![]() |
||
Citaat:
![]() Juistenem ---- Ikzelf heb ook erg goed spul, dat heet Marbert eerlijk is echt eerlijk na 2 dagen duidelijk verschil, want je huid wordt minder rood meteen
||
Citaat:
Zeker door de zonnebank ga je extra puisten ontwikkelen. Eerst ziet je huid er een tijdje gaaf uit, maar na een tijd komt er een reactie van je uitgedroogde huid, en dat is niet mooi. Geen enkele weldenkende dermatoloog zal nu nog een zonnebankkuur voorschrijven. Wat bij mij wel hielp: bakken water drinken, en sporten. Sauna ook. En natuurlijk goed reinigen (Avène, Roc, La Roche Posay en dr. Hauschka zijn goede merken, wel wat duurder maar ik merk duidelijk het verschil), en goed hydrateren (om bovenstaande huidreactie dus te voorkomen). |
![]() |
||
Citaat:
je hebt als 1e stap ook n gewone gel, scrubben kan puistjes openmaken en dan kunnen ze gaan ontsteken ed. zelf even bepalen welek je kiest dus gewoon 's ochtends en 's avonds het plan afwerken et voila gezond eten heeft (bij de meeste mensen) wel een goede invloed en drink veel water, werkt voor heel je lichaam dus ook voor de huid reinigend verder is t een hoop uitproberen, met eten bv ikzelf had meer schade van stress als van chocola, maar dit zal per persoon wel verschillen succes ermee |
![]() |
||
Citaat:
![]() Roaccutane is het meest erge paardenmiddel wat ik ooit heb geslikt, mijn gezicht lag een half jaar lang compleet in de vernieling, ik kreeg migraine en ik had een bloeddruk van 170/100 ![]() |
![]() |
|
|