Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2005, 09:48
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
botulism schreef op 15-12-2005 @ 09:59 :
Eigen schuld, had je maar voor 10 december moeten gaan I.V.M. DE KERSTDRUKTE.

ik ga het morgen ophalen en ik vrees dat het eindeloos gaat duren
JA ik weet

ot
Gisteren ben ik met een vriendin uit eten geweest en het was erg lekker en 's avonds met roze op de bank gehangen en ik ben verslaafd geraakt aan zonnebloem pitten
Ben nu op school en heb dringend behoefte aan koffie maar ik ben te lui om mijn kaart op te waarderen zodat ik het kan betalen
Oud 15-12-2005, 10:06
Glory
Glory is offline
omg ik raak nu in paniek want eh ik bne mijn afhaal bericht kwijt en ik moet nog een nieuwe aanvragen en dan pas kan ik mijn ov halen iiiiiiiii
Oud 15-12-2005, 10:10
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 15-12-2005 @ 11:06 :
omg ik raak nu in paniek want eh ik bne mijn afhaal bericht kwijt en ik moet nog een nieuwe aanvragen en dan pas kan ik mijn ov halen iiiiiiiii
Ik heb tot twee keer toe mijn OV afgehaald zonder afhaalpas, als je maar een ID en pasfoto's hebt zit alles wel snor volgens mij.
Oud 15-12-2005, 10:12
Glory
Glory is offline
Citaat:
botulism schreef op 15-12-2005 @ 11:10 :
Ik heb tot twee keer toe mijn OV afgehaald zonder afhaalpas, als je maar een ID en pasfoto's hebt zit alles wel snor volgens mij.
ik zou het kunnen proberen hmn en dan vraag ik voor de zekerheid wel een afhaalding aan. ik ben nu al minder in paniek.
Oud 15-12-2005, 10:14
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 15-12-2005 @ 11:12 :
ik zou het kunnen proberen hmn en dan vraag ik voor de zekerheid wel een afhaalding aan. ik ben nu al minder in paniek.
Mooi. En die afhaalpas die vind je nog wel, maar wel pas TWEE WERKDAGEN nadat je je OV hebt afgehaald. Trust me.
Oud 15-12-2005, 10:32
Haligh
Haligh is offline
ik moet straks badminton les geven met 2 vrienden .
Oud 15-12-2005, 10:35
ZerO
ZerO is offline
make them sweat
Oud 15-12-2005, 11:25
botulismf
botulismf is offline
Ik was in een rebelse bui dus ik luisterde LIFT YOUR SKINNY FISTS LIKE ANTENNAS TO HEAVEN terwijl ik onder de douche stond.
Oud 15-12-2005, 13:03
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 15-12-2005 @ 10:43 :
hoe oud ben jij ?
Zeventien.

Is het zo raar dat ik me daar zorgen om maak dan? Ik wil geen gekut omdat mijn ouders merken dat ik een paar uur niet naar school ben geweest.
Oud 15-12-2005, 13:12
nps
nps is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 15-12-2005 @ 14:03 :
Zeventien.

Is het zo raar dat ik me daar zorgen om maak dan? Ik wil geen gekut omdat mijn ouders merken dat ik een paar uur niet naar school ben geweest.
GA DAN NAAR SCHOOL

