Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2005, 22:28
Verwijderd
Ja altijd goed
Advertentie
Oud 07-12-2005, 22:29
Aurora
Aurora is offline
Ja, goed

Al is zijn familie nog steeds stommig.
Oud 07-12-2005, 22:37
Ruby
Ruby is offline
Goed

Hij is zo lief
Oud 07-12-2005, 22:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Until My End schreef op 07-12-2005 @ 23:24 :
Zo ver ik weet ben dat niet geloof ik.
Beetje jammer dat t bij jou nog steeds niet echt lekker gaat. Maar er zal voor jou ook vast nog wel een periode aankomen dat t allemaal beter gaat.
Was t maar zo... Ik wil momenteel gewoon even niets. En tegelijkertijd wil ik 100 leuke dingen doen zodat het weer leuk wordt.
Oud 07-12-2005, 22:41
Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-12-2005 @ 23:37 :
Was t maar zo... Ik wil momenteel gewoon even niets. En tegelijkertijd wil ik 100 leuke dingen doen zodat het weer leuk wordt.
Is t dan misschien niet beter of ff afstand van elkaar te nemen om alles op een rijtje te zetten enzo? Of zit ik nu heel dom te lullen?
Oud 07-12-2005, 23:07
Verwijderd
* verliefd *

Leuk om hem cadeautjes te geven, heerlijk om dan dat gezicht te zien!
Ben blij met hem, en zou bij niemand anders willen zijn dan bij hem...
Oud 07-12-2005, 23:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik voel me zo kut. Niet eens omdat ik hem mis, maar omdat ik zo onzeker ben over ons. Ik heb 't gevoel dat ik niet goed genoeg voor hem ben. Dat hij dichter bij huis zo iemand kan vinden die beter voor 'm is.
Hij is zo slim en grappig en weetikveel, en ik ben dat allemaal niet. Ben ook bang voor wat er gaat gebeuren als hij gaat studeren. Hij ontmoet dat veel mensen van zijn niveau, terwijl ik de middelbare school niet eens heb afgemaakt.
Ik denk echt vaak dat hij beter af is met iemand anders...
Oud 07-12-2005, 23:52
Dato_16
Dato_16 is offline
Inmiddels alweer 3 maanden erg goed
Oud 08-12-2005, 08:10
Estar
Estar is offline
Klote
Oud 08-12-2005, 08:40
cagie
cagie is offline
Goed Na een telefoongesprek van anderhalf uur durfde ik hem eindelijk te vragen of hij zin had om eens iets af te spreken. Was eigenlijk nog best eng. Maar hij reageerde er heel leuk op en ik hoop echt dat het iets wordt tussen ons want ik vind hem echt heel leuk.
Oud 08-12-2005, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 07-12-2005 @ 18:22 :
Hoe VOEL jij je op relationeel gebied?

Is anders toch echt de topictitel
Da's heel iets anders dan 'wat zijn jouw gevoelens op relationeel gebied' Je kan best zeggen "Ik voel me goed," dus meneer daar heeft geen gelijk. Zo.
Oud 08-12-2005, 11:16
Verwijderd
Gister voelde ik me toch wel een heel stuk beter dankzij een heel onverwacht gesprek met iemand anders erover. Nooit gedacht dat ie het er met hém over gehad zou hebben
Maar dat goeie gevoel is nu weer een beetje verdwenen. Het blijft gewoon moeilijk zo
Oud 08-12-2005, 11:40
snoopy
snoopy is offline
Ik ben heel blij met hem. Gisteren voelde ik me heel erg rot en toen was ie heel erg lief (thee zetten, kriebelen etc.)
Oud 08-12-2005, 12:34
T!ne
T!ne is offline
Vandaag een normaal gesprek gehad met hem.. Een vriend van ons stond erbij. Een beetje gepraat over mijn examen. Pff.. Had zo'n drang om hem te kussen..
En toen hij doorging omdat zijn bus daar was, wou ik *dag lief* zeggen.. Mag niet Mag niet Mag niet!
Oud 08-12-2005, 12:39
Verwijderd
Gewoon zwaar klote
Oud 08-12-2005, 12:49
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 08-12-2005 @ 12:40 :
Ik ben heel blij met hem. Gisteren voelde ik me even rot en toen was ie heel erg lief.
Oud 08-12-2005, 14:47
T!ne
T!ne is offline
Waarom moet zij nu plots zeggen dat ze dachten dat zij ruzie hadden omdat hij mij meer miste dan haar ..? Dat houdt helemaal geen steek. Ik kan nu veel beter met haar praten en als ik dat dan zeg, dan komt die 'vriendin' even wat roet in het eten gooien..
Waarom??
Toch.. Ik blijf hem missen ..
Oud 08-12-2005, 15:34
Verwijderd
Het lijkt gewoon of ik niet meer echt verliefd kan worden.
Oud 08-12-2005, 15:54
Erbenda
Erbenda is offline
Ik wil m vaker zien ... Ik vind dat ik m te weinig zie, en dat ik m te vaak moet missen .
Oud 08-12-2005, 15:57
Ruby
Ruby is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-12-2005 @ 00:49 :
Ik voel me zo kut. Niet eens omdat ik hem mis, maar omdat ik zo onzeker ben over ons. Ik heb 't gevoel dat ik niet goed genoeg voor hem ben. Dat hij dichter bij huis zo iemand kan vinden die beter voor 'm is.
Hij is zo slim en grappig en weetikveel, en ik ben dat allemaal niet. Ben ook bang voor wat er gaat gebeuren als hij gaat studeren. Hij ontmoet dat veel mensen van zijn niveau, terwijl ik de middelbare school niet eens heb afgemaakt.
ik snap hoe je je voelt, mijn vriend is nu aan het studeren en wij wonen ook ver uit elkaar. Heb echt vaak precies hetzelfde gevoel als jij nu hebt. Maar dan als hij zegt dat hij van me houdt, dan voel ik meteen een heel stuk beter.

