|
|
||
|
Citaat:
Maar ik ben het er volledig mee eens. In vorige films was hij heel beheerst en wijs en rustig, en nu gefrustreerd en opgewonden "smijt deur open HEB JE JE AANGEMELD VOOR HET TOERNOOI " enz enz
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb hem nog steeds niet gezien, maar working on it, en het is niet echt top dat boek 7 pas in 2007 verschijnt ofzo, dat is ruim 1,5 - 2 jaar
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien zou ik er niet aan moeten denken dat Gandalf in HP zit. Hij was prima geweest, maar iedereen zal Gandalf voor zich zien, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zeg dat Ian McKellen als Gandalf niet op Ian McKellen als Perkamentus zou lijken, punt uit. Kleren en tekst doen veel. Je zou hem amper herkennen. Oké, 't is een tovenaar, en de gelijkenissen zijn er zowiezo, maar die hebben niks met de acteur te maken. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
joh dat is een goede film, snel huren! (russel crow&Joaquin Phoenix op hun best) |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Komt er een beetje veel Ron in voor? Niet dat hij nog leuk is, maar hij is vast grappig, dat is hij in de boeken ook.Maar als zij er allemaal wel veel in voorkomen, ga ik hem wel kijken
|
|
|
|
||
|
Citaat:
)Ik vond dat er in dit deel meer humor zat dan in de andere delen trouwens.
|
|
||
|
Citaat:
Maar Snape vond ik in deze film zó grappig.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En trouwens, waarom denk je meteen aan andere (oude) acteurs met baarden in een soortgelijke rol (nou ja oke die in Troy is mss wel iets anders )? Dat is juist zo voorspelbaar... Het is juist leuk om een heel andere acteur in zo'n rol te zien! Maar goed, kan pas over 2 week naar de film helaas... Druk druk druk!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk namelijk dat de LotR serie lang genoeg geleden is uitgekomen om Ian McKellen de rol te geven na de dood van Richard Harris zonder dat je een ander personage erin terug zag. ps. maar even ian mckellen tezijde, ik denk dat er best aan aantal geschiktere acteurs voor de rol waren dan sir Michael Gambon |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond ze in deel drie ook al grappig, met die Marauder's Map.En ik heb de film niet gezien, maar wat ik van Ron's 'kapsel' heb gezien vind ik vreselijk
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil de eerste Perkamentus terug Maar dat gaat niet
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En Snape is cool! Ook even de spoiler eruit gehaald.
Laatst gewijzigd op 02-12-2005 om 20:12. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-12-2005 om 20:06. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Sorry, ik snap de verwarring ja. Een spoiler in een topic over de film, dan verwacht je wat anders... ![]() Uhm heb de mijne weggehaald... Maar als jij je bericht wil aanpassen, graag
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Een stuk beter zo En @ Mikado: WIJ zeuren het topic dood Hah! En ik ben het uiteindelijk wel ongeveer met je eens, hoor, je hebt me bijna overtuigd (Behalve over Ian McKellen, want die wil ik nog steeds niet als Perkamentus, haha!)
|
|
||
|
Citaat:
Zet je msn toch eens aan!
|
||
|
|
||
|