Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2005, 19:12
Verwijderd
demo is mooi en rijd wel oke, is full version kutter?
en die bochten zijn echt te kut, ik zie die pijlen amper dus rij de hele tijd in die kutdingen >< das echt t enige minpunt wat ik in de demo kan vinden, die politie is btw echt goed, ze rijden je tenminste aan

en graphics, ik hoop dat de full net zo relaxed is want ik sta er nog steeds van versteld dat mn kaartje de demo zo mooi laat zien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2005, 19:31
Viporizer
Viporizer is offline
Als je wat meer op de kaart kijkt, weet je wanneer de bochten komen. Dan is het helemaal niet moeilijk om een beetje in te sturen en daarna met volle vaart de bocht weer uit te komen.

Full is zeker vet! Lekker auto's pimpen en heerlijk olijk rond scheuren.
Oud 24-11-2005, 20:45
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-11-2005 @ 11:47 :
Graphics vind ik een beetje tegenvallen. Besturing is ook erg log en al dat geslip als je weg probeert te rijden is ook behoorlijk irritant.
net als bij nfsu2?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Viporizer schreef op 24-11-2005 @ 20:31 :
Als je wat meer op de kaart kijkt, weet je wanneer de bochten komen. Dan is het helemaal niet moeilijk om een beetje in te sturen en daarna met volle vaart de bocht weer uit te komen.

Full is zeker vet! Lekker auto's pimpen en heerlijk olijk rond scheuren.
ze konden de afschermingen wel minder doorzichtig maken imo...
maar ik ga m binnenkort kopen als ik weer geld heb
edit: want games downloaden vind ik voor paupers
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 21:22
DioS
DioS is offline
Hij is wel leuk, maar ook veel van hetzelfde..
Het is elke keer weer een paar racejes winnen en bounty verzamelen en dan weer de rival.
maakt volgens mij ook niet veel uit welke auto je hebt, ik heb er 3 helemaal getuned en de specs zijn allemaal het zelfde..
En je kunt nu ook niet zo veel tunen als bij underground

ik heb het al best veel gespeeld maar achteraf gezien zou ik er geen 50-60 euro voor over hebben (maar dat heb ik ook niet snel)
Oud 04-12-2005, 21:46
Wammus
Wammus is offline
Ik heb nu ook de full version. Echt zo vreselijk veel beter dan de demo (maarja dat is ook meer dan logisch. ) Ik ben nu nr 11 op de blacklist. Ik heb ondertussen iets van 4 auto's gejat met die bonusdingen die je na het verslaan van een blacklist dude krijgt. Nog 3 races winnen en ik kan de volgende gaan verslaan.

De politie vind ik echt geweldig. Ze rijden je aan, bouwen blokades en van die boxformaties om je heen. Ook de graphics zijn inderdaad een stuk beter. De auto's glimmen een stuk minder wat ik wel zo fijn vind. Niet dat ik veel van m'n eigen auto zie want ik rijd in first person mode maar dan nog is het behoorlijk iritant om de zon op te zien komen die echt 10 keer versterkt word door de glimmende auto's.

Kan iemand me mischien een beetje uitgebreide uitleg geven over die instellingen bij performance nogwat in het menu (dat met die schuifjes met handling, steering enz.)? Wat alles een beetje inhoud en waar het goed voor is en evt wat tips voor het goed afstellen van je auto.
Oud 05-12-2005, 06:27
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
wammus schreef op 04-12-2005 @ 22:46 :
Ik heb nu ook de full version. Echt zo vreselijk veel beter dan de demo (maarja dat is ook meer dan logisch. ) Ik ben nu nr 11 op de blacklist. Ik heb ondertussen iets van 4 auto's gejat met die bonusdingen die je na het verslaan van een blacklist dude krijgt. Nog 3 races winnen en ik kan de volgende gaan verslaan.