Maar als hij echt om je geeft zal hij niemand anders willen dan jou, want zoals jij is er maar één! En diegene wil hij blijkbaar.
Probeer anders even met hem erover te praten, dat zal vast opluchten.

Sterkte
*knuffel*
Oud 08-12-2005, 16:25
I C U
I C U is offline
Hmm... Oké, het is definitief, alle jongens die eventueel mijn aandacht zouden kunnen grijpen, zijn verdwenen (lees: bezet of gewoon stom) DUS! Dolle boel!

Nou ja, vooruit, gelukkig zijn er nog zo'n drie miljard over
Oud 08-12-2005, 16:33
Verwijderd
Ik zou wel weer een relatie willen eigenlijk.
Oud 08-12-2005, 16:39
Verwijderd
wahoeeeeeeeeeeeeeeee
Oud 08-12-2005, 16:41
langejongen
langejongen is offline
Tussen ons gaat het goed en hier thuis ook.
Zaterdag zien we elkaar weer.
Oud 08-12-2005, 16:49
groovy
groovy is offline
eigenlijk best wel goed

Nu ruim een jaartje samen en merk dat er nog steeds heel veel groei inzit enzo..maar ik denk wel dat het nu de goede kant opgroeit, in plaats van de verkeerde kant, dat gevoel had ik namelijk eerst..maar ik zie weer vooral de leuke kanten van hem en geniet daarvan zelfs van zijn flauwe grapjes en ondanks alles zijn we voor elkaar blijven vechten en dat vind ik toch wel knap van ons tweetjes..

Heb echt zin in de kerst met hem en wat extra dagen samen door te brengen in ons drukke leventje
Oud 08-12-2005, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Until My End schreef op 07-12-2005 @ 23:04 :
Heb geen relationeel gebied....
Ik denk dat ik in dezelfde situatie zit.
Oud 08-12-2005, 17:44
Qamra
Qamra is offline
hey.. hoe normaal is het als je je hand op iemands knie legt als je alleen maar hun aandacht wil voor iets (vreselijk onzinnigs trouwens)?

Ik wil meer nu
Oud 08-12-2005, 17:53
I C U
I C U is offline
O, misschien is er toch eentje niet definitief van de baan... Hm. Maar ik geloof niet dat ik... Nou ja. We gaan maar gewoon nergens van uit, goed? Djiez, soms word ik echt knettergek van mezelf, maar ik geloof dat ik dat gisteren al had gepost? Ja toch? Anyway. Blaat.
Oud 08-12-2005, 18:07
WolterB
WolterB is offline
Vandaag was erg bijzonder
Oud 08-12-2005, 18:12
Verwijderd
Mwajah, ik vind een meisje leuk en zij mij niet. Ze weet niet wat ze daarmee aanmoet, is voor haar ook de eerste keer. Daarom reageert ze een beetje afstandelijk, alsof ze me wil negeren. En dat is dat niet zo leuk.

