Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
-Te anders tenopzichte van de vorige CD. En dat willen mensen vaak niet. "Nobady likes changes'. -Te hetzelfde als de vorige CD. En dat willen mensen ook niet. 2 keer dezelfde CD is niet leuk. -Niet leuk meer om wat voor rede dan ook. Je kan niet altijd 't publiek de schuld geven.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vind ik ook een beetje jammer aan koRn, dat ze precies altijd dezelfde structuur hebben. Maarja, dat vind ik maar en ik ben maar een groentje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Nou met structuur bedoel ik niet zo zeer de nummers op zich. Die zitten goed in elkaar. Maar ik bedoel de hele cd. Er wordt van de hak op de tak gesprongen, het is geen eenheid van nummers. De nummers hangen een beetje als los zand aan elkaar en dat is jammer.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien heb ik het niet zo op die bands die zichzelf zown 'image' aanmeten (behalve als dat met een laag sarcasme gebeurd maar dat is met slipknot geloof ik niet het geval) "If you're 555 then I'm 666" paaalleeaasse |
![]() |
||
Citaat:
still you look in my face, I'm somebody new toy - nobody wants anything I got Wich is fine, because you are made of everything I am not If you are 555 , then I'm 666 what's it like to be a heretic...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
boodschap: als jullie mij haten, zal ik jullie nog meer haten. NB: iedereen kan hier een eigen interpretatie aan geven
||
Verwijderd
|
Citaat:
en btw het booklet bij 'iowa' is het geld zeker waard! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het meer neppe stoerdoenerij die band... niet dat iemand iets aan mijn mening heeft... zijn ze trouwens nog bezig met een nieuwe cd?? |
![]() |
||
Citaat:
murderdolls, stone sour, solo cd van de dj, solo cd van die clown....
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
misschien eens wat beter naar luisteren alle populaire nummers lijken misschien een beetje op elkaar maar als je ff werkelijk aandacht schenkt aan het meerdere malen beluisteren van hun hele cd's en niet doorskipt naar 1 van je favo nummers hoor je het wel.
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Slipknot kapt ermee Troll | 17 | 04-04-2006 06:23 | |
Muziek |
slipknot namnatulco | 62 | 23-02-2006 21:30 | |
Muziek |
(wederom) Nieuw Nummer Slipknot Verwijderd | 12 | 22-04-2004 07:26 | |
Muziek |
Slipknot FabI13 | 60 | 17-02-2003 00:06 | |
Muziek |
Slipknot uit elkaar Yeah_Right | 128 | 01-01-2003 15:23 | |
Muziek |
Slipknot niet uit elkaar lees maar ff!!!!! melkunielsie | 41 | 05-10-2002 06:08 |