Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ging vandaag om etenstijd naar AH om boodschappen te doen en ik werd gek toen ik alle 'excellent extra keuze' producten http://www.ah.nl/feesttoppers zag liggen speciaal voor de kerst. Ik heb me ervan weerhouden, maar net kwamen de nagerechten ook nog eens langs op tv
![]() Nu kijk ik CSI en het gaat over brandonderzoek en dat is wel leuk want dit blok op school gaat ook over brandonderzoek. Laatst gewijzigd op 12-12-2005 om 21:14. |
![]() |
||
Citaat:
vandaag ga ik de kerstboom optuigen, death cab kaartjes halen en vanavond naar een vriend. misschien de was doen als ik in een dolle bui ben ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik vervuil mijn longen voor hen voor niks ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gisteravond ging ik met vrienden dronken worden. toen kwam ik zat thuis, en m'n 'schoonvader' was nog op, en die ging tegen ons praten, en dat was niet zo leuk, want ik kwam niet meer uit m'n woorden. vandaag de halve dag southpark en all stars afleveringen gekeken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ik ben vanochtend naar school geweest en zou de rest van de dag leren enzo maar ik begin nu pas en over twee uurtjes moet ik alweer weg want dan ga ik thais eten bij m'n zus en tv kijken ![]() ![]()
|
![]() |
|
|