De politie vind ik echt geweldig. Ze rijden je aan, bouwen blokades en van die boxformaties om je heen. Ook de graphics zijn inderdaad een stuk beter. De auto's glimmen een stuk minder wat ik wel zo fijn vind. Niet dat ik veel van m'n eigen auto zie want ik rijd in first person mode maar dan nog is het behoorlijk iritant om de zon op te zien komen die echt 10 keer versterkt word door de glimmende auto's.

Kan iemand me mischien een beetje uitgebreide uitleg geven over die instellingen bij performance nogwat in het menu (dat met die schuifjes met handling, steering enz.)? Wat alles een beetje inhoud en waar het goed voor is en evt wat tips voor het goed afstellen van je auto.
Kijk ik zei al dat de full een stuk minder glimt dan de demo. Wat je zou kunnen doen is enchanted visuals uit kunnen zetten zo zie je je auto heeeel erg duidelijk. Persoonlijk vind ik het kleuren paneel normaal geelig en bruin. Al zet je het uit dan heb je idd meer kleuren. Voor de rest is dat de grootste instelling. Tja en de AA instelling om je pc te laten zweten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 08:37
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ik heb de game al sinds woensdag maar heb ivm. school
pas aan het einde van deze week tijd om te spelen.

Het ziet er wel goed uit moet ik zeggen
Oud 05-12-2005, 09:28
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 05-12-2005 @ 07:27 :
Kijk ik zei al dat de full een stuk minder glimt dan de demo. Wat je zou kunnen doen is enchanted visuals uit kunnen zetten zo zie je je auto heeeel erg duidelijk. Persoonlijk vind ik het kleuren paneel normaal geelig en bruin. Al zet je het uit dan heb je idd meer kleuren. Voor de rest is dat de grootste instelling. Tja en de AA instelling om je pc te laten zweten natuurlijk.
Sowieso moet je bij alle NFSU titels met volle FSAA en AF spelen, anders ziet het echt niet uit
Oud 05-12-2005, 09:38
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Jolt schreef op 05-12-2005 @ 10:28 :
Sowieso moet je bij alle NFSU titels met volle FSAA en AF spelen, anders ziet het echt niet uit
deze is zonder ben ik niet helemaal met je eens dus
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 09:58
Jolt
Jolt is offline
En nu met de hoogste IQ?
Oud 05-12-2005, 10:05
CrazY G
CrazY G is offline
na 1 pot demo gelijk de boel uninstalled.
Oud 05-12-2005, 15:34
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het valt me gruwelijk tegen. Het is dat er AM's en Porsches in zitten
Oud 06-12-2005, 08:55
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Jolt schreef op 05-12-2005 @ 10:58 :
En nu met de hoogste IQ?
true.dat
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 20:32
Verwijderd
Heb em vorige week ff gespeeld op PS2 bij een vriend.
Supergaaf spel, wil em zelf ook wel aanschaffen maar vraag me af of me laptoppe dat wel aan kan.

Hoeveel meer verschil in systeem vereisingen zit er in Most Wanted ten opzichtte van Underground 2?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 09-12-2005 @ 21:32 :
Heb em vorige week ff gespeeld op PS2 bij een vriend.
Supergaaf spel, wil em zelf ook wel aanschaffen maar vraag me af of me laptoppe dat wel aan kan.

Hoeveel meer verschil in systeem vereisingen zit er in Most Wanted ten opzichtte van Underground 2?
Most Wanted is in ieder geval een stuk zwaarder.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 10-12-2005 @ 11:46 :
Most Wanted is in ieder geval een stuk zwaarder.
Dat is weer minder.

Maar maakt al niet meer uit, de Demo deed het niet eens bij mij, hij begon met opstarten en toen het witte scherm en daar bleef ie oneindig lang opstaan.
Dus het Intro filmpje is waarschijnlijk al te zwaar voor mij
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 20:35
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Hoe verhoudt het spel zich tot GT4 (handling, tuning etc.)?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 23:48
freakinaround
freakinaround is offline
ik vind m leuk. vooral dat met dat bounty gedoe. alles kapot maken. ben nu bij Blacklist 12 en heb 280.000 bounty ongeveer terwijl target 180.000 is
Oud 13-12-2005, 00:33
Lenny K
Lenny K is offline
kun je nou zelf de politie spelen of niet?
Oud 13-12-2005, 01:06
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Benteknol schreef op 05-12-2005 @ 07:27 :
Ik draai m in 1280 x 1024 met alles op high. Het ziet er wel aardig uit maar niet supergoed ofzo. Die slow motion is wel grappig.