Maar ze gaat binnenkort een maand op vakantie en misschien moet ik daarna heel rustig aan proberen om er iets van te maken.
Oud 08-12-2005, 18:14
Sitroentje
Sitroentje is offline
Helemaal verliefd enzo
Maar ik kan hem vanavond niet zien En morgen en overmorgen en overovermorgen ook al niet... Of misschien toch wel dan. Waarom gaat de tijd zo traag?!
Oud 08-12-2005, 19:02
Roosje
Roosje is offline
Ik vertrouw hem, geloof ik.
Oud 08-12-2005, 19:22
Sad Rebel
Sad Rebel is offline
OMG! Ik zag net het leukste kassameisje ooit bij de Albert Heijn!
Oud 08-12-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Het feit alleen al dat jij zijn vriendin bent, zegt al dat hij het op al die punten blijkbaar niet met je eens is

Ontopic: helemaal goed. Enorm melig vandaag met elkaar, maar ja, dat krijg je ook na zo'n saaie dienst. Vanacht was echt super... hij is super...
Oud 08-12-2005, 20:15
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Waarom komt hij niet hier studeren?
Oud 08-12-2005, 22:13
ST*R
ST*R is offline
goed
(ben alleen zo bang dat ik hem weer pijn ga doen...maarja)
Oud 08-12-2005, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Until My End schreef op 07-12-2005 @ 23:04 :
Heb geen relationeel gebied....

Zo erg is het bij mij nog niet, laat ik het er houden dat het vrij mistig is in mijn gebied...

Ok als je zo dichterlijk word moet je snel naar bed JW.....
Oud 08-12-2005, 22:37
Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 08-12-2005 @ 17:57 :
Ik denk dat ik in dezelfde situatie zit.
Achter aansluiten bij de vrijgezellenpolonaise.....
Oud 08-12-2005, 22:55
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Bwah.
Oud 08-12-2005, 23:42
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 08-12-2005 @ 23:55 :
Bwah.
Oud 08-12-2005, 23:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 08-12-2005 @ 21:15 :
Waarom komt hij niet hier studeren?
Omdat het niet erg handig zou zijn om hem hierheen te sturen. Mijn pogingen hem Nederlands te leren zijn keihard gefaald. Het enige wat eruit komt is 'flurpedurpedur' etc...

@ Lady-Kebiss + Dvine:
Ik weet wel dat jullie gelijk hebben, dat hij wel van mij houd, maar er blijft iets dwarszitten in m'n kop waardoor ik allemaal enge dingen in m'n hoofd ga halen en dan voel ik me weer
Ik moet er idd eens met hem over praten, maar vind 't lastig om erover te beginnen. Ik wil niet altijd zo negatief overkomen...
Oud 09-12-2005, 00:27
Sad Rebel
Sad Rebel is offline
Vandaag naar haar toe. De dag is aangebroken om definitief met haar te breken. De wetenschap dat ze er totaal kapot van gaat zijn is op dit moment het allerergste voor me.
Oud 09-12-2005, 00:52
Verwijderd
Gevoelens hebben voor je ex is niet grappig.
Oud 09-12-2005, 00:58
Verwijderd
Helemaal niets, en dat voelt verdomd goed.
Oud 09-12-2005, 07:44
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 09-12-2005 @ 01:52 :
Gevoelens hebben voor je ex is niet grappig.
Gevoelens hebben voor de kleinzoon van een vrouw waar je werkt, ook niet. Zeker niet als je zelf een vriend hebt en hij een vriendin.
Oud 09-12-2005, 08:06
Sad Rebel
Sad Rebel is offline
Bah, ze wil heel graag dat ik blijf slapen. Na al m'n pogingen de afgelopen week om haar op de klap voor te bereiden heeft ze het dus nog niet door
Oud 09-12-2005, 08:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sad Rebel schreef op 09-12-2005 @ 09:06 :
Bah, ze wil heel graag dat ik blijf slapen. Na al m'n pogingen de afgelopen week om haar op de klap voor te bereiden heeft ze het dus nog niet door
Misschien wil ze daarom juist blijven slapen. Ze vermoedt iets en wil je nog kunnen overhalen om het niet te doen door er een gezellige nacht van te komen oid?
Oud 09-12-2005, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-12-2005 @ 00:49 :
Omdat het niet erg handig zou zijn om hem hierheen te sturen. Mijn pogingen hem Nederlands te leren zijn keihard gefaald. Het enige wat eruit komt is 'flurpedurpedur' etc...

@ Lady-Kebiss + Dvine:
Ik weet wel dat jullie gelijk hebben, dat hij wel van mij houd, maar er blijft iets dwarszitten in m'n kop waardoor ik allemaal enge dingen in m'n hoofd ga halen en dan voel ik me weer
Ik moet er idd eens met hem over praten, maar vind 't lastig om erover te beginnen. Ik wil niet altijd zo negatief overkomen...
Ik wil wil wil dat jullie het helemaal redden enzo.. want ik wil dat dit soort dingen mogelijk zijn. Hoe zien jullie het trouwens in de toekomst? Gaat hij ooit echt hierheen of jij echt daarheen?

En ja, praat erover met hem. Waarschijnlijk merkt hij toch wel dat je je niet helemaal lekker voelt, dan kun je beter eerlijk zijn dan maar doen alsof alles koek en ei is..
Oud 09-12-2005, 10:33
Verwijderd
=[
Oud 09-12-2005, 11:56
Verwijderd
Vrdmm
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten