Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() eind goed al goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ook zonder dat zijn er wel dingen. Bijvoorbeeld als ik een boek lees en daarbij iets nieuws leer (bijv. hoe iemand iets ervaart, waarvan ik het niet verwachtte en mij bekend voorkomt bij mensen irl). Veelal zelfontplooiing, elke keer als ik iets beter begrijp dan voorheen, voel ik me sterker / slimmer / wijzer ![]() ![]() Maar ook als ik goede cijfers voor mijn studie haal en deelcertificaten krijg. 't is een soort teken van vooruitgang; het houdt me bezig. Soms kan het ook iets simpels zijn. Als ik bijvoorbeeld lekker op mijn kamer rondhang en muziek luister. Momenten waar ik even tot mezelf kom.. Op andere momenten ervaar ik een extase. Dat had ik tijdens het lezen van de Wereld van Sofie. Ik ging op een gegeven moment de hond uitlaten en zag ineens alles anders om mij heen. Hoe alles in evenwicht is, alles van elkaar afhankelijk is en samenwerkt .. alles leeft. Ik was verbaasd door wat ik me in dat ene moment ineens allemaal besefte, wat ik voorheen nooit zag. Zulke kleine dingen; ervaren dat het leven niet zo hoeft te zijn als je denkt dat het is. Dat alles mogelijk is en alles nog kan veranderen ![]() Daar sta ik nu. Soms voel ik me nog rot, maar het duurt nooit lang. Ik ben vooral bezig met allerlei dingen in mijn hoofd, dingen die ik nog wil doen en meemaken. Dus is het leven saai? Voor mij niet iig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vooral omdat je zelf kan beslissen wat je ervan maakt. Ik word zelfs gelukkig als ik denk aan mijn toekomst, omdat ik nog zoveel kan doen en er nog zoveel dingen kunnen gebeuren die mijn leven 'n andere draai kunnen geven...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe kijk je als atheïst tegen het leven aan? Verwijderd | 107 | 22-10-2007 14:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Brief aan God Verwijderd | 8 | 28-12-2005 12:01 | |
Liefde & Relatie |
Een verhaal. Ik ben verliefd zonder het te willen GRRR | 20 | 24-04-2003 16:52 | |
Psychologie |
een eigen wereld waar je vast in raakt. Verwijderd | 12 | 21-03-2003 16:46 |