Ik heb hem ook wel eens met een trainer gespeeld. Dan kan je met een druk op de knop 1000 kilometer per uur gaan en springen enzo.
Oud 13-12-2005, 09:14
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lenny K schreef op 13-12-2005 @ 01:33 :
volgens mij niet. Ik ben het nog niet tegen gekomen in ieder geval.
Oud 13-12-2005, 12:26
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
nee? waarom zou dat kunnen?
Oud 13-12-2005, 12:48
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 13-12-2005 @ 13:26 :
nee? waarom zou dat kunnen?
ook niet in multiplayer?
dat kon in hot pursuit ook, was best dope hoor, mja zou wel zonde zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 13:14
Wammus
Wammus is offline
Citaat:

In de singleplayer ben ik het nog niet tegen gekomen.
Oud 13-12-2005, 21:06
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Fishy schreef op 13-12-2005 @ 13:48 :
ook niet in multiplayer?
dat kon in hot pursuit ook, was best dope hoor, mja zou wel zonde zijn.
Huh? welke dan? 1 of 2?

Bij 2 ben ik het nooit tegengekomen iig
Oud 14-12-2005, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 13-12-2005 @ 22:06 :
Huh? welke dan? 1 of 2?

Bij 2 ben ik het nooit tegengekomen iig
1 denk ik, iig op de playstation.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 11:52
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
ooeh wat is deze game toch dope Had een save game van NFS:U dus kreeg ook nog ff 10K creds erbij, whiiii. Grafisch ziet het er erg goed uit en het pimp my ride gehalte is ook goed naar beneden gebracht Het racen is wel een stuk gemakkelijker geworden door die bullet time achtig mode die je kan gebruiken maar het is een lekker spel
Oud 22-12-2005, 19:05
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Oke, ik up deze even, want ik heb een probleem:

Ik ben nu zover dat ik NOS kan pleuren op mijn auto, hier gebruik ik de Alt toets voor. Maar...

als ik de alt-toets lang indruk (als ik al mijn nitro wil gebruiken) gaat het geluid uit, en als ik dan bij volumeregeling kijk, zie ik dat deze helemaal uit staat. Dit valt op te lossen door telkens weer die schuifbalk omhoog te duwen, maar dit is hoogstens irritant wanneer je net weer met een race bezig bent, en het geluid valt ineens weg.

Enig idee wat ik hier aan kan doen?
Oud 22-12-2005, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 22-12-2005 @ 20:05 :

Ik ben nu zover dat ik NOS kan pleuren op mijn auto, hier gebruik ik de Alt toets voor. Maar...

als ik de alt-toets lang indruk (als ik al mijn nitro wil gebruiken) gaat het geluid uit, en als ik dan bij volumeregeling kijk, zie ik dat deze helemaal uit staat. Dit valt op te lossen door telkens weer die schuifbalk omhoog te duwen, maar dit is hoogstens irritant wanneer je net weer met een race bezig bent, en het geluid valt ineens weg.

Instellen dat je CTRL gebruikt voor NOS?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 20:12
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 22-12-2005 @ 20:05 :

Kijk even in je control instellingen. Mischien staat daar als 2e functie van de Alt toets wel ingesteld dat hij is om het geluid te veranderen. Het lijkt me vrij sterk maar je weet het maar nooit.

