Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Rugbuksnuffer: hoe zit dat met die volgversterkers? Werken die met elke router en hoeveel kosten ze? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoeveel kosten ze ongeveer? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat hier gezegt wordt klopt. Eigenlijk is iedere situatie weer anders.
Vast staat dat des te meer beton met het nodige vlechtwerk in een gebouw is gebruikt des te snller zal het signaal terugvallen Dat ijzerwerk geeft het idee van een schild waardoor de zwakke signalen van een draadloos netwerk maar met moeite heen komen. De door mij voorgestelde oplossing van een volgstation of repeater komt inderdaad rond de 80 euro en is van het merk Hawking. Op de volgende pagina vindt je wat specs van dit apparaat http://www.hawkingtech.com/products/...105&ProdID=241 Over merken valt veel te zeggen maar vast staat dat US Robotics, Linksys tot de betere merken behoren. Linksys stond echter kort geleden in het slechte nieuws vanwege een beveiligings lek in met name hun wireless router de WRT 54G. Denk dat dit inmiddls wel is opgelost tenminste dat mag je wel verwachten van een merk dat tot de Cisco groep behoort
Laatst gewijzigd op 14-12-2005 om 21:42. |
![]() |
||
Citaat:
ik kan de straat uitwandelen met mijn laptopje en US-Robotics router, en verlies de verbinding pas als ik de hoek om ga en er een heel huis tussenstaat. dit is geen reclame hoor, maar een hint ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Hulp gevraagd. S | 3 | 31-03-2005 14:27 |