Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, komt is een keer nar MHC Oss zou k zeggen! Daar is t alles behalve KAK... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Hockey SUCKS!
Ik ben er dit seizoen na ehhm...zes jaar afgegaan en dat is de beste keuze geweest die ik in mijn hele leven heb gemaakt. ![]() Op mijn club zat het inderdaad vol met van die kraagjes enzo. Het ging er alleen maar om of je in het weekend uitging, met welke jongen je dan "ging" enz. Bah. ![]() Nou ja, ben blij dat ik er vanaf ben. Hardlopen for life... ![]()
|
Ligt er heel erg aan waar je speelt, ik heb 4 jaar gespeeld bij een club in Zuidlaren (jaaaa, die bestaat) en daar was dus echt serieus niet 1 kakker te bekennen...Maar als we tegen clubs in Groningen ofzo gingen spelen, kwamen we indd wel alleen maar kakkers tegen (die ons dan weer gingen bestempelen als een stelletje boeren, omdat we geen polo's enz droegen
![]()
|
![]() |
de sport zelf is niet kak, maar de figuurtjes die er rondlopen, die zijn kak. Vooral bij ons bij de hockeyclub daar gaat het erom wie de meeste (polo's) en duurste kleren kan dragen......
ga je echter bij een club 8 km verderop kijken dan zie je de skaters voor je neus voorbijlopen bij die club. het ligt dus gewoon aan het sfeertje dat er hangt, dat maakt de sport KAK of juist niet |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (dit was zeker niet het antwoord wat je wilde horen) Maar het wordt wel minder een kaksport vind ik, totdat ze weer is zo een top hockeyer interviewen. Heb er laatst een horen praten en dat was een kakker. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Eeej ik zit al 8 jaar op hockey... zijn dr nog meer mense die daar op zitte...
En vinde jullie ut nou een kaksport...dat word heel vaak gzegd maar ik vin dat dus eigelijk helemaal niet.... wordt: Hey, ik zit al 8 jaar op hockey. Zijn er nog meer mensen die daar op zitten? En vinden jullie het nou een kaksport, dat wordt namelijk veel gezegd, maar ik vind dat dus eigenlijk helemaal niet. 0000000000000000000000000 Zoooo.... Lastig hae, interpunctie en spelling ![]()
||
[SIZE=0,5]
Citaat:
![]() Hockey is Stoer! ![]()
||
Citaat:
|
Hmmz... Jongens en meisjes... Wat is een up? Ik vraag me dat ook regelmatig af... Dit topic is idd oud, maar als iemand het omhoog haalt met een toegevoegde waarde, en we gaan daar rustig in verder, waar zou dat niet mogelijk kunnen zijn? Moet je dan echt op alles een slotje komen?
Er kan dus best een nieuw hockeytopic geopend worden, indien dat gewenst is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
hockey regels? DAH | 3 | 24-05-2012 00:15 | |
Vrije tijd |
[Hockey] Wat voor merk stick soort ; soort voetbalschoen gebruik jij? JonathanMJ | 5 | 02-11-2009 21:21 | |
Vrije tijd |
Nieuwe Stick fluide glacial | 32 | 03-01-2004 00:04 | |
Vrije tijd |
blessures Boogie | 43 | 15-10-2003 15:52 | |
Vrije tijd |
leuk over hockey praten?! Babs123 | 9 | 02-10-2003 19:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Iedereen replyen svp. Sikamikanico | 86 | 14-07-2002 20:37 |