Ik ben vandaag weer verder gegaan en ben nu bij Earl. Ik moet nog een aantal milestones en wat bounty. Maar iedere keer als ik net door weet ik het hoeveel blokades ben gebroken en een tigtal politieauto's heb geramd word ik toch net weer gearesteerd...
Oud 22-12-2005, 20:40
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
wammus schreef op 22-12-2005 @ 21:12 :
Kijk even in je control instellingen. Mischien staat daar als 2e functie van de Alt toets wel ingesteld dat hij is om het geluid te veranderen. Het lijkt me vrij sterk maar je weet het maar nooit.

Ik ben vandaag weer verder gegaan en ben nu bij Earl. Ik moet nog een aantal milestones en wat bounty. Maar iedere keer als ik net door weet ik het hoeveel blokades ben gebroken en een tigtal politieauto's heb geramd word ik toch net weer gearesteerd...
ik ben nu bij razor ik heb de volgende auto's gepimpt en lvl3 getuned

Porche Carrera GT
Mercedes-Benz McLarren (pink slip kaart van de nummer 2)
Corvette C6

En ik heb nog
VW golf GTI
Mazda RX-7
En nog zo'n bak met pink slip gewonnen van de nummer 7
Oud 22-12-2005, 22:00
Verwijderd
rijd nu rond in een porsche cayman met een Mitsu Evolution VIII in m'n garage. zelfde probleem als wammus. Had vandaag een 200k bounty en paar honder k CTS pursuit. Alle milestones gehaald.......spikestrip
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 11:53
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
superduck schreef op 22-12-2005 @ 23:00 :
rijd nu rond in een porsche cayman met een Mitsu Evolution VIII in m'n garage. zelfde probleem als wammus. Had vandaag een 200k bounty en paar honder k CTS pursuit. Alle milestones gehaald.......spikestrip
altijd jammer idd maar ik ben nu de nr. 1 na ongeveer 1.5 weken 2 uurtjes op een dag spelen Was best te doen. Alleen jammer dat als je de nr. 3 veslaat er geen ruk meer aan is
Oud 23-12-2005, 12:28
Verwijderd
Noem mij nostalgisch, maar NFS1 blijft nog altijd het gaafste deel. Met de Lost Vegas track Vanaf NFS2 ging het downhill.

NFS Hot Pursuit 2 vond ik nog wel leuk om te spelen, maar werd al heel gauw eentonig.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 19:24
Cola
Cola is offline
Citaat:
superduck schreef op 22-12-2005 @ 23:00 :
same here

ik heb nu echt super lijpe auto's

Lamborghini Gallardo = helemaal getuned
Chevrolet Corvette = ook helemaal getuned
Aston Martin DB9 = bijna helemaal getuned
Dodge Viper GT10 = nog lang niet helemaal getuned, beetje een hobbybak
Porche Cayman S = ook niet helemaal getuned

en dan heb ik nog men Audi A4 Quattro 3.2 FSI en Fiat Punto, maar dat zijn de auto's die ik aan het begin had en dus niet mee verder heb gespeeld
Oud 23-12-2005, 22:00
Verwijderd
Dodge Viper GT10. **kwijlt**
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 13:44
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
heb nu ook de austin martin DB9 compleet getuned
Oud 24-12-2005, 17:02
Allochthony
Allochthony is offline
Ik heb hem gekocht voor de Xbox

Ik spelen en ineens staat er THANKS FOR PLAYING NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2, maar die heb ik nooit gespeeld, had mijn Xbox laatst uitgeleend heeft die pappi NFSU 2 gedaan, is toch mooi megenomen.

Ik rij nu in die Volkswagen van Sonny, en ga nu tegen Blacklist gast #13.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 20:21
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 24-12-2005 @ 18:02 :
Ik heb hem gekocht voor de Xbox

Ik spelen en ineens staat er THANKS FOR PLAYING NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2, maar die heb ik nooit gespeeld, had mijn Xbox laatst uitgeleend heeft die pappi NFSU 2 gedaan, is toch mooi megenomen.