ik mocht gisteren de kerstboom op het werk vanaf de kelder naar boven slepen en optuigen, het was nog moeilijk ook want op ieder neptakje zat een stickertje dat correspondeerde met een gekleurd stickertje op de centrale "stam" maar hij is heel mooi geworden!
Oud 15-12-2005, 14:13
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik stond veel te vroeg op en toen ging ik naar boekhandels toe om boeken te kopen <3
toen moest ik naar school om m'n werkstuk te bespreken en ik had een zeven en ik vind m'n lerares heel schattig want ze ging voordoen hoe een wulp fluit hihi
Oud 15-12-2005, 14:39
ZerO
ZerO is offline
ik zit al vanaf half 11 op school en ik vind het mooi geweest
moet straks wat boodschappen doen en vanavond komt mijn lover
Oud 15-12-2005, 15:32
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik ben voor een uitstrijkje naar de dokter geweest
Oud 15-12-2005, 19:41
qghp
qghp is offline
Ik kom er net na 4 jaar achter dat het een hoop moeite bespaart als je naar forum.scholieren.com gaat ipv scholieren.com en dan forum aan klikt
Oud 15-12-2005, 20:00
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
omg
Oud 15-12-2005, 20:01
lookuptome
lookuptome is offline
dat zijn nog is avonturen
Oud 15-12-2005, 22:41
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb vandaag een ongelooflijke KUTdag gehad, en nu ga ik slapen want ik moet morgen om half7 alweer op om naar het stadsarchief van Dordrecht te gaan
Oud 15-12-2005, 22:43
Verwijderd
school gevolgd, gezopen, toen naar patro gegaan en bleek mad sin niet te komen hoeren. toen nog tijd gebeleven, gfezopeen en geslapen
Oud 15-12-2005, 22:49
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik ging met berlin en Avelon wat eten en toen kwam er een
Eresh'kigål lookalike binnen. Vervolgens hadden we het over Metal, waar ik zo zenuwachtig van werd dat ik saus morste op mijn trui, . Daarna gingen we naar een alternatieve dansvoorstelling waarbij mijn broer muziek zou maken, maar we waren te laat en gingen toen maar naar een andere voorstelling kijken. Vervolgens helemaal los in The Minds, waar berlin dacht dat ze Lepra de Clown zag. Kortom, een geslaagd forumavondje uit, .

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 22:51.
Oud 15-12-2005, 22:51
Haligh
Haligh is offline
the minds, omg wat een cafe.
Oud 15-12-2005, 22:52
capibara
capibara is offline
Net terug van cabaret van Andre Manuel.

Harde gast wel.
Oud 15-12-2005, 23:00
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 15-12-2005 @ 16:32 :
ik ben voor een uitstrijkje naar de dokter geweest
Uuuhm, voel je je hier zo thuis dat je dat met ons wilt delen?
Oud 15-12-2005, 23:03
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 15-12-2005 @ 14:03 :
Zeventien.

hahahaha als je spijbelt, doe het dan goed en blijf niet thuis rondhangen.
Oud 15-12-2005, 23:56
Mephisto
Mephisto is offline
ik heb in de buikholte van een geprepareerd lijk gesopt, was wel leuk alleen die formaldehyde blijft een pain in the ass
Oud 16-12-2005, 00:43
idontcare
idontcare is offline
heeeel lang school. we hadden eigenlijk niet eens les maarja donderdag projectdag he. druk druk druk. toen om 4u de trein naar delft en daar een halfuur op een freund gewacht want we gingen naar de goedkope bios om 5u. toennnn moesten we weer een uur wachten op de bus naar huis dus toen gingen we maar chocomelk drinken en mensen uitlachen. was erg vermakelijk. eenmaal thuis moest ik opschieten want ik was al te laat voor steps uuhhuu! euhhhh toen douchen en naar de kroeg en daar hoorde ik dat er zaterdag een gemaskerd feestje is. ik krijg het nog druk dit weekend. oh en toen ging ik al om 12u naar huis en jeremy ook en toen bedachten we dat we the oc gingen kijken

nu ga ik slapen.
Oud 16-12-2005, 01:52
woezel
woezel is offline
van 9 tot 18 uur op school gwerkt en van 21 tot 2 op cafe geweest.
Oud 16-12-2005, 05:10
Verwijderd
Citaat:
mat-ice schreef op 15-12-2005 @ 20:41 :
Ik kom er net na 4 jaar achter dat het een hoop moeite bespaart als je naar forum.scholieren.com gaat ipv scholieren.com en dan forum aan klikt

Citaat:
fulgrim schreef op 15-12-2005 @ 23:52 :
Net terug van cabaret van Andre Manuel.

Harde gast wel.
dat dus
Oud 16-12-2005, 08:17
botulismf
botulismf is offline
Ik moest voor het eerst in vier weken naar school maar nu vallen alle lessen uit dus ik zit hier voor niks.
Oud 16-12-2005, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 15-12-2005 @ 23:49 :
Ik ging met berlin en Avelon wat eten en toen kwam er een
Eresh'kigål lookalike binnen. Vervolgens hadden we het over Metal, waar ik zo zenuwachtig van werd dat ik saus morste op mijn trui, . Daarna gingen we naar een alternatieve dansvoorstelling waarbij mijn broer muziek zou maken, maar we waren te laat en gingen toen maar naar een andere voorstelling kijken. Vervolgens helemaal los in The Minds, waar berlin dacht dat ze Lepra de Clown zag. Kortom, een geslaagd forumavondje uit, .
net als negers schijnen alle punx op elkaar te lijken
Oud 16-12-2005, 09:35
Quantes
Quantes is offline
Ik heb al 2 uur rijles achter de rug, ben voor de ret van vandaag vrij en ga wat voor school doen. Heb net een afspraak voor bij de kapper gemaakt voor orgenochtend vroeg.
Oud 16-12-2005, 10:07
kuik
kuik is offline
ik ging gister snowboarden in snowworld en dat was leuk het werd gedeeltelijk gesponsord door de studievereniging, want het was ons commissie-uitje, dus dat was nog relaxeder. ik kan alleen ECHT NIET met ski-liften omgaan, want er waren daar 4 liften waar ik in ging en ik ben uit ze allemaal 1 keer gevallen en uit 1 skilift zelfs 2 keer ik ben zelfs van die langzame band voor beginners gevallen omdat ik mn voet verschoof. maarrr het snowboarden ging wel vet goed en dus was het leukkkk! en nu heb ik spierpijn en ik moet het hele huis nog schoonmaken, want ik moet oefenen.
Oud 16-12-2005, 10:46
Jolene
Jolene is offline
Ik ben vrij van mn stage .Net even met mn vader in een koffiehuis een broodje gegeten en veel geld ontvangen voor een weekend alleen thuis zijn .Vanavond ga ik waarschijnlijk niks doen want mn vrienden willen fit zijn voor een optreden waar we morgen heengaan.Stelletje mietjes
Oud 16-12-2005, 11:02
ZerO
ZerO is offline
Gisteren heb ik lekker gekookt vond ik zelf en heel de avond in bed gelegen en geblowd en vannacht heb ik met mijn raam open geslapen en toen ik wakker werd lag een plasje water in mijn kamer en toen ik onder de douche stond liep het vol en toen moest ik het putje schoonmaken en dat was echt smerig vol haarballen
Nu ben ik wat interviewvragen aan het uitwerken en zometeen helemaal naar Vlissingen voor een docu
Oud 16-12-2005, 11:37
Verwijderd
Vroeg opgestaan, te lang in een te volle bus, naar school stomme les volgen, zo meteen weer naar huis, weer te lang in een te volle bus, arretjescake maken <3, en dan naar een oom en tante film en foto's kijken van Sri Lanka.
Oud 16-12-2005, 11:57
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 16-12-2005 @ 00:03 :
hahahaha als je spijbelt, doe het dan goed en blijf niet thuis rondhangen.
Ik zit liever thuis achter de computer dan dat ik buiten ga rondlopen.
Oud 16-12-2005, 12:07
Suey
Suey is offline
Nou gisteren heb ik 3 uur in een trein gezeten omdat er zo nodig iemand voor moest springen Vandaag ben ik vrij en ik kom net uit m'n bed.
Oud 16-12-2005, 12:09
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Suey schreef op 16-12-2005 @ 13:07 :
Nou gisteren heb ik 3 uur in een trein gezeten omdat er zo nodig iemand voor moest springen
Vervelend.

Vandaag zat ik in de trein en 4 meisjes zaten te giechelen over het woord anus, en ze vroegen zich af hoe die spier heette.

Op dat moment had ik graag een automatisch geweer in mijn handen gehad.
Oud 16-12-2005, 14:01
Haligh
Haligh is offline
ik ging met een vriend bier drinken tijdens mijn tussenuren en toen bleek dat ik een wiskunde toets ahd toen ik voro mijn laatste uur terug op school kwam.

ik heb hem verneukt, maar wel een kek poppetje met een bezem getekend !
Oud 16-12-2005, 14:04
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ben naar Dordrecht geweest, naar de VVV, de bieb en het stadsarchief en ik ben precies in een hele harde regenbui naar huis gefietst, en nu schijnt de zon weer.
Oud 16-12-2005, 14:37
Verwijderd
gisteren party en ik kom net mn bedje uit
Oud 16-12-2005, 15:00
Snuitermans
Snuitermans is offline
Tentamen gemaakt, wat relaxt ging, straks weekend weg.
Oud 16-12-2005, 15:04
Verwijderd
ik heb eindelijk na 4 maanden mijn grammatica boek mogen ontvangen. Jolijt alom
Oud 16-12-2005, 15:48
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest werken en toen ben ik heel boos geworden op m'n bazin enzo en toen kwam ik net thuis en heb ik naar het hoofdkantoor gebeld en toen kreeg ik een leuke homo aan de lijn maar jammer genoeg waren de mensen van de afdeling die ik moest hebben al naar huis dus nu moet ik maandag terugbellen..
en ik ging eigenlijk eerder naar huis zodat ik kon leren maar nou ben ik zo boos dat ik me echt ff niet kan concentreren
Oud 16-12-2005, 15:54
botulismf
botulismf is offline
Ik heb track in fastfood.
Oud 16-12-2005, 15:55
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
botulism schreef op 16-12-2005 @ 16:54 :
Ik heb track in fastfood.
hehe ervaar je dat als avontuurlijk?
Oud 16-12-2005, 16:02
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 16-12-2005 @ 16:55 :
hehe ervaar je dat als avontuurlijk?
Zie het als het begin van een nieuw avontuur. Ik zal namelijk zometeen wel naar de McDonalds moeten om aan mijn honger in te geven.
Oud 16-12-2005, 16:07
reno
reno is offline
Citaat:
Haligh schreef op 16-12-2005 @ 15:01 :
ik ging met een vriend bier drinken tijdens mijn tussenuren en toen bleek dat ik een wiskunde toets ahd toen ik voro mijn laatste uur terug op school kwam.

ik heb hem verneukt, maar wel een kek poppetje met een bezem getekend !
Ik een aapje.
Oud 16-12-2005, 17:18
Verwijderd
ik ging gisteravond onder dwang naar King Kong, maar stiekem was het best leuk. maar het duurde wel 188 minuten, en dat was een BEETJE LANG, zonder pauze enzo,. daarna ging ik nog wat drinken in het centrum. vandaag heb ik NIETS gedaan, oja. m'n vriend kneep in m'n zere arm, en toen werd ik heel boos op hem, want het deed kkveel pijn.
Oud 16-12-2005, 17:51
Verwijderd
boo: ruzie met iemand
yay: mijn boete van 35 euro voor reizen met reductie tijdens voordeeluren is ingetrokken

en dat vier ik met wijn en sigaretten, ohnee dit is geen feest het gewoon weer een vrijdagavond -reden genoeg lijkt me.-
Oud 16-12-2005, 19:15
Lastsunset
Lastsunset is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-12-2005 @ 12:02 :
en heel de avond in bed gelegen en geblowd
blow jij nog wel eens??

Regels voor berichten