Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Score: 28 Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op incorrect |
![]() |
||
Citaat:
||
Okay en nu gaan we eens een andere test doen, kijken of er hetzelfde uit komt: http://www.okcupid.com/tests/take
Citaat:
![]() (al snap ik niet wat die draak er mee te maken heeft, ik heb toch duidelijk aangegeven dat ik daar niet in geloof, nou ja) Oh en deze uitkomst lijkt totaaaaal niet op die van de kro test. (je verkeert in wel erg hoge sferen)
|
Gevonden denk ik (ik had ook zo'n draak staan).
Not Spiritual You are 5% spiritual. You don't know what a past life is and you don't care. You may know what deja-vu is but you've never experienced it. You have never meditated and have little spirituality, if any. Loser! Het percentage klopt wel, maar ik weet echt wel wat een past life is. Gelukkig ben ik nu een loser. ![]() ![]() Goede link
||
Citaat:
|
You are 53% spiritual.
You are of average spirituality. You meditate occassionally and you believe in spirits. You may have felt things and possibly seen things but there is definitely room to grow. Including dragon. Mmm, dit klopt wel beter ja...
|
op die engelse:
You are 37% spiritual. You may have dabbled in the occult a bit. You believe in deja-vu and may have experienced it but that's about it. You may have also meditated a few times but spiritually, you aren't anything special. met dat blauwe draakje
|
You are 46% spiritual.
You are of average spirituality. You meditate occassionally and you believe in spirits. You may have felt things and possibly seen things but there is definitely room to grow. En een gele draak Die uitleg klopt langs geen kanten
|
Score: 9
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op. |
![]() |
|
Score: 60
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Score: 36
Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben. verder echt een lame ass test
|
![]() |
Score: 66
Je bent in balans. Je talent voor spiritualiteit is goed ontwikkeld. Je staat open voor een relatie met het hogere en weet daar soms op een verrassende manier verbinding mee te leggen. Je laat mensen in hun waarde, ook als je hun mening niet deelt. Daar kunnen anderen nog wat van leren. Er staan wel veel vragen bij die ik niet verwacht had. over de bijbel bijvoorbeeld. ik dacht van : voel je wel eens aanwezigheid enzo
|
![]() |
Score: 20
Je hebt niets met spiritualiteit. Overal heb je een logische verklaring voor en mensen die denken dat er meer is tussen hemel en aarde verklaar je voor gek. Het liefst overtuig je ze van hun ongelijk. Stel je wat meer open voor andersdenkenden. Misschien steek je er nog iets van op.
|
Score: 48
Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben. |
![]() |
|
Ik hoop toch niet dat deze tests representatief zijn. Vooral die engelse. Ben je niet spiritueel als je niet in draken en elfjes gelooft?
![]()
||
Citaat:
Engelse test is trouwens geen officiele test.
|
Score: 73
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. Tja, het klopt opzich wel maar dat het zoveel was wist ik niet.
|
Verwijderd
|
Score: 40
Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben. |
![]() |
|
Score: 78
Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. -------------------------------------------------------------------- Ja ![]() Leuke test! xxx D_T
|
Ik word een beetje bang van de hoge uitslagen van mensen hierzo
![]() "Soms vergeet je de realiteit van alle dag" wordt m.i. te snel weggelachen. De realiteit is dan mss een schaap in wolfskleren maar ook het tegenovergestelde is waar.
|
5 Op aarde sterven miljoenen mensen door aardbevingen en andere natuurrampen. Hoe verklaar je dit?
-Volgens mij is dit een mysterie en dus niet te verklaren -Voor die mensen is dit een les als gevolg van verkeerd handelen in een vorig leven -Dit is een wet van de natuur om overbevolking tegen te gaan -Dit is het beste bewijs dat God niet bestaat Wat een baggertest. 7 Steeds meer mensen zoeken contact met de natuur. Praten met bomen is een goed voorbeeld hiervan. Prinses Irene doet dit al jaren. Je kunt hier lacherig over doen. Maar als je even serieus nadenkt, zou het dan mogelijk kunnen zijn dat er via bomen contact met het hogere mogelijk is? Onzin. Mensen die praten tegen bomen zijn gek Het zou kunnen. Als ik tegen mijn planten praat, groeien ze wel harder Absoluut. Dat contact met bomen geeft mij juist energie Hoezo antwoorden in een bepaalde richting sturen? |
![]() |
|
De Spiritualiteitstest
Score: 91 Jij verkeert in wel erg hoge sferen! Voor jou is het zeker dat er meer is tussen hemel en aarde en je staat dagelijks in contact met dit hogere. Soms vergeet je de realiteit van alle dag. Neem niet alles klakkeloos aan, het is best goed om wat vaker met beide benen op de grond te staan. Weten we dat ook weer!
|
![]() |
De Spiritualiteitstest
Score: 42 Je staat met beide benen op de grond, maar kijkt af en toe toch omhoog. Je bent je bewust dat er zaken zijn waarvoor geen verklaring is, maar je schrijft ze ook weer niet zomaar toe aan het hogere. Cijfer jouw gevoel voor spiritualiteit niet te snel weg. Het is helemaal niet erg om zo nu en dan je vraagtekens te hebben. zo denk ik er inderdaad echt over
|
|
|