Ik rij nu in die Volkswagen van Sonny, en ga nu tegen Blacklist gast #13.
kunt in het begin het beste de VW golf gti kopen, zover mogelijk tunen totdat je de mazda RX-7 kan kopen. Dan met je mazda totdat je de nr. 3 hebt en dan de mclarren of carrera gt
Oud 24-12-2005, 22:12
Allochthony
Allochthony is offline
Ik rij nu in de VW G:GTI van Sonny, zelfde stats neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 01:11
Verwijderd
je moet gewoon altijd voor de pink slip gaan.....want een rx-8 wordt gepwnt door na blacklist 10 ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 11:14
Allochthony
Allochthony is offline
Ik heb nu de rx-8 van die chick van #12, leuk wagentje vergeleken met die golf
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 12:05
Cola
Cola is offline
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 24-12-2005 @ 21:21 :
kunt in het begin het beste de VW golf gti kopen, zover mogelijk tunen totdat je de mazda RX-7 kan kopen. Dan met je mazda totdat je de nr. 3 hebt en dan de mclarren of carrera gt
hmm niet mee eens

ik ben begonnen met de Fiat Punto, daarna een Audi A4 3.2 Quattro F.S.I gekocht ( een aanrader ).
Toen heb ik de Porsche Cayman S gewonnen van #10 en daarna de Lamborghini Gallardo van #6, ik heb ook ff een Aston Martin DB9 gehad maar die reed onmeunig kut dus die heb ik weer verkocht, daarna zoveel geld verdient dat ik een Dodge Viper GT10 kon kopen. toen van #5 een Chevrolet Corvette C6 gewonnen maar daar heb ik weinig mee gedaan, en toen ik een Ford GT kon kopen heb ik dat gedaan(echt een vette bak), en nu ben ik aan het racen voor een Lamborghini Murcielago
Oud 25-12-2005, 13:50
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 25-12-2005 @ 13:05 :
hmm niet mee eens

ik ben begonnen met de Fiat Punto, daarna een Audi A4 3.2 Quattro F.S.I gekocht ( een aanrader ).
Toen heb ik de Porsche Cayman S gewonnen van #10 en daarna de Lamborghini Gallardo van #6, ik heb ook ff een Aston Martin DB9 gehad maar die reed onmeunig kut dus die heb ik weer verkocht, daarna zoveel geld verdient dat ik een Dodge Viper GT10 kon kopen. toen van #5 een Chevrolet Corvette C6 gewonnen maar daar heb ik weinig mee gedaan, en toen ik een Ford GT kon kopen heb ik dat gedaan(echt een vette bak), en nu ben ik aan het racen voor een Lamborghini Murcielago
carrera GT is toch de beste bak die je kan krijgen, al hellemaal omdat hij snel optrekt en super op de weg licht
Oud 25-12-2005, 13:51
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
superduck schreef op 25-12-2005 @ 02:11 :
je moet gewoon altijd voor de pink slip gaan.....want een rx-8 wordt gepwnt door na blacklist 10 ofzo.
ik heb het ook over de RX-7 vriend
Oud 25-12-2005, 20:53
Cola
Cola is offline
Citaat:
-SoloWolf- schreef op 25-12-2005 @ 14:50 :
carrera GT is toch de beste bak die je kan krijgen, al hellemaal omdat hij snel optrekt en super op de weg licht
kan, maar toch waarom een Carrera GT rijden als je in een Ford GT of een Lamborghini Murcielago kan rijden , dat is mijn mening dan he
Oud 25-12-2005, 21:36
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ik ben klaar voor Koninginnedag en het WK

Oud 26-12-2005, 18:47
justanothern00b
justanothern00b is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 25-12-2005 @ 21:53 :
kan, maar toch waarom een Carrera GT rijden als je in een Ford GT of een Lamborghini Murcielago kan rijden , dat is mijn mening dan he
omdat de GT en McLarren super wegligging hebben en optrekken en je een achtervolgings duur van 1 uur kan krijgen en ook nog politie kwijt kan raken na ruim een uur
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 18:48
justanothern00b
justanothern00b is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 25-12-2005 @ 22:36 :
Ik ben klaar voor Koninginnedag en het WK

[afbeelding]
omfg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren