Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik dacht al dat ik je ergens eerder gezien had. Maar ik staarde nog niet hoor, dan heb je mij nog nooit zien staren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga zo naar een cafe in amsterdam en we zouden daarna naar paradiso gaan, maar we gaan niet omdat het duur is en we dan een half uur in de regen naar huis moeten fietsen en omdat we bijna tentamens hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben me hevig aan het amuseren door deze gothische jongeman van Psychologie, die beweert zich opzettelijk te bezeren met zwaarden.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En vixen gefeliciteerd met de kamer. En wij hadden zojuist repetitie en we hebben een nieuw nummer af en sorry sigur dat ik altijd van die lastige baslijnen voor je schrijf. ![]()
||
Citaat:
eigenlijk zou je bij de icoontjes bovenaan ook een ' \m/ ' moeten hebben. maar die is er niet, ![]() ZE MOETEN DE FORUMSOFTWARE VERANDEREN!!!!!1111 ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag ook oncharmant gevreten, en Peepshow op DVD gekeken, en ik zit nu al de hele dag met de themetune in mn hoofd. Gewerkt, gestresst, oude schoolvriend tegengekomen, gekletst, gezellig gedaan, choco gevressen, BB gekeken ( ![]()
Laatst gewijzigd op 24-11-2005 om 21:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben véél te vroeg opgestaan, 3,5 uur voordat ik in de les moest zijn door die rotbusverbindingen ![]() ![]() ![]() En raad eens wat ik morgen ga doen.. winkelen ![]() ![]() Spannnnend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb vandaag de hele dag ziek in bed gelegen en een heel seizoen van that 70's show gekeken en nu eet ik van die crackerdingies en drink ik jus dorange en ben ik niet moe omdat ik de hele dag heb gelegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Op mensen afstappen, hoe? Caviamax | 35 | 05-11-2010 11:17 | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn levensverhaal Verwijderd | 13 | 08-04-2005 20:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Als de dag van gisteren. ro-tje | 53 | 16-07-2004 17:04 |