Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
The Warriors - Deze culthit uit '79 film is opeens helemaal hip (waarschijnlijk omdat er net een videogame van is uitgebracht) dus moest het er maar eens van komen. Ik heb me prima vermaakt, wat een gave film zeg! Stoere mannen in lederen hestjes (even dit gebruiken kan niet meer op het woord wat ik bedoel komen) achtervolgt door verschillende bendes omdat ze verdacht worden op de moord van "Cyrus", tijdens de weg terug naar huis worden ze natuurlijk geconfronteerd met wat bendes en natuurlijk de politie. Er wordt flink geknokt en geflirt en uiteindelijk vinden de jongens toch nog hun weg terug, om daar geconfronteerd te worden met de bende die het vanaf het begin op hen gemunt heeft. En dat allemaal met hele coole muziek. Eenechtestoeremannefilm!
![]() Garden State - Geflopte acteur Braff komt terug uit L.A. (daar was 'ie toch?) om de begrafenis van z'n moeder bij te wonen, hij blijft een paar dagen langer om wat met zijn vrienden, die hij in geen negen jaar heeft gezien, op te trekken en uiteindelijk ontmoet hij de liefde van zijn leven. Wat minder voor stoere mannen maar nog steeds erg leuk. Soms wat wanhopig alternatief en ook de beelden waren volgens mij niet echt origineel. Gelukkig was er Nathalie Portman, die gewoon goed en lekker tegelijk was. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hij was geweldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mijn laatste film is mysterious skin, goeie film.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatste film die ik gekeken heb was Jackie Brown, niet de eerste keer maar wel erg leuk. |
![]() |
|
Bad Santa - Een vloekende, rokende, zuipende neukende kerstman. Het eerste half uur is erg leuk maar daarna is het een beetje veel van hetzelfde en wordt het niets meer dan een smakeloze komedie. 6/10
Manhattan - Erg goed! Leuke weergave van New York, goed geschoten, goeie muziek en geweldige humor. 8.5/10 Jacob's Ladder - Hij blijft heel erg goed. 8/10
Laatst gewijzigd op 19-12-2005 om 08:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
This place is going straight to hell.
||