![]() |
|
**lalala watch us being judgemental**
Pff zal mij een zorg wezen, op welke leeftijd iemand met seks begint, zolang je maar 'geslachtsrijp' en er 'klaar' voor bent (en genoeg voorgelicht bent, want bv. 20 % vd schoolgaande jeugd denkt nog altijd dat jezelf wassen na de seks voldoende bescherming biedt tegen aids/zwangerschap/... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'Ik ben er niet op tegen en een groot voorstander van seks als je er aan toe bent, maar vind dat toch wel erg jong.' Hiermee bedoel ik dat als je er echt aan toe bent ik er heus geen probelemen mee heb(en je moet het ook helemaal zelf weten wat je met je lijf doet), maar ik heb vaak twijfels of iemand van 14 wel echt aan toe is. Toen ik 16,5 was ben ik ontmaagd en dacht toen dat ik er wel aan toe was. Achteraf had ik denk beter kunnen wachten. Niet dat ik nu spijt heb of wat dan ook maar was toch wel te vroeg. En nu is 15 al een redelijk normale leefttijd om aan seks te beginnen en over een tijd is 14 al normaal. Dan denk ik waar zijn we mee bezig?
||
Citaat:
Of we op 14 jarige leeftijd al een echte man of vrouw moeten zijn en niet gewoon nog lekker even kind kunnen blijven. Klinkt misschien overdreven maar denk er maar eens over na. Nare man schreef: Want lichamelijk kun je op je veertiende misschien volwassen zijn, geestelijk ben je dat zeker niet. Dan krijg je de situatie dat men denkt er klaar voor te zijn, maar er achteraf toch spijt van krijgt. De wil van zulke jonge mensen is zo goed te kneden...en je hebt helemaal gelijk, je kunt het niet verbieden. Hier ben ik het dus ook mee eens. Lichaam een geest zijn niet hetzelfde en ik ben dus bang dat veel mensen van 14 denken volwassen te zijn en er aan toe zijn om seks te hebben maar dat achteraf het tegendeel bewezen wordt. Ik ben er ook niet mee eens dat als iemand snel ongesteld is ook snel toe is aan seks. Ik denk dat dat helemaal los staat van mekaar.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat ze doen als ze ouder zijn moeten ze zelf weten Laatst gewijzigd op 22-08-2002 om 15:01. |
![]() |
||
Citaat:
en je praat er over alsof het niks speciaals is "je doet het tog nog meer dan 1x" .. |
![]() |
||
Citaat:
![]() die zijn waarschijnlijk ook niet door de ware ontmaagd, je kan op je 40e ontmaagd worden, ken het goed nog nie de ware zijn, dan maakt leeftijd toch niks uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met sommige jongens meisjes gaat het bijv zo: na het stappen achter een discotheek ff op het grasveldje sex hebben met een "vriendje"of "vriendinnetje" zonder dat ze elkaar al langer dan een paar weken kennen ... dat vind ik dom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
eerlijk gezecht is het ook helemaal niet zo speciaal.... wat is er dan zo speciaal aan? me vriend had ik al zo vaak naakt gezien.. 'k had het al vaker gevoeld dat hij in me zat... om het nou zo speciaal te vinden alleen maar omdat het nieuw was dattie in me klaarkwam.... nouja.. viel reuze mee... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriend is op een kutmanier ontmaagd en heeft daar heel erg lang last van gehad. Hij was toen ook 14. Dus je kunt wel luchtig zeggen dat het wel meevalt maar sommigen kunnen zich er lang kut door voelen.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ff om te reageren op dit topic...okeej meisjes en jongens gaan tegenwoordig veel jonger met elkaar naar bed..als ze 13/14/15 zijn..maar dan heb je nog verschillen...mensen die met hun vriend/ vriendin naar bed gaan om stoer te doen, dus om erbij te horen en te kunne zeggen van JeeeeJ ik heb het gedaan met me vriend! En je hebt mensen die het met hun vriend/ vriendin doen omdat ze het echt willen..omdat ze eraan toe zijn.. En ik was ook 14 toen ik het deed hoor! Ik had al 4 of 5 maanden wat met die jongen en ik kende hem in totaal al een maand of 8. En ik heb er echt geen spijt van gehad en nu nog steeds niet, ook al is het nu uit...En bij mij wisten ook alleen me beste vriendinnen het en niet heel de buurt en de school, want ik vind het nou niet echt iets om trots op te moeten zijn. En waarom is het raar dat als je op je 14e met iemand naar bed gaat het op je 16e allang uit is??? Dat heeft er toch nix mee te maken?!?!?! Dat kan ook gebeuren op je 17 of 18! Citaat:
![]() Je kan ze toch niet tegen houden!!! Als ze het echt willen doen ze het toch wel...en dat wisten mijn ouders dus ook en die hadden liever dat ik dan aan de pil zit en het gewoon safe doe dan dat ik een beetje ga klote en helemaal nix gebruik!!! Maarja hierin blijven de meningen toch verschillen haha |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat gewoon een feit is, is dat mensen zich tegenwoordig steeds meer laten opfokken door allerlei opvattingen. Kijk maar eens op dit forum, hoeveel puberende bakvisjes er met de handen in het haar zitten 'help, ik ben 13 en heb nog nooit gezoend'. Get a grip...het is een gebrek aan een duidelijk referentiekader en een gebrek aan inzicht (iets wat overigens wel eigen is aan die leeftijd). Het is gewoon beter je niet te laten leiden door de waan van de dag en een afgewogen oordeel te vormen...wat dat betreft kun je beter niet op dit forum komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben een best lief iemand hoor , wil mezelf geen ego aan praten maar het is gewoon zo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
HELP!!! Seks "Geen zin" wusz | 51 | 01-06-2009 16:37 | |
De Kantine |
Vertel iets over jouw nacht #2 TopDrop | 500 | 13-01-2008 13:15 | |
Seksualiteit |
Jeugd en seks Carrera | 57 | 29-08-2004 14:53 | |
Seksualiteit |
Waneer aan sex te beginnen wr_faya | 38 | 11-04-2004 15:34 | |
Seksualiteit |
Een aansluitende vraag op het topic "steeds vroeger seks" Dr_Love | 36 | 22-08-2002 18:34 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 |