Vitaminetabletten slikken en die pure zone doet (deed) wonderen voor mij
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 18:32
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Marc schreef op 29-10-2005 @ 00:06 :
Het kan best zijn dat Roaccutane agressief is. Heb er verder niet echt iets over gelezen. Wat voor kwaad kan het dan verder/later?
Haha, heb je uberhaupt de bijsluiter wel eens doorgelezen?

Roaccutane is het meest erge paardenmiddel wat ik ooit heb geslikt, mijn gezicht lag een half jaar lang compleet in de vernieling, ik kreeg migraine en ik had een bloeddruk van 170/100
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten