![]() |
||
![]() |
Citaat:
Juist, en die haal je niet bij de Hans And0rs..... Kei gave bril ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
same here. en ik heb -5.5 aan allebei de ogen. het is altijd gepruts met mijn lenzen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
jij bent zelf de grootste pauper! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Nouja, ehm dat is ook weer iets teveel gezegd. Het ziekenfonds betaalt natuurlijk ook ![]() Laatst gewijzigd op 25-07-2005 om 09:57. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb trouwens -7 en -5 en lenzen. Ik heb ook een bril die ik alleen draag als ik net uit bed kom of als ik een dag niets doe. Ik ga nooit met mijn bril naar buiten, maar hij valt wel mee. |
![]() |
|
Ik heb ook een bril! (Ben wel een meisje, maar though..)
Heb 'm niet altijd op, heb 'slechts' een afwijking van -1,25 ofzo.. Maar vind 'm best leuk staan. De mijne is van Ray Ban. Die heeft ook hele leuke mannenbrillen, moet je anders maar ff op de site kijken (www.rayban.com).
|
ik heb sinds mijn tiende ofzo lenzen, daarvoor droeg ik altijd brillen. Ik vond brillen altijd zo kut, omdat er altijd vlekken enzo opkwamen. Ook ging ie altijd beslaan als je ergens binnen kwam en tijdens regen zie je helemaal geen ene moer.
sinds kort draag ik weer een bril.(een GUCCI van E666,- ![]() ik heb de bril in eertse instantie genomen om in de avond uren mijn lenzen uit te doen en alsnog te kunnen kijken. En in een pak zie ik er beter uit met bril ![]() maar ik vind een bril zo veel makker dan lenzen dat ik mijn lenzen bijna nooit meer in heb ![]() ![]() ![]() heb de bril overigens gehaald bij "het huis: Rinck" vind het wel een goede service daar. ik heb mijn bril niet uit hun standaart collectie gekozen, die aan de muur hangen. Ik kreeg een andere collectie voorgeschoteld. Hun speciale collectie. een goede service vind geven ze wel vind ik. ik haal ook al jaren mijn lenzen bij hun en heb al tijden een "vaste verkoper" die mij help. *edit* mischien nog een handige berichtje over brillenwinkels: http://www.seniorweb.nl/nieuwstoon.a...ID=3&SoortID=3 Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 23:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil mn ogen ook laten laseren, een bril is onhandig! elke keer dat ding in mn helm friemelen..... maja voorlopig heb ik geen geld om mn ogen te laten laseren.
||
Citaat:
![]() Ik heb een hippe Dior bril, maar merken boeien me echt niet, dit was de bril die ik moest hebben. Van de opticien mocht ik m niet hebben want hij stond me niet en mn ogen zaten te dicht bij mn neus, wat een eikel... Toch heb ik m. Bij Specsavers/Hans Anders kan ik écht geen fatsoenlijke bril vinden, wat een lelijke dingen hebben ze daar! En lenzen durf ik ook niet, mn bril is toch hip. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach, draag al vanaf mijn 3e of 4e een bril (en tot mijn 6e zo'n pleister vanwege een lui oog), je raakt eraan gewend ook al voelt iedere bril wel anders aan. ik heb nu een van de specsavers en ook al adverteren ze wel met spotgoedkope prijzen, dat valt toch nog behoorlijk tegen. goed, ik heb wel een duur montuur, maar die glazen (dun geslepen, ontspiegeld) zijn ook niet bepaald goedkoop. (+4,5 / +4) het makkelijkste is om gewoon in zo'n winkel verschillende brillen te proberen, die verkoopmensen hebben over het algemeen wel goed zicht op welke bril wel en welke niet bij je gezicht